Әтеш -үй құсы. Ол таңертең адамдарды кукарекуу деп шақырып оятады.Әтештің баска құстардан ерекшелігі-айдары. Әтештердің айдарлары мен түстері әр түрлі болады.
На казахском)Мама - арада әлемде бас-басы үшін бізден ең аяулы адам. Маманың аяулысының бас-басы адамның жерде бол-. Мама - сол, жақсылық және бескорыстность өмір, бақыт. Мама өзінің баласының өмірді және бақытты сыйға тартады. Қарамастан және, әрине ғой ашық және бескорыстный осы сый. Мен өзінің мамасын өте сүйемін және сияқты болады тығыз ол масайрат- тырысамын. Сол өте жеңілтек - алқындыр- өзінің мамасының бақытты! Мен өзінің мамасын өте сүйемін. на русском)Мама - самый дорогой человек в мире для каждого из нас. Дороже мамы для каждого человека нет на земле. Мама - это жизнь, счастье, доброта и бескорыстность. Мама дарит своему ребёнку жизнь и счастье. И этот подарок, конечно же, искренний и бескорыстный. Я очень люблю свою маму и стараюсь как можно чаще её радовать. Это очень легко - сделать свою маму счастливой! Я очень люблю свою маму.
Қонақжайлылық - адамның келген қонаққа деген ілтипат пен әзетпен қарауы. Әр ұлтта өз мәдениетіне сай әр түрлі әдет ғұрыппен сипатталады. Қазақтардыңқанына ана сүтімен даритын қазақ ұлтына ғана тән асыл қасиет. Сондықтан да қонақты сыйлау, құрметтеу, қонаққа деген ілтипат көрсету бала кезден қалыптасады. Шақырылған қонақты әйел адамның жылы жүзбен бетіне күле қарсы алуы, хал ақуалын сұрап төрге отыргызып, дайындаған ас тағамдарын беріп, ренжітпей қайтаруы қонақты сыйлау мен оған көрсетілетін құрмет болып саналады. Егер шақырылған қонақтардың ішінде келе алмағаны болса, әйелі сарқыт салып беріп, оған өз тарапынан сәлем айтады. Жоғарыда аталған құрмет тек қана шақырылған қонаққа көрсетілетін сый-сыяпат емес, ол кез келген уақытта келген қонаққа корсетіледі. Егер келген қонақ асығыс болса, онда әйелі ауыз тию жосынын жасайды. Қонақты күту, сыйлау көбінесе әйел адамға қатысты болады. Сондықтан қазақ әйелдері қонақты сыйлау, күту мәселесін терең меңгерген және оны бала тәрбиесінде катаң ұстанады, егер үйде ата-анасы болмаған жағдайда баласы келген қонақты үйге кіргізіп, қонаққа шай береді. Қазақтар арасында келген қонақты үйге кіргізбей сырттан қайтару ұят болып есептелініп, ата-анасына сын болған. «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің» деген халық даналығында отбасында алған тәрбиенің кез келген уақытта көрініс табатындығын меңзейді.