М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
koc12
koc12
16.04.2020 03:41 •  Қазақ тiлi

мәтінге қатысты ой тұжырымыңызды білдіріп мәтің құраңыз.Мәтіңізге тақырып қойыңыз, мәтін құрауда үстелдің түрлерің қолданыңыз​


мәтінге қатысты ой тұжырымыңызды білдіріп мәтің құраңыз.Мәтіңізге тақырып қойыңыз, мәтін құрауда үст

👇
Ответ:
anna1877
anna1877
16.04.2020

Қазіргі таңда техника дамыған. Қазір адамдардың білімі, ой санасы дамыған заман. Сол үшін үй салу,бір нәрсе жасау, сабақ дайындау оңай болды.Бұнің бәрі техниканың,ғылымның арқасы.

Объяснение:

Дұрыс шығар:)

4,8(71 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
klymova2006oz080r
klymova2006oz080r
16.04.2020
Быр куны мен балык аулауга бардым. Алтын балык устап алдым. ол Маган былай деды:
-Сен мены жыбер мен сенын 3 тылегынды орындаймын.
Мен орган жауап кайтардым.
-Мен сены жарайт жыберемын, бырак менын 3 тылегымды орындайсын
- жарайт, деды Балык
мен:
- Бырыншы тылегым, кунде белые аулауга келгенде улкен улкен балык устап алганымды
- Екыншы тылегым менын ден сацлыгым мыкты болгандай
- Ушыншы тылегым бай болгандай бырак сонгай бай емес адамжарга комектесердей.
балык:
- казыр уйге келгенде устел устынде балыктар жатады. Дурыс тамактансан ден саулыгын да зонды болады. бай Болу ушын озын Акша тауып стран туру керексын . ал акшаны сен балык сатып табарсын.
4,8(84 оценок)
Ответ:
506010
506010
16.04.2020

Жеті - қасиетті сан.

Қазақ - ырымшыл халық. "Қасиетті" сандарды білмейтін адамдар жоқ шығар: «үш», «төрт», «бес», «жеті», «тоғыз», «он үш», «қырықты» бала күнімізден естіп, біліп жүрміз.

Жеті саны киелі мәнде халық санасына, ұлттық ұғымға мықтап бекіген. Бұл санның тұрмыс-тіршілікте, халық фольклорында, діни ұғымдардағы маңызы ерекше. Оған дәлел, аптада неше күн бар – жеті, аспан неше қабат – жеті, жер неше қабат – жеті. Міне, қызық, бәрі де жеті. Нөсерден кейінгі жаратушының жаршысындай жауынмен жарысып шығатын кемпірқосақтың түсі – жеті, осыған қоса жинақтау сандары да жетімен шектеледі: біреу, екеу, ұшеу, төртеу, бесеу, алтау, жетеу. «Сегізеу», «тоғызау» болып айтылмайды. Міне, айта берсек «жеті» санының «сиқырын» сипаттайтын құбылыстар жетерлік. Қазақ халқының салт-дәстүрінде де жеті санының орны бөлек. «Жеті атасын білмеген – жетесіз», «жеті атасын білген ұл жеті жұртқа жөн айтар», «жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл» немесе «жеті атадан әрі ғана қыз алысу заңы», яғни араға жеті атаны салып құда түсу әдеті ғасырлар бойы сақталып келеді. Жеті саны кейде жақсылықпен байланыстырылып айтылса, кейде жамандықпен де байланысып жатады. Мысалы, қазақ «жұт жеті ағайынды» дейді. Бұл тіркес халықтың басына аласапыран заман туып, ашаршылық, бүліншілік, індет, ауру келсе айтылады. Халық жеті жұтқа мыналарды жатқызады: құрғақшылық, жұт (мал қырылу), өрт, оба (ауру), соғыс, топан су, зілзала. Жеті санына байланысты культтік фразеологизмдер басқа сандарға қарағанда жұмсалу өрісі кең. Оларға: жеті ғашық, жеті шәріп (әулие); жеті қазына, жеті ғалам, жеті күн, жеті жұт, жеті жоқ, жеті қат көк т.б. жатқызады.

4,5(100 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ