Объяснение:
Жыл мезгілдеріне 4мезгіл жатады.Өйткені:жаз мезгілдері тек төртеу.Олар:Қыс,көктем,жаз күз.
Жаз мезгілін жақсы көрмейтін адам жоқ шығар. Үш ай демалыс,күн ыстық маған жаз мезгілі қатты ұнайды.Күз мезгілінде оқу басталады,күз мезгілін«алтын күз»деп атауға болады өйткені жердің бәрі алтын түсті болып жатады.Қыс мезгілі.Қыс мезглінде жаңа жыл мейрамы бар,негізі көптеген мейрамдар бар қайсы бірін айтып жатамын.Коньки,шаңғы,шана,аққала жасау,қар атысу қыста ойналынатын ойындар.Көктем мезгілі.Көктемдеде жаңа жыл бар.Бірақта ол деген қазақтардың жаңа жылы.Қазақтар өздерінің жаңа жылдарын«22 Наурыз»деп атайды.Көктемде жер көгере бастайды.Қызғалдақ тереміз.Мен барлық мезгілдерді жақсы көремін
Астана — бұл кең даладағы жай қала ғана емес, саяси ерік-жігер көрінісінің нышаны . Бұл саяси батыл қадам. Астана шаңырағы әлі де болса биіктей түспек. Жаңа астананың келешегі бүтіндей XXI ғасырдың еншісінде жатыр. Ал оның ертеңгі еңсесін көтеретін бүгінгі жас жеткіншектеріміз.
Сарыарқаның сары белінде Қанжығалы қарт Бөгенбай елінде ұлан-байтақ қазақ жерінің қасиетті орталығында мемлекетіміздің жаңа астанасының бой көтеруі, жаңа бір мәдени-ғылыми һәм саяси-экономикалық алып ортаның, Отанымыздың күретамырына қан жүгіртетін, жан бітіретін сәулетті, қуатты орданың дүниеге келуі, әлбетте, барша жақсылықтардың игіліктердің шоғырлануы.Тарихқа үңілсек, 1830 жылдың маусым айында Есіл өзені бойындағы Қараөткел тұсында Астана қаласының алғашқы іргетасы қаланды. 1832 жылы Ақмола ішкі округі ресми түрде жарияланып, оның округтік аға сұлтаны болып Қоңырқұлжа Құдаймендіұлы тағайындалды. Ал 1838 жылы Ресей империясының отаршылдық саясатына қарсылық білдірген жергілікті халықтың көтеріліс деңгейін іле-шала Кенесары Қасымұлы Ақмола бекінісін алу үшін патша әскерлеріне қарсы алғаш шабуыл жасады.Сөздікке жүгініп, парсы түбірінен қазақша түсінігін іздейтін болсақ, астана — табалдырық, босаға, кіре беріс, сарайдың қақпасы, салтанатты орда есігі деген ұғымдарды білдірнді. Парсыша үндестігі астан (асетан) деп келеді. Келе-келе қазақта жұрт бас қосар орын, халық жиналып ақылдасар жер, ел ағалары байлам-бәтуа айтар орталық мәніне ие болғанға ұқсайды
Өйткені Махамбет ақынның:
Астана жұртын айналған
Атына тұрман болсам деп
Жұртына құрбан босам деп,
Объяснение:
ответ:мұрағаттану- 5 буын 11 әріп
М-дауыссыз үнді
Ұ-дауысты жуан қысаңеріндік
Р-дауыссыз үнді
А-дауысты, жуан ашық езулік
Ғдауыссыз ұяң
А дауысты жуан ашық езулік
Т дауыссыз қатаң
Т дауыссыз қатаң
А дауымты жуан езулік ашық
Н дауыссыз үнді
У дауысты жуан қысаң еріндік
Объяснение: