М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
lllGlitcherlll
lllGlitcherlll
11.02.2022 21:18 •  Қазақ тiлi

Мәтіндегі даралаушы және ерекшелеуші тыныс белгілерін тауып, топтастырыңдар.
Әкең сені Бекторының жалмауызына беріп кеткен, сен менікі емессің,
жалмауыздан біржола құтылып кел, - дейді Кенжекей.
Әкем мені жалмауызға неге береді? – деп сұрайды Төстік.
— Нанбасаң, әкеңнен егеуіңді сұрап көрші, – дейді Кенжекей.
Ертеңіне ертемен тұрып Төстік:
Егеуімді берші, әке! Мына жақта киік жүр екен, садағымның ұшын шыға-
райын деп едім, – дейді.
Ерназар сасыңқырап қалып, кісесін қараған болып:
Қап, әттеген-ай, түнеугүні Сорқұдықтың басында бір талдың түбіне ат
шалдырып едім, егеуің сонда түсіп қалған екен ғой, – дейді.​

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Региша10
Региша10
11.02.2022

Мырза Хайдар Дулаттың «Тарих-и Рашидиі» әдеби жәдігер

Орталық Азияның XVI ғасырдағы атақты тарихшысы, әдебиет майталманы Мұхаммед Хайдар Дулаттың (1499-1551) өмірі мен шығармашылығын зерттеу мен зерделеу әдебиеттану, тарих, философия, дінтану, лингвистика ғылымдары алдындағы үлкен міндет.

Мырза Хайдардың «Тарих-и Рашиди» еңбегінің құндылығы оның қазақ тарихы мен әдебиетін және мәдениетін өткен түркілік дәуірмен, исламдық тарихи кезеңмен сабақтастыра алуы болды.

Тақырыптың өзектілігі. «Тарих-и Рашидидің» әдеби-көркемдік жағы әлі де болса толық зерттеу нысанына айнала қойған жоқ. Еңбекті зерттеген ғалымдардың көпшілігі оған әдеби шығарма ретінде емес, тарихи еңбек ретінде қарап, бағалады.

Фольклортанушы, академик С.Қасқабасов: «Жыраулар өз шығармаларында идеалды әміршінің бейнесін жасады, -дей келіп, – өздерінің монолог түріндегі айтылатын толғауларында жырлаулар маңызды мемлекеттік мәселелермен қатар заман мен қоғам, адам мен заман, тұлға мен тобыр, сондай-ақ имандылық пен қайрымдылық, өмірдің өткіншілігі мен адамның опасыздығы, өлім мен өмірдің қайшылығы сияқты моральдық, этикалық, фәлсафалық проблемаларды көтеріп, қоғаммен байланыстыра жырлап отырады» деп жазған болатын [3, 8 б.]. Осы айтылған ғұлама пікірдің Мырза Хайдар шығармашылығына түгелдей қатысы бар. Өйткені, ХVІ ғасырда өмір сүрген Асан Қайғы да, Қазтұған да, Шалгез де Мырза Хайдардың замандасы, ұлысы басқа болғанымен ұлты бір қандастары. Олар да Мырза Хайдар Дулат секілді Әз Жәнібек хан, Битемір, Ораз-Мұхаммед сынды қазақ хандары мен Ноғай әмірлерінің сарайы маңында тіршілік етіп, әміршісі мен заманының күрделі де келелі мемлекеттік маңызды тақырыптарын сөз етті.

Мырза Хайдар «Тарих-и Рашиди» еңбегінде 1346-1546 жылдар аралығындағы Орталық Азия, Тибет, Ауғанстан, Кашмир, Иран, тіпті Иракқа да қатысты көптеген тарихи оқиғаларды, сондай-ақ автор өзі өкілі болып табылатын қазақ өмірінің де бірқатар деректерін сол дәуір шындығына сай баяндайды. Ғұмырнамалық әдеби еңбегін жазу барысында Мұхаммед Хайдар қоғамдық шындықты басты принцип ретінде ұстайды, сонымен бірге өз шығармасының көркемдік-әдеби жағына мұқият назар аударады

4,6(78 оценок)
Ответ:
ksu2407
ksu2407
11.02.2022
Қазақ отбасында кенже ұл -шаңырақ иесі. Кенже бала отбасындағы ең кіші бала , кіші ұл . Кенже бала әке- шешесімен тұрады. Кенже баланың  өз отбасы болса да , ата- анасымен бірге тұрады. Кенже бала – қара шаңырақ иесі . Қара шаңырақ – үлкен үй ,әке –шеше үйі.Қара шаңыраққа барлық осы отбасының балалары ,туыстары жиналады . Әке –шеше қара шаңырақты кенже ұлына береді. Бұл дәстүрдің мәні зор . Қара шаңырақта балаға туыстарын ,нағашыларын ,ата –бабасын ,үлкен аталарын ,жеті атасын үнемі айтып отырған.
4,4(2 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ