Қазақ халқының қонақжайлығы.
Ертеде қонақ үйлер елімізде болмаған. Жолға шыққан жолаушы қайда тоқтаймын, кімнің үйіне қонамын деп ойланбаған. Елді мекенге жеткенде кездескен үйге сәлемін беріп, құдайы қонақпын, -деп кіретін болған. Үй иелері дастархан жайып, құдайы қонағын қадірлеп күтетін.
Ал, арнайы қонақ күту дәстүрі бойынша, қонақ шақырылып, оған белгілеген уақытқа ерекше дайындалып, күтеді. Дәстүрлі тағамдар дайындалады. Арнайы мал сойылады. Келетін қонаққа сыйлық дайындалады. Онан соң қонақты шығарып салады.
Объяснение:
Я очень люблю путешествовать особенно летом, я и моя семья ездила этим летом отдыхать на море место было просто удивительное! Там были и памятники и были большие дома, но помню мы ходили в очень интересное здание мне там очень понравилось , в этом месте было так красиво в этом здание были птицы и цветы!
Мне там очень-очень сильно понравилось я даже не хотела уежать с этого города но пришлось самолёт поднялся в облака и мы полетели обратно домой...Дома меня встретила моя собака и кошка по которым я очень скучала. Но конечно я хочу еще раз в это чудесное место!
Жүсіп Баласағұнның мемлекетті басқару қағидалары мен принциптерін, елге билік жүргізудің ережелері мен тәртібін, қоғам мүшелерінің мінез-құлық және әдеп-ғұрып нормаларын жыр еткен этикалық-дидактикалық мазмұндағы көркем туындысы
Дастанның басты идеясы төрт принципке негізделген. Біріншісі, мемлекетті дұрыс басқару үшін қара қылды қақ жаратындай әділ заңның болуы. Автор әділдіктің символдық бейнесі ретінде Күнтуды патшаны көрсетеді. Екіншісі, бақ-дәулет, яғни елге құт қонсын деген тілек. Бақ-дәулет мәселесі патшаның уәзірі Айтолды бейнесі арқылы жырға қосылған. Үшіншісі, ақыл-парасат. Ақыл-парасаттың қоғамдық-әлеум. рөлі уәзірдің баласы Ұғдүлміш бейнесінде жырланады. Төртіншісі, қанағат-ынсап мәселесі. Бұл мәселе дастанда уәзірдің туысы, дәруіш Ордгүрміш бейнесі арқылы әңгіме болады. Баласағұнның «Құтадғу Білігінде» өмір мәні пайымдалып, жалпыадамзаттық рухани байлықтар – мұрат, дін, этика, өнер және даналықтың мәні сараланған.
Объяснение:
Кітапта төрт кейіпкер бар: Әділет, Бақыт, Ақыл, Қанағат. Күнтуды бек - әділет бейнесі; Айтолды уәзір – бақыт бейнесі; Одғұрмыш – уәзірдің бауыры, қанағат бейнесінде, Өгдүлміш – уәзірдің баласы, ақыл-сана бейнесінде алынған, әңгіме осы төрт кейіпкердің сұрақ-жауаптары арқылы дамиды.