Менің сүйікті ұстазымМұғалім ардақты ұмытылмас,Өзіме бала күннен үні сырлас.Нәр алып алғашқы рет сол ұстаздан,Арманның асқарына ұмтылған жас Н.ӘлімқұловҰстаз... Оңашада отырып ұстаз туралы ойға кетсем, көз алдымнан ақ жарқын мінезді, ақ жүректі, жылы жүзді ұстаз бейнесі көрініп, мені қиялға батырып, еріксіз нұрлы естеліктерге жетелей жөнеледі...Ұстаз бейнесі – шәкірт үшін адамгершіліктің ең жоғары үлгісі. Ұстаздың лаулаған жалыны әр жүрекке жылу сеуіп, нұр құятын қуаттың, өмірдің қайнар көзі. Тіршіліктегі шырақтың сөнбес ошағы. Ұстаз өзінің бар күшін, бүкіл өмірін бала тәрбиесіне бел буған періште .Ең алғаш мектеп табалдырығын аттап кірген сәтімде күлімдеп қарсы алған, қолымнан жетектеп партаға отырғызып, «Әліппе» кітабын ұстатқан, алғаш әріп үйреткен-менің сүйікті де ең алғашқы ұстазым –Жаманбаева Алмагүл Балғабайқызы. Олешкімге ұқсамайтын еңбекқор, білімді, мейірімді жан. Бәрімізді өз баласындай көріп, ақыл айтып, көп нәрселерді үйретіп жүретін осы жанның орны мен үшін қашан да ерекше. Өмірде өз анаңнан кейінгі қадірлі тағы бір адам болса, ол- алғашқы ұстаз.Екінші сүйікті ұстазымымыз Жанна Дарибаевна және Наркес Қайсақызы. Наркес мұғалім бізге технология сабағын береді. Ол әрбіреуімізді бір жыл ішінде жақсы білді. Осы мұғалім әсіресе қыздарды тігуге, сурет салуға, модельдеуге үйретті. Қазір ол біздің сынып жетекшіміз, осы мұғалімнің ерекшелігі, жауапкершілігі өте мол. Біз оны ана ретінде білеміз, қадірлейміз. Наркес мұғалім Алмагүл Балғабайқызына ұқсайды. Оның да жүріс-тұрысы, шашы, сөйлеу мәдениеті өте сүйкімді, әрі ұстамды адам. Бізге өте адал ұстаз ретінде көрінеді. Ол алтыннан да бағалы ойлары, ақыл –кеңесін беруге әрдайым дайын жанӘрбір шәкірттің өзі сүйген, жылдар бойы тәлім алған ұстазының аяулы бейнесі көкірек көрігінде, жүрек түбінде сақталуы заңдылық. Себебі, ұстаз – баланы адам қылып тәрбиелеп, күлімдеген, күнім деген, сенің жүрегіңе болашаққа мақсат қоя білуге сенім ұялатқан зор тұлға. ВОт так напиши просто здесь другие имена
Александр Сергеевич Пушкин. Бұл аты таныс әрбір орыс адам, ол әрқашан тудырады, ең мейірімді және жарқын сезім. Оның өлеңдері ұстап, бізді өмір бойы балалық шағынан бастап кәрілікке дейін. Перечитав таныс жолдар, біз әр қабылдаймыз және оларды жаңаша. Пушкин тамаша лирика мен многообразна. Ол зақымдайды оқырмандарға өзінің қарапайымдылығымен және бір мезгілде тереңдігі ойлар мен сезімдер көрінген оған. "Ақын лирикасы көрініс, әр түрлі тақырыптар мен мәселелер: мен сол мазалаған ақындар ғасырлар бойы, және сол пайда болған бірінші үштен бірі XIX ғасырдың басы. "Бұл тартысты нысанасы болды (А. С. Пушкин) поэзия?" — еңбекақымыздан Н. В. В. Гоголь. Мен жауап берді: "Барлық айналды..." шын Мәнінде, " өкілдері-ұлы ақын біз табамыз және нақты портреттер, картиналар мәңгі изменчивой, табиғат туралы философиялық ойлар адам өмір сүруінің мағынасы, рөлі туралы, адамның өмір қоғам. Арқылы өз өлеңдерін А. С. Пушкин деп хабарлайды таза жеке сезім (ойлары мен сезімдерін восторги және тәжірибе), естеліктерімен бөліседі және әсерлермен шақырады күрес адамгершілік идеалдар. Оның лирика мүмкіндік береді қазіргі заманғы оқырманға сұға өзге дәуірінде, көзімен қарап, ұлы ақын. Маңызды орын пушкин лирикасындағы алады достық тақырыбы. У тәрбиеленушінің Царскосельского лицей, тамаша ақын А. С. Пушкин, әрине, көп болды достар: И. пущин, тағы басқалардың, Рылеев, Дельвиг, Кюхельбекер және басқа да. Сондықтан достық байланыстыратын олардың сенім бір идеалдары мен принциптері көрініс оның лирикасы ("тереңдігі сібір кендерін...", "Чаадаеву", "и. И. Пущину" және көптеген басқалар). Өлеңдер оқылып, лицейским жолдастарына, проникнуты ең мейірімді және шынайы сезім, сенім артып, несокрушимость достық одақ: менің Достарым, прекрасен наш союз! Ол, душқа арналған гель, неразделим және мәңгілік — Неколебим бос және беспечен, Срастался ол под сенью тату муз. ("19 қазан", 1825 ж.). 19 октября — день ашу лицей, үнемі құрметпен өткізуіне лицейінің оқушыларымен бірінші шығарылымын (оларға тиесілі және А. С. Пушкин). Күнімен байланысты кездесу ескі достар " әңгімелер мен даулар, жарық және мейірімді, кейде грустные естеліктер. Міне, дәл осы күнмен байланысты кейбір өлеңдер ақынның: Құдай сізге көмектесе алады, менің достарым, Мен бурях, житейском қайғы, бөтен өлкеге, пустынном теңізде Және мрачных пропастях жер! ("19 қазан", 1827 ж.) Ал қанша осындай "боран" және "тұрмыстық" невзгод! Бірақ, ең қатал сынақ болды 1825 жылы, ознаменовавшийся тарихи оқиға — восстанием желтоқсаншылардың. Дегенмен ақын емес, тиесілі ешқандай тайному қоғамға және қатысқан көтеріліс " Сенаттық алаң, оған көптеген ортақ көзқарастар, үміт және естеліктер "первенцами бас бостандығынан". Барлық бұл да мақтаныш " өкілдері А. С. Пушкин. Мысалы, " толғау "Арион" (1827 ж.) иносказательного сурет өз байланыстарды декабристами автор қолданады туралы аңыз древнегреческом ақын және музыканте, ол құтқарылып, қаза теңізде очарованным оның әндері дельфином. Бұл өлеңдер А. С. Пушкин сравнивал өз тағдырын тағдырымен Ари-ол, бір достарының арасында уцелел кейін "құйын шулы". Деген сөз "вихрь" ақын, сірә, білдіреді желтоқсан көтерілісі. Жеңіліске қарамастан, А. С. Пушкин, "сырлы әнші" болып қалады адал достарыңызға мен мұраттары: "Мен әнұран бұрынғы ән саламын". Өлең "тереңдігі сібір кендерін..." болды жолдауына Сібірге: үстінен сариев қатысты. Онда А. С. Пушкин қолдайды достарын шақырады "сақтауға мақтаныш терпенье" және сену болса, бұл Оковы ауыр падут,
Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) Туған жері: қазіргі Шығыс Қазақстан облысының Абай ауданындағы Шыңғыстау бөктерінде шілденің 11-де дүниеге келген. Қызметі: ақын, жазушы, философ, тарихшы, композитор. Араб, парсы, түрік, орыс тілдерін жетік білді Еңбектері: «Өмір», «Сәнқойлар», «Ызақорлар», «Құмарлық», «Қалжыңбас», «Тойымсыз нәпсі» сияқты дидакалық өлең-жырларында боямалы ажарлы, жасанды мінез бен жағымсыз қылықты сынға алады. Ғашықтық сезім таза, пәк жүректен маздайтынын айта келіп («Анық асық әулие», «Шын сырым»), адамгершілік ақ жолға, өнер-білімге үндейді («Жастарға»), 1905 жылы Шәкерім қажылық сапар шекті. Меккеге барған бұл сапарын пайдаланып, ақын өзінің байырғы арманын жүзеге асырды. Стамбұл, Париж кітапханаларынан туған халқының тарихына байланысты кітаптарды оқыды. Осылай жинаған материалдар негізінде «Түрік, қырғыз, қазақ һәм хандар шежіресі» (1911) кітабын, қисындарын халық мүддесіне түсіндіру мақсатымен «Мұсылмандық шарты» деген еңбек жазды (1911). Мағжан Жұмабаев (1893-1938жж.) Туған жері: Бұрынғы Ақмола губерниясының Ақмола уезіндегі Плуденовский болысы (қазіргі Солтүстік Қазақстан облысы,Булаев ауданының «Молодежный» совхозы орналасқан жер). Қызметі: қазақ өлеңінің дүлдүлі, лирик, эпик ақын. Еңбектері: 1. «Шолпан»өлеңдер кітабы (Қазан,1915ж.) 2. «Өлеңдер жинағы»кітабы (Ташкент,1923ж.) 3. «Педагогика» (1923ж.) 4. «Батыр Баян » поэмасы («Шолпан» журналы,Қазан,1922ж.) 5. «Қойлыбайдың қобызы »поэмасы («Еңбекші қазақ »газеті,1927ж.) 6. «Қорқыт » поэмасы. Жүсіпбек Аймаутов (1890-1931ж.ж.) Туған жері: Павлодар облысының,Баянауыл ауданына қарасты қазіргі Жүсіпбек Аймаутов ауылы (бұрынғы Семей губерниясы,Кереку уезі,Қызылтау болв\ысының бірінші ауылы). Қызметі: қазақтың көрнекті жазушысы, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі,прозашы, ақын, драматург, аудармашы, ғалым, журналист, педагог-ұстаз, жазушы, сыншы, әнші, музыкант. Еңбектері: 1. «Қартқожа» орманы (Қызылорда,1926ж.) 2. «Ақбілек» романы («Әйел тендігі» журнал,1-саны,1928ж.) 3. «Күнікейдің жазығы»повесі ( «Жаңа әдебиет » журналы, 1-саны,1928ж.) 4. «Комплекспен оқуту жолдары»(мұғалімдерге арналған көмекші құрал) (Қызылорда,1929ж.) 5.«Тәрбиеге жетекші» кітабы (Орынбор,1924ж.) 6. «Психология » оқулығы (Қызылорда,1926ж.) 7. «Жан жүйесі және өнер таңдау» зерттеу еңбнгі (Москва,1926ж.) 8. «Рабиға» пьесасы (Орынбор,1922ж.) 9. «Сылаң қыз» пьесасы (Орынбор,1922ж.) 10. «Мансапқорлық» пьесасы (Москва, 1925ж.) 11. «Ел қорғаны » пьесасы (Ташкент,1925ж.) 12. «Қанапия-Шәрбану» пьесасы (Ташкент,1925ж.) 13. «Шернияз» пьесасы (Москва,1925ж.) 14. «Терме» жинағы (Ташкент,1925ж.) 15. «Тау еліндегі оқиға» аударма роман (Ташкент,1925ж.) Міржақып Дулатов (1885-1935ж.ж.) Туған жері: бұрынғы Торғай уезінің Сарқопа болысының үшінші болысы. Қызметі: қазақтың аса көрнекті ағартушысы, қоғам қайраткері, ақын,жазушы, жалынды көсемсөз шебері. Еңбектері: 1. «Оян,қазақ » өлеңдер жинағы (Уфа,1909ж.) 2. «Азамат» өлеңдер жинағы (Қазан,1913ж.) 3. «Терме »өлеңдер жинағы (Орынбор,1915ж.) 4. «Бақытсыз Жамал »романы (Қазан,1910ж.) 5. «Оқу құралы» оқу кітабы (Орынбор,1924ж.) 6. «Қирағат »(оқулық). 7. «Балкия» (пьеса). Ахмет Байтұрсынов (1873-1937ж.) Туған жері: Торғай облысы, Торғай уезі, Тосын болысы, Сарытүбек қыстағы (қазіргі Қостанай облысы, Жангелдин ауданы,аққол ауылы). Қызметі: аса көрнекті ғалым, ақын, түркітанушы, көрсемсөзші, ағартушы, аудармашы-ұстаз, қоғам қайраткері, публицист-журналист, ҚазПИ-дің профессоры, этнограф, фольклорист, композитор әрі орындаушы, қазақ тілі білімі, алфавиті, ба зі және қазақ әдебиеті теориясының негізін салушы, қазақ әліппесін (төте жазу) жасаушы, алғашқы оқу құралын жазған. «Қазақ »газетінің бас редакторы (1913-1918ж.ж.),Алашорда үкіметі мен «Алаш »партиясының негізін салушы әрі көсемі. Еңбектері: 1. «Қырық мысал »(мысалдар жинағы, Петербург, 1909ж.) 2. «Маса »(өлеңдер жинағы, Орынбор,1911ж.) 3. «Тіл құрал » (3 бөлімнен тұрады) (Орынбор, 1924ж.) 4. Әдебиет танытқыш (Ташкент,1926ж.) 5. Баяншы (Методикалық жазбалар,Қазан, 1920ж.) 6. Тіл жұмсар (2бөлімнен тұрады.) 7. Оқу құралы (Балалар әліппесі). 8. Әліппе (Орынбор,1912ж). 9. Сауаташқыш (Ересектер әліппесі,Орынбор, 1914ж.) 10. Әліппе-астар (Әліппеге методикалық нұсқау). 11. Оқу құрал (хрестоматия). 12. «Ер Сайын » жыры (Москва,1923ж.). 13. «23 жоқтау » (Москва,1926ж.).
ВОт так напиши просто здесь другие имена