Після поразки революції 1905–1907 рр. по всій країні встановився режим, що одержав назву столипінський за ім’ям голови царської Ради міністрів П. А. Столипіна. Він характеризувався:
1) розпуском II Державної думи, яка виявила непослух царю, і виданням 3 червня 1907 р. нового виборчого закону, у якому ще більше обмежувалися права робітників, селян, неросійських народів. Так був здійснений третьочервневий державний переворот. За новим виборчим законом виборчі права мали тільки 15 % населення країни. Вибори до III Державної думи, проведені влітку та восени 1907 р., дали царизму очікуваний результат: Дума стала «слухняною». Від України обрано 111 делегатів: 64 поміщики, 13 священиків, 20 селян;
2) лавіруванням уряду Столипіна між різними класами, що одержало назву бонапартизму. У складі III Думи був блок поміщиків із верхівкою торгово-промислової буржуазії. Відповідно в III Думі було дві більшості: правооктябристська й октябристсько-кадетська. Уряд Столипіна балансував між цими таборами;
3) наступом на революційні сили, на права робітників, селян та їхні партії; царський уряд розгромив робітничі організації, профспілки, закривав робітничі газети й журнали;
4) насадженням ідеології великодержавного шовінізму й посиленням національного гніту. В Україні царизм переслідував українську мову та культуру, забороняв видання українських газет, журналів, художньої літератури. Царська влада закривала українські клуби й гуртки. Було закрито культосвітнє товариство «Просвіта», циркуляр Столипіна 1910 р. забороняв «інородцям» створювати товариства, клуби, видавати газети рідною мовою.
Столипінська аграрна реформа в Україні
Причини реформи
1. Прагнення царизму відвернути селян від боротьби за поміщицькі землі й закріпити в них приватновласницькі настрої.
2. Усвідомлення правлячими колами необхідності прискорення розвитку капіталізму в селі американським шляхом, того, що селянська громада є гальмом на цьому шляху.
3. Прагнення ліквідувати аграрну перенаселеність в європейській частині країни шляхом переселення найбільш революційної й вибухонебезпечної частини селян у східні райони Росії.
Қызыл өлкедегі қыздың көзі" сияқты әдемі киімге көп көңіл бөлінемін. Қазіргі уақытта сән әлемінде әртүрлі костюмдер көп. Бірақ, ең алдымен, киімнің ыңғайлы және ыңғайлы болуы жақсы. Сонда ғана ол әдемі көрінеді. Біздің аталарымыз таза, әдемі және ыңғайлы киім бізді әдемі етеді деп бекер айтпайды.
Қазіргі уақытта сән әлемінде өз киім дизайнерлері бар,соның ішінде түпнұсқа-бұл біздің отандастарымыз. Өйткені олар біз өмір сүретін қоғамға сәйкес киім ойлап табады.
Бірақ сәнді және үйлесімді киіну-қазіргі заманның талабы. Бірақ, менің ойымша, сәнді киіну үшін көп қаражат қажет емес. Әр маусым аяқталғаннан кейін ірі сауда орталықтарында арнайы жаппай сатулар өткізіледі, мысалы, біз осындай сатуларда бізге ұнаған киімдерді отбасымен жиі сатып аламыз. Мысалы, классикалық үлгідегі киім немесе сәнді емес шалбар-бұл киімнің түрлі ілгіштері бар күрте.
Киімді дұрыс таңдай біліңіз»
өзіңіз қандай жаңалықты барлық әлем білгенін қалайсыз сол туралы жазу қажет.