М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Fighertik
Fighertik
17.01.2023 23:09 •  Қазақ тiлi

Сочинение на каз.языке мой любимая сказка.7-8 предложений

👇
Ответ:
ulianaroingova
ulianaroingova
17.01.2023
Менің сүйікті ертегім бауырсақ.бауырсақ өте əдемі ертегі.бауырсақ ертегісінде бəрінен қашып кеткен бауырсақ туралы айтылады.бауырсақ ата мен əжеден,қояннан,аюдан,қасқырдан қашып кетеді.ол əр бір жануарға өлең айтып қашады.соңғыда түлкі бауырсақты жеп кетеді.
бауырсақ өте əдемі ертегі.
4,4(52 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Alinka24092006
Alinka24092006
17.01.2023

Ұлттық сөз өнері зергерлеріміздің бірі, қай шығармасы болсын оқырманды бейжай қалдырмайтын қарымды қаламгер Оралхан Бөкейдің соңғы туындысы «Атау кере» романының атының өзі бірден елең еткізеді. Өйткені «атау кере» сөзі ел ішінде адамдардың күнделікті қарым-қатынасында қолданыла бермейтін, сирек жағдайда, шанда бір ашынған ахуалда, болмаса шарасыздықтан айтылатын салмақты, зілді, ауыр ұғым. Шығармашылығында жеңіл мазмұн кездеспейтін Оралханның дәл осы күрделі тақырыпқа барып, әрі оны өзінің дәстүрлі шеберлігіне тән деңгейде ширатып, ширықтыра отырып жазғаны заңдылықтай қабылданады.

«Атау-кере» повесі бүкіл адамзаттық мәселелерді қозғайды. Повесть оқиғасының басында Еріктің реалистік сипаты басым болса, шешімінде мифтік сипаты байқалады. Қаламгер адамдар өмірін аралар дүниесіне ұқсатады. Еріктің көк басты сонаға айналып кетуі және Қатын суының арғы бетіндегі жұмбақ қыз – символ. Ерікті мифтік бейне ретінде қараудың өзі оның құбылуына байланысты. Бір түрден екінші түрге ауыса алатын – тек миф кейіпкерлері. Повесть соңында Еріктің құбылуына мән бере отырып, бұл повесті «Повесть-миф» деп атауға болады. Повестегі Шал образында романтизм сарыны байқалады. Шығармадағы Шал да, Таған да қоғамда бет алған адамның рухани әлсіреуінен шығудың шығар жолын, амалын табуға тырысады. Бірақ табиғат аясында қалудан басқа жолды көре алмайды. Сондай-ақ шығармадағы Тағанның табиғат туралы ойлары былайша беріледі: «... Табиғат жаратқан алқам-салқам болмайды, ол - әмісе әдемі, әмісе сүйкімді, әрі шыншыл, әрі ақылды, сондықтан да адамдар секілді қателеспейді. Табиғат – мәңгілік тірі, өтірік айтпауды, алдап – арбамауды табиғатан үйрену керек, өйткені ОНЫҢ (табиғаттың) жүрегі таза».

Шығармада жеңіліс пен жеңіс, түңілу мен үміт, қиянат пен қайырым, аярлық пен адамдық, марғаулық пен махаббат арасындағы тартысты күрес, өткен тарих пен бүгінгі нақтылықтың ажырамас аясындағы ұлт тағдыры мен келешегі таразыға тартылған романның кесек-кесек идеяларының түйіні кульминациялық сәтіне жетіп, ширақ та шымыр тарқатылады. Шеберлік құдыреті дегеніміздің құпиясы да осы болса керек!

4,4(6 оценок)
Ответ:
Вупсінь
Вупсінь
17.01.2023
 Наурыз мейрамы — ежелгі заманнан қалыптасқан жыл бастау мейрамы. Қазіргі кyнтізбе бойынша (наурыздын 22) кyн мен тyннін тенесуі кезіне келеді.Көне парсы тілінде нава=жана + рәзаңһ=кун, «жана кун» мағынасында, қазіргі парсы тілінде де сол мағынамен қалған (но=жана + роуз=кун; мағынасы «жана кун»), яғни «жауа жылды» (кун өсуін белгілеуі) білдіреді. 2010 жылдан бастап Біріккен Улттар Уйымынын Бас ассамблеясы «Халықаралық Наурыз куні» қарарына сайкес 21 наурыз - Халықаралық Наурыз куні болып қабылданды. 

   Қазақстанда Наурыз мейрамы уш кун: 21-23 наурыз аралығында аталып өтіледі (2010 жылдан бастап). Жалпы, Наурыз парсы, кавказ жане турік халықтарынын арасында көктем мейрамы жане жана жылдын басталуы ретінде тойланады. Ол Иранда 21 наурызда, Орталық Азия елдерінде жане Азірбайжанда, мемлекеттік мереке ретінде Тaжікстанда жaне Қазақстанда - 22 наурызда, Өзбекстан мен Тyркияда 21 наурыз кyні аталып өтіледі. 
4,5(32 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ