Мәселені түпкі жағынан қарайтын болсақ, жастардың оқу орнынан алған біліміне байланысты. Кейбір оқу орны дүркіреп тұрған аты болғанымен, беретін білімі өте төмен деңгейде, осыдан соң сол оқу орнынан қандай білікті маман шығады деп ойлайсыз? Сонымен қатар кейбір болашақ студенттер өз қалауы бойынша емес, ата-анасы немесе басқа жандардың қалауымен мамандық таңдауы себеп болып отыр. Өзіне ұнайтын, әрі қызығатын мамандық таңдады делік, бірақ оқуды бітірген соң сол мамандық бойынша жұмыс орны өте аз болуы мүмкін.Жұмыс орны аз болған соң, ниеті де жоғала бастайды.
2..Мұражайдың қалыптасуына көне замандардағы коллекциялар негіз болды. Ежелгі Рим шешені Марк Туллий Цицерон: “коллекция – шашыранды заттарды бір топқа біріктіру” деп түсіндірді. Коллекциялау ісімен Аристотель, Рим патшасы Юлий Цезар, т.б. айналысты. Еуропада тарихи мұражайлар 16 – 18 ғасырларда пайда болды.
3.Қазақстан Республикасы мемлекеттік Ә. Қастеев атындағы өнер мұражайы - 1976 жылы Т.Г. Шевченко атындағы Қазақ мемлекеттік көркемсурет галереясының (1935 жылы қаланған) және Республикалық қолданбалы өнер музейінің (1970 жылы қаланған) қоры негізінде қаланған. 1984 жылы қаңтарда музейге Қазақ КСР Халық суретшісі Әбілхан Қастеевтің есімі берілді
4.Мұхтар Әуезов бұл үйде 1951-1961 жылдар аралығында тұрған. Жазушы қайтыс болғаннан кейін ҚазКСР Министрлер Кеңесі жазушы есімін мәңгі есте қалдыру мақсатында оның тұрғын үйін мұражай ету туралы сол... - Yvision.kz. ... С.Мұқанов атындағы әдеби-мемориалдық мұражай-үйіне фото шолу. Алматы қаласы тарихының мұражайына фото шолу.
5.Қазақстан Республикасы Тұӊғыш Президентініӊ мұражайы. Басқа тілде оқу. Бақылау. Өңдеу. Қазақстан Республикасы тұңғыш президентінің мұражайы- Қазақстан Республикасы президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев өмірін насихаттау мақсатында 2004 жылы бой көтерген ғимарат
Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы (1845-1904) — ұстаз,ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер[1], либералды көзқарасын исламға таяна отырып, орыс және еуропа мәдениетімен жақындасу арқылы қазақ мәдениетін жаңартуды көздеген реформатор. Абай ақындық шығармаларында қазақ халқының әлеуметтік, қоғамдық, моральдық мәселелерін арқау еткен.[2]