Ойынның жөн-жосықтары бадминтон
в бізді уақытты болды үлкен және үлкен мүддені ойын вбадминтон шақыртады, айрықша мен жаздың кірісімен.Ол тек взрослым, бірақ және бала-шағаларға қызықты.Барлық порезвиться қала- баста жас ауада және шашөпке побегать. Қарамастан және олай қазір біз жөн-жосықты және ойынның техникасын бадминтон танысубайқап көреміз, ал да анықтаймыз, қандай талаптарғаволан және ракетка сәйкесуге керекке.
Ойынның техникасы бадминтон
Ойынның мағынасы бадминтон қамалады, волана асыралақтыр- арқылы торды мен көмек ракеток. в осы ойынғаойнау біледі, как екеулер, олай және үлкен ойыншылар,басты чтобы оның саны жұпты болды, себебі на екікомандаға деген бөлісу придется. Бас кәсіпқой большетөрт человек бір далада ойнамайды. Ғой сендеркомпаниямен жағажайда жай сыграть жолға қойсаңдар,сол ойыншының саны тілек білдірушінің санынан дегентұспалсыз тәуелді бол- болады. Ойынның мақсатыныңволанчика асыра лақтыр- арқылы торды қарсыластыңзонасына болып табылады, ең басты, чтобы ана жершегінде алаңшықтың бадминтона үшін тиді. Ол үшіншектерді жығылса үшін шектер даланың, ұпай қарсыласқа есептелінеді. Ешүлкен көзәйнектер тем бер сендер жеңіске.
Орын таппай баптанба...» -дегендегі орын тап деп отырғаны - алған білімді, үйренген ғылымды жұмсайтын орын. Бұдан Абай:
«Бес нәрседен қашық бол,Бес нәрсеге асық бол...» -деп адамдық, адамгершілік жайын қозғайды. Алайда ойының негізгі желісін үзбейді. Бұл тұста ерекше бір көңіл бөлерлік жай - Абай ғалым болу мен адам болу мәселесін бір-бірімен сабақтастыра айтады, бүл екеуінің тамыры, түбі бір деп санайды. Ғалым болудың басты шарты - не нәрсені болсын ақыл таразысына салып өлшеу, ақыл сенген нәрсеге ғана сену және көзің анық жеткен шындықты тура айтудан тайынбау екендігін нақтылап, мейлінше дәлелді етіп, шегелеп айтады. Осы өлеңдегі Абайдың надандықпен айтылған сөзге ерме дей отырып, «ақсақал айтты, бай айтты...», егер қисық көрінсе кімнің сөзі болса да, тіпті жақын адам айтса да, ақылмен жеңуді үлгі етуі әсіресе, сол өткен ғасырдағы қазақ өмірінің жағдайында бірден-бір батыл айтылған пікір болғаны анық. Үлкен адамға, лауазымы жоғары адамға қарсы келіп, өз ойын көлденең тарту сыпайыгершілікке келмейді дегенді желеу қылып, шындықты тура айтуды қалайда шектеу, қолдамау ол заман ғана емес, бүгінгі заманда да аз кездеспейтінін ескерсек, Абайдың осы пікірінің мәні зор дейміз.