Септік орыс. падеж — сөйлемдегі сөздерді бір-бірімен байланыстырып, олардың арасындағы синтаксистік қатынастарды көрсетіп, өзі жалғанған сөзге заттық ұғымға қатысты грамматикалық мағына үстейтін қосымша. Септік тікелей өзі немесе басқа Формалармен бірлесіп келіп, зат пен қимыл я зат пен зат арасындағы субъектілік (субъектілік-предикаттық), тұра және жанама объектілік, меншіктік-қатыстык, мекендік, мезгілдік құралдық, көлемдік сияқты қатынастарды білдіреді. Септіктер зат есімге тән түрлену формасы болып табылады. Септіктің мағынасы да қызметі де, формалық ерекшеліктері де заттық ұғыммен байланысты. Сын есім, сан есім, етістіктің кейбір формалары (есімше, тұйық етістік) септелгенде, заттанып зат есім орнына жұмсалады.
Театр мен киноның айырмашылығы
да, ұқсастығы да бар. Ұқсастығы – екеуінің
де түпқазығы – драматургия, екеуінде де
актерлер ойнайды. Бірақ кинодан айыр-
машылығы – театрда көрермен деген
құдірет иесі бар. Көрермен сені қолпаштап
отырады, қолдап, жылап, күліп отырады.
Бұл – актер үшін үлкен қолдау, үлкен де-
меу. Онсыз актер ойнай алмайды. Ал
кино деген – техникалық дүние, мұнда
камера, жарық, монтаж, трюк, компьютер-
лік графика бар. Кинодағы ойлау мен
театрдағы ойлау екі басқа. Мысалы, ер
мен әйелдің айыр ма шылығы – еркек оң
мишығымен, әйел сол мишығымен ой-
лай тын болса, кино мен театр да осы се-
кіл
ді. Сондықтан театрдың режиссері
киноға келгенде қателесетін болса,
киноның режиссері де театрда солай
адасады. Ал екеуін бірге алып жүру – өте
қиын нәрсе.
Объяснение:
Жарайд Казыр жазам ок кут