Әлеуметтік аулар в бізді уақытты адамның алып санын айрықша жас тартатын. К өкінішке, адамның көпшілігіне олар жағымсыз әсерді оказывают. әлеуметтік ау - сол себе достар ша мүдделерге, ал да жою қию еркін уақытты мен бөлек-бөлек адамдармен араласу қию бас ара, табу қию. бірақ многие адамдар от олардан деген тәуелді болады және анда өзінің уақытының үлкен бөлігін жаса-, потратить вместо ана, чтобы сол уақыт на что-нибудь қайыр. Айрықша сол жеткіншек тиеді, бала-шаға және жасөспірімдер, вместо саморазвития, уақытты әлеуметтік ауларда және жасайды азғында-. әлеуметтік ау - сол сияқты наркотик, тәуелді адамдар анда күндермен отыра беру біледі, ал на бас олардың тартып алу амалдарға осы мүмкіндікті агрессивті назар аудару біл-. Сол бір әлеуметтік аудың мәселелерінен, сырт ғой, сол ана, не адамдар туралы себе ақпаратты көрсетілімге деген шығарады. Неден тиіс, не көрінген зауықты және туралы осы адамда оқып таста- барлық соғу біледі, бұл ол выложил. Бірақ почему адамдар сол жасайды, ақпаратты о шығарады
Тамақтану тәртібі дегеніміз – ас қабылдауда белгілі бір уақытқа бағыну, сондай — ақ тамақтану кезінде астың мөлшерін және мәзірін сақтау деген ұғымды білдіреді. Тамақтану режиміне мына төиендегі принциптер енеді. Бірінші, тамақтану барысында тәуліктік кесте белгілеу. Екінші, тәулігіне бір — екі рет қана тамақтану дұрыс емес, белгілі мөлшерде үш – немесе төрт рет тамақтану керек. Үшінші, тамақ құнарлы болғаны жөн. Себебі, адам ағзасы дұрыс қабылдайтын, оны асқазан еш қиындықсыз қорытатын тағам түрлері, яғни белок, майлар, витаминдер, минералды заттарға бай болғанын адам өзі таңдай алуы шарт. Бұл ретте дәрігер — диоьологтың да кеңесі артық болмайды. Тәуліктік ас мәзірі әртүрлі болуы керек. Тамақтану кезінде адам өзінің ас қабылдау қабілеті, көңіл — күйіне баса назар аударғаны жөн. Кей ретте тамақ жеңіл жүрсе, кей ретте ол керісінше бұл процесті бәсеңдетеді.Мұны мамандар физиологиялық процесс деп те атайды. Тәбет дегеніміз – аштыққа қарсы тұратын құбылыс. Ол мына бір принциптермен дәлелденеді. Атап айтқанда, тамақ қабылдау мезгіліне, тағамның түрі, дәмі немесе иісі, түрлі қоспалар, тіпті бұл ретте адам ойы да өзіндік рөл атқарады. Адамның тәбеті шылымға, кофеге, шайға, апиын, ішімдік, тағы басқаларына ашылатын көрінеді. Бірақ, мұндай физиологиялық қажеттіліктен аулақ болған дұрыс. Тәбет кей ретте асқазанның шұрылдап, маза бермеуі, бос, еш жұмыссыз тұрғандығымен қиналады. Бұл симптом мешкейлерге тән. Бұл орайда халықтық медицина ондай адамдарға бірнеше күн өзіне аштық жариялағанды ұсынады. Тамаққа деген тәбет сыр білдірмей де келеді. Ол сыртқы фактролардан делдал іздемейді. Адам белгілі тамақты құмартқанда, тәбеті өздігінен пайда болады. Міне, осы кезде адам асханада өзі қалаған ас әзірлеп, дастархан басына жайғасып, тамақтанғанға не жетсін дейді. Және солай да жасайды. Бұл адамның организмі шын мәнінде ас қабылдауға дайын екендігінен жақсы хабар бергендігі.
што? можно текст