Ақ киімді, денелі, ақ сақалды, соқыр, мылқау, танымас тірі жанды. үсті-басы ақ қырау, түсі суық, басқан жері сықырлап, келіп қалды. дем алысы – үскірік, аяз бен қар, кәрі құдаң – қыс келіп, әлек салды. ұшпадай бөркін киген оқшырайтып, аязбенен қызарып ажарланды. бұлттай қасы жауып екі көзін, басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды. борандай бұрқ-сарқ етіп долданғанда, алты қанат ақ орда үй шайқалды. әуес көріп жүгірген жас , беті-қолы домбығып, үсік шалды. шидем мен тон қабаттап киген малшы бет қарауға теріс айналды. қар тепкенге қажымыс қайран жылқы титығы құруына аз-ақ қалды. қыспен бірге тұмсығын салды қасқыр, малшыларым, қор қылма итке малды. соныға малды жайып, күзетіңдер, ұйқы өлтірмес, қайрат қыл, бұз қамалды! ит жегенше қондыбай, қанай жесін, құр жібер мына антұрған кәрі шалды. 2 негізгі и 2 қосымша ақпарат.
Рухани өміріміздің тарихында бір дәуірдің болмыс-бітімін, таным- түсінігін айшықтай түсетін айрықша тұлғалар болды. Исламға дейінгі Тәңірлік дүниетанымның шашырап жатқан дерек көздерінің негізінде пайымдап, бас- аяғын жинақтауға әрекеттенер болсақ, оның бел ортасында тұрған дара тұлғаларды айналып өту мүмкін емес. Солардың бірі, бірегейі-түркі халықтарының арасында есімі ежелден танымал-Қорқыт ата. Шығыс Түркістаннан бастап Кіші Азияға дейінгі түркі халықтарының ауызша да, жазбаша да жәдігерлерінен ойып орын алған Қорқыт бейнесі бір ғана көркемдік дүниенің жеміс еместігі, мұның астарында берісі нақтылы тарихи тұлға, арысы тұтас қоғамдық-әлеуметтік, саяси, діни дүниетаным тамыр тартып жатқан дәуірлік құбылыс жатқандығы даусыз. Байыптап қарасақ, исламнан бұрынғы идеология мен таным-түсінікке қатысы бар тұлғалардың қуаттысы да, жұртшылыққа кеңінен мәшһүр болғаны да Қорқыт есімі.