Елімнің гүлденуі үшін мен көп нәрсе жасай аламын. Мысалы: тазалықты сақтау, қоқысты шығармау, сонымен қатар кейінірек өте жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін жақсы оқу .. Ғылымда кейбір жетістіктерге қол жеткізуге немесе адамдардың өмірін сақтауға болады - дәрігер болу. Мен психолог бола аламын және айналадағы адамдардың барлығын жарқын жаққа бағыттай аламын.Мұғалімнің, құтқарушының асыл жұмысын өз мойныма ала аламын.Мен өз еліммен мақтанатынымды жауапкершілікпен айта аламын. Оның үстіне, мен өзімнің елімнің болашағы зор болғанын қалаймын - ол соған лайық. Сондықтан мен өз мемлекетімнің толыққанды азаматы болуға - өз өмірімді, отбасымның және достарымның, жалпы адамдардың өмірін жақсартуға көмектесуге тырысамын.
Объяснение:
Әлихан «Ресей. Жалпы географиялық сипаттама» атты көп томдық еңбектің қазақ даласына арналған 18 томына автор ретінде қатынасқан. Ол ғылыми жұмыспен қатар қоғамдық-әлеуметтік саяси қызметтерге де белсене араласа бастайды.
1904 жылы қазақ даласына қоныс аудару қозғалысын даярлап берген Ф.А. Шербина экспедициясының құрамында болды.
1911-14 жж. Әлихан Бөкейхан «Жаңа энциклопедиялық сөздіктің» 4-21 томдарына автор ретінде қатысты.
Әлихан Бөкейхан — ғұлама ғалым ормантанушы, экономист, мал шаруашылығын зерттеуді ғылыми жолға қоюшы, тарихшы, этнограф, әдебиеттанушы, аудармашы, әрі публицист ретінде қазақ халқының саяси әлеуметтік, мәдени рухани тарихында өшпестей із қалдырған ұлы тұлға.[2][3] Ә.Бөкейханұлының әдебиеттану тұрғысынан жазылған еңбектері ғалым Д.Қамзабекұлы тарапынан жан-жақты қарастырылады. Бұл зерттеуде Ә.Бөкейханұлының алғашқы еңбектерінің бірі ретінде «Женщина в киргизкой былине Кобланды» атты мақаласы сарапталған. «Туркестанские ведомости» газетінің бірнеше санында жарияланған. Ә.Бөкейхановтың әйгілі «Қобыланды» жырындағы әйел бейнесі» деп аталған мақаласы белгілі ғалым С.Қасқабасов тарапынан жан-жақты талданып, сол кездегі қазақ фольклористикасы үшін аса маңызды бірнеше мәселе көтерілгенін жеріне жеткізе айтылып: «Бұлар эпостың тарихилығы, «Қобыланды» жырының шығу мезгілі, қазақ фольклорының түрлері, жыршы және оның шеберлігі, қоғамдық ой-санасының жырда көрініс табуы, «Қобыланды» жырындағы әйелдер бейнесі, олардың атқарып отырған идеялық қызметі. Осындай ғылыми мәнді проблемаларды автор сол кездегі әлеуметтік, моральдық мәселелермен ұштастыра қарастырған»,- делінген.