19.
1. Оған әжептауыр жұмыс тапсырыпты.
2. Кешке келген соң,соншама шаршағаны оны мүлдем қызықтырмады.
3. Ол қанша жалақы алса да,екеуінді біріктіруге рұқсат бермеймін.
4. Балалар,екі-екіден тұрып,асханаға жиналындар.
5. Олар едәуір жерге жетіп,дем алуды шешті.
6. Біз атаң екеуміз талай жерге саяхат жасағанбыз.
7. Біраз уақыт соң,Айнаш оралып жетеді.
8. Ол әбден жүдеп,аз тамақтанады.
9.Ауыл маңына бір-бірден жиналып,мұңға батты.
10. Көптеген ғасыр аралығында қазақ дәстүрі сақталған еді
11. Ербол жұмыстың бөлігін орындап,көп мақсаттарына жетті.
12. Ауылда бес-бестен көші-қон араласып жүреді.
21.
1. Ол өңкей жұмысына да қарамайды.
2. Ертең тым кеш болады,одан да қазір бастау керек.
3. Сабаққа аса қатыспайды.
4. Ең үлкен мұхит-Тынық мұхит.
5. Оның жасаған ісі өте әдепсіз келеді.
6. Табиғаттың әсем әлемі керемет.
7. Бұрыннан келе,ол орасан,зор болып өсіпті.
8. Тоқаш ылғи өзінің әзілімен барлығын талқандырады.
9. Ол мүлдем мені мені тындамайды.
10. Біз сәлден соң келеміз деп уәде бердік.
11. Жауапты нақ білмейтінін біз жасырып отырғанбыз.
Жомарт Атымтай — Шығыстың көптеген халықтары фольклорында кездесетін кейіпкер, өзінің қайырымдылығы мен жомарттығына сай аты жайылған, халық жадында құрметпен әспеттелетін адам.
6 ғ-да өмір сүрген деген жорамал бар. Түп-төркіні Тай тайпасының ақыны Хатим ибн Абдаллахқа (Хатим-Тай) саяды. Атымтай Жомарт туралы шығармалар ерте кезден белгілі. Олар сюжеттік, жанрлық сипатына қарай үш топқа бөлінеді:
1-топтағы шығармалар хикаяттық сипатта баяндалады. Онда Атымтай Жомарттың өмірі әңгімеленеді, оның жомарт болу себептері баяндалады.
2-топтағы шығармалар — таза қиял-ғажайып ертегілері. Олардың сюжеті бір-бірімен үндес. Мұнда Атымтай Жомарт — асқан бай, таусылмас қазынаның иесі. Оның жомарт болуы осыдан.
3-топтағы шығармалар — тұрмыс-салт ертегілері. Бұларда Атымтай Жомарт — келген қонаққа берер асы жоқ, тақыр кедей. Сонда да жомарт болып бейнеленеді. Адамға деген қайырымдылық, сүйіспеншілік — оның ең басты қасиеті екені ашыла түседі. Атымтай Жомарт туралы аңыз-ертегілер негізінен “Мың бір түннен” бастау алады. Қазақ тіліне аударылып, бірнеше мәрте басылған “Мың бір түн” оқиғалары қазақ оқырмандары арасына кеңінен тараған.[1]
Ассалаумағалейкүм, апа Валя!Ескі мен сені көрмедім!Как сен қал-жағдайлар? Ненің сол сен спорт сөмкеніиінде тартасың?Да міне, жаттығудан деген барамын.Иә,мен ұмытпаймын! Сен сияқты, жүз- шұғылданушымын?О,апа Валя, мен жүз- өте көптен шұғылданушымын. Тағыжастар алты кейін толастады. Ал соңғы төрт жыл менкарате айналысамын.Да не сен! Ал мен көрініске арықмынадай!Ал каратистам мышц тауы керек. Ішкі күш қолдаболуға керекке. Қарамастан және дұрыс руханинастрой.Жиі жаттығуға деген аралайсың?Қазір үш ретаптада, ал алдым жарыстармен, болады, тығыз. Мен ғойжәне бәстесу бастады, тым бұрын қорықты.Ненің мұндақорқ-? Мен балалықта көркем гимнастикойшұғылданушымын. Олай менің нанмен, жарыстарғадеген бару сырттың қаласының, әлемге асырамаппыналып бер- повидать қала-.Жерлер какие-нибудь қарызғаалды?Жоқ, олай ештеме және жеңбеді! Ал сен ужечемпионмен стал?Әлі де ғана облыстар.Олег, сеніқұттықтаймын, сен ақылгөйсің! Ненің сенсыпайысынасың? Почему айтар-айтпастан айтпады?Титул тағы означает, не адам сырттың күштісінің карате.