Биз информатика сабагында компьютер сыныбына барамыз. Информатика сабагында компьютердин жабдықтарымен танысамыз. Компьютер аркылы желіге кируге болады.
Бірде бала болды. Оның аты Tolgay. Ол өте үлкен болды. Барлық оның достары оған кішкентай болды. Содан кейін бала өсті. Ол ұлы жауынгер сияқты болды. Бірде олардың ауылында су жоқ. Құрғақшылық болды. Ал содан кейін Tolgay су алуға шешім қабылдады. Ол жойылғанын. Сол жерде қашықтықта ол тауға көрдім. Бұл өмір сүру сияқты болды. Ол оны таңдау және жоғарғы оны асырылады. Tolgay ауылына жақындап еді. Ал содан кейін әркім алақайлап бастады. Оның қолдау. Бірақ ол дерлік ол көрдім жануар жетті кезде. Ол іс жүзінде оған шықты. Ал содан кейін ол алдында өз аяғын алды. Ал мал қашып. Tolgay құлап бастады. Ол осы тауға ұстап алмады. Содан кейін ол тауға қиыршық. Ол өлді . Бірақ ол өз ауылына көмектесті. Ол оларды барлық сақталған.
Абай шығармашылығы – адамзат даналығының таусылмас қазынасы. Бұл қазынаны ақтарған сайын тың жаңалықтар көзін тауып, сөз өнері бағзы заманнан іркіліссіз жалғасқан қазақ елін әлемдік мәдениетке жеткізу жолындағы рухани бастаушыны танитынымыз анық. Оның даналығы мен парасаттылығы, озық идеялары – халқымызды дамыған елдер кеңістігіне апарар лайықты жолға жөн сілтейді.Абай мен М.Әуезов мұрасы – халқымыздың ғасырлар бойы ұрпақтан-ұрпаққа жалғасатын, маңызын жоймайтын зерттеудің қайнар көзі. Бұл күндері қос ғұлама есімі ұлттық сана-сезімде мәңгі аталатын ұлы тұлғаларға айналды. Дана Абайдың қазақ халқының рухани ұстазы ретінде танылып, әлемдік көркем ойдың алтын қазынасына айналуы – оның өз мұрасы ғана емес, сонымен бірге М.Әуезовтің «Абай жолы» эпопеясы арқылы жүзеге асты. Бұл ретте ең бірінші тілге тиек етеріміз – Мұхтар әлемінің Абай әлемімен рухани сабақтастық мәселесі. Бүгін біздің назарымызды көбірек аударуға тиіс нәрсе Мұхтар Әуезовтің ұлы Абаймен рухани жақындық-жалғастығы. Осы жайында академик З.Ахметов: «Мұның өзі дүниежүзі әдебиетіндегі айрықша құбылыс. ...Абайды әлемге әйгілеу үшін Әуезов қандай қажет болса, Мұхтар Әуезовтің дүниежүзі мәдениетінің биігіне көтерілуіне Абай мұрасы, Абайдың өнерпаздық, ойшылдық дәстүріндей үлкен тірек сондай қажет еді» [1, 32-б.] деп, Абай мен Мұхтардың рухани сабақтастығының дүниежүзі әдебиетіндегі маңызын айрықша атап көрсетсе, «М.Әуезовтің өміртанымын, көзқарасын сөз еткенде ұлы Абайдың рухани дәстүрінсіз талдау мүмкін емес. Онсыз Мұхтар тұлғасы толық ашылмайды», деп ескертеді ғалым Т.Жұртбай [2, 11-б.].
матин
Компьютер сыныбында биз компьютерлер туралы компьютер кашан жане кайда шыққанын зерттеймыз.