Ғабит Мүсірепов – қазақ әдебиетінің көрнекті қайраткері. -Дұрыс
Ғ.Мүсірепов 1902 жылы Солтүстік Қазақстан облысында туған. Дұрыс
Ғ.Мүсірепов 15 жастан бастап орыс мектебінде оқыды. -Бұрыс
Пресногорьков мектебінде 11 жыл оқыды. -Бұрыс
1923-1926 жылдары ол Орынбор қаласындағы жұмысшы факультетінде оқыды. -Дұрыс
Ол ба з, көркемөнер мекемелерінде жұмыс істеді. -Бұрыс
Ғ.Мүсірепов 20-дан астам әңгімее, 10-нан астам пьеса, романдар мен поэмалар жазды. -дұрыс
Орыс, батыс классиктерінің шығармаларын неміс тіліне аударды. -Дұрыс
Ол 100-ге жуық мақалалар жазды. -Бұрыс
Ғ.Мүсіреповтің соғыс жылдары туралы шығармасы – «Қазақ солдаты» романы.
-Дұрыс
«Қазақ солдаты» романының бас кейіпкері өмірде болған адам. Ол – Қайырғали Смағұлов. -Дұрыс
Қайырғали Смағұловтың прототипі – Қайрош Сүлейменов. -Жұрыс
Ғ.Мүсірепов – академик, жазушы, ақын. -Дұрыс
Ғ.Мүсіреповтің бірнеше ордені, медальдары бар. -дұрыс
Мырза Хайдар Дулаттың «Тарих-и Рашидиі» әдеби жәдігер
Орталық Азияның XVI ғасырдағы атақты тарихшысы, әдебиет майталманы Мұхаммед Хайдар Дулаттың (1499-1551) өмірі мен шығармашылығын зерттеу мен зерделеу әдебиеттану, тарих, философия, дінтану, лингвистика ғылымдары алдындағы үлкен міндет.
Мырза Хайдардың «Тарих-и Рашиди» еңбегінің құндылығы оның қазақ тарихы мен әдебиетін және мәдениетін өткен түркілік дәуірмен, исламдық тарихи кезеңмен сабақтастыра алуы болды.
Тақырыптың өзектілігі. «Тарих-и Рашидидің» әдеби-көркемдік жағы әлі де болса толық зерттеу нысанына айнала қойған жоқ. Еңбекті зерттеген ғалымдардың көпшілігі оған әдеби шығарма ретінде емес, тарихи еңбек ретінде қарап, бағалады.
Фольклортанушы, академик С.Қасқабасов: «Жыраулар өз шығармаларында идеалды әміршінің бейнесін жасады, -дей келіп, – өздерінің монолог түріндегі айтылатын толғауларында жырлаулар маңызды мемлекеттік мәселелермен қатар заман мен қоғам, адам мен заман, тұлға мен тобыр, сондай-ақ имандылық пен қайрымдылық, өмірдің өткіншілігі мен адамның опасыздығы, өлім мен өмірдің қайшылығы сияқты моральдық, этикалық, фәлсафалық проблемаларды көтеріп, қоғаммен байланыстыра жырлап отырады» деп жазған болатын [3, 8 б.]. Осы айтылған ғұлама пікірдің Мырза Хайдар шығармашылығына түгелдей қатысы бар. Өйткені, ХVІ ғасырда өмір сүрген Асан Қайғы да, Қазтұған да, Шалгез де Мырза Хайдардың замандасы, ұлысы басқа болғанымен ұлты бір қандастары. Олар да Мырза Хайдар Дулат секілді Әз Жәнібек хан, Битемір, Ораз-Мұхаммед сынды қазақ хандары мен Ноғай әмірлерінің сарайы маңында тіршілік етіп, әміршісі мен заманының күрделі де келелі мемлекеттік маңызды тақырыптарын сөз етті.
Мырза Хайдар «Тарих-и Рашиди» еңбегінде 1346-1546 жылдар аралығындағы Орталық Азия, Тибет, Ауғанстан, Кашмир, Иран, тіпті Иракқа да қатысты көптеген тарихи оқиғаларды, сондай-ақ автор өзі өкілі болып табылатын қазақ өмірінің де бірқатар деректерін сол дәуір шындығына сай баяндайды. Ғұмырнамалық әдеби еңбегін жазу барысында Мұхаммед Хайдар қоғамдық шындықты басты принцип ретінде ұстайды, сонымен бірге өз шығармасының көркемдік-әдеби жағына мұқият назар аударады
ответь:
1.«Наурыз» сөзі парсы тілінен шыққан, «жаңа күн» деген мағынаны білдіреді.
2.мы получаем энергию от уыза
3.Мысалы ас батасын алайық:
Асың, асың, асыңа,
Береке берсін басыңа!
Бөденедей жорғалап,
Қырғауылдай қорғалап,
Қыдыр келсін қасыңа!
Сенен байлық өтпесін,
Тәңірі берген берекең
Тепкілесе кетпесін.
Желіңнің екі шетіне,
Тай шаптырса жетпесін!
Объяснение: