Мұражай – 3 буын: мұ – ашық, ра – ашық, жай – бітеу
М – дауыссыз, үнді;
ұ – дауысты, жуан, қысаң, еріндік;
р – дауыссыз, үнді;
а – дауысты, жуан, ашық, езулік;
ж – дауыссыз, ұяң;
а – дауысты, жуан, ашық, езулік;
й – дауыссыз, үнді;
Мәдениет-4 буын: мә - ашық, де - ашық, ни - ашық, ет - тұйық
М - дауыссыз, үнді
ә - дауысты, ашық, езулік, жіңішке
д - дауыссыз, ұяң
е - дауысты, ашық, езулік, жiңiшке
н - дауыссыз, үнді
и - дауысты, қысаң, езулік, жiңiшке
е - дауысты, ашық, езулік, жiңiшке
т - дауыссыз, қатаң
Қалам-2 буын: қа - ашық, лам - бітеу
Қ - дауыссыз, қатаң
а - дауысты, ашық, езулік, жуан
л - дауыссыз, үнді
а - дауысты, ашық, езулік, жуан
м - дауыссыз, үнді
Өмір - дүние дегенін ағып жатқан су
екен. Ол адам өзінің әр уақытын
үнемдеу керек екенін айтылған.
Адам тек бір рет өмірге келеді. Ол
тек бір рет қана өмір сүреді. Ол соны
дұрыс пайдалануы қажет деп
ойлаймын. Менің ойымша адам
өмірге бір іс істеу үшін дүниеге
келеді. Сен өзіңнің өміріңді
дамытудың керек. Өз жақын
алаңдарының қадірін білуі қажет деп
ойлаймын. Сондықтанда мен "Өмір -
дүние дегенін ағып жатқан су екен"
осындай мағынаны береді. Бұл тек
менің ойым. Ол адам тек бір рет қана
өмірге келеді сондықтан да ол соны
түсінуі керек уақытын дұрыс
пайдалануы қажет деп ойлаймын.
Русский:Жизнь - это вода, текущая в мир
это так. Он всегда мужчина
чтобы сэкономить деньги.
Человек приходит в себя только один раз. Он
но только один раз. Она права
должен быть использован правильно
Я думаю. Я думаю человек
быть рожденным, чтобы делать свою работу
Я хотел бы. Ты твоя жизнь
нужно развивать. Близко к вам
необходимость знать стоимость платформ
Я думаю. Вот почему я "Жизнь -
Вода уходит из воды "
это значение. Это просто
моя точка зрения Этот человек только один раз
он оживает и он в нем
понять правильное время
Я думаю, что они должны использовать это.
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу. Отбасы тәрбиесі – бұл жалпы тәрбиенің ең басты бөлігі. Ата-ана және отбасы мүшелері жас нәресте дүниеге келген күннен бастап, оның өміріне қамқорлық жасап, болашағын жоспарлайды және саналы азамат болып өсуі үшін қажет жағдай жасайды. Бұған баланың қажеттігін толық қанағаттандыру, оны дене және ой еңбегіне үйрету, күн тәртібін дұрыс реттеуге , салауатты өмір сүруге, адал болуға тәрбиелеу, жақсылықты үйретуге, жамандықтан жиренуге үйрету, бойында жастайынан мәдени құндылықтар мен адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру жатады.
Қазақ отбасы тәрбиесінің өзекті мәселелері педагог- ғалымдар С. Қалиев, М.Смайылова, М.Оразаев, С. Ұзақбаева, К. Қожахметова, Ж.Б. Қоянбаевтардың еңбектерінде жан-жақты сөз болған.
Әр халықтың бала тәрбиесіндегі өзіндік ерекшеліктері арқылы сол халық отбасы тәрбиесінің де өзіне ғана тән мәдени құндылықтары қалыптасады.
Қазақ отбасы тәрбиесінің өзіне тән ерекшеліктері оның халықтық педагогика мұраларының мазмұны мен түрлерінде бейнеленген. Көне заманнан-ақ қазақ халқында жазбаша педагогикалық еңбек жазып қалдырмаса да білгір педагогтар, тәрбиешілер, ұстаздар болған. Олар өз көзқарастары мен әрекеттерінде белгілі бір дәстүрлі дүниетанымды ұстанып, халықтың мұраттары мен арман тілектеріне сүйеніп отырған.
Қазақ отбасында дене, еңбек, ақыл-ой, адамгершілік, экономикалық, экологиялық, құқықтық, сұлулық тәрбиелері жүргізілген. Қазақ отбасында аталған тәрбие түрлерін жүзеге асырудың мақсаты жан-жақты жетілген азамат тәрбиелеу болды.Отбасындағы дене тәрбиесінің мақсаты бала денесін дамыту, денсаулығын нығайту, ағзасын шынықтыру және күн тәртібін дұрыс ұйымдастыруға, салауатты өмір салтына тәрбиелеу болды.
Қазақ халқы еңбекті бүкіл тәрбие жүйесінің күретамыры деп қарастырды. Еңбекке асыл мұрат деңгейінде қарады. Еңбек тәрбиесі деп баланы еңбекке сүйіспеншілікпен, еңбек адамдарына құрметпен қарауға, халық шаруашылығының салаларындағы еңбек түрлеріне баулу, еңбек іс – әрекетінің барысында олардың дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру, болашаққа мамандық таңдауға дайындауды түсінді. Отбасында еңбекке тәрбиелеу, баулу мен кәсіптік бағдар беру баланың қоғамға пайдалы , өнімді еңбекке тікелей қатысуы оқуға деген сапалы көзқарасты тәрбиелеудің, жеке адамды адамгершілік және зиялылық жағынан қалыптастырудың негізгі көзі болып табылады. Қазақ отбасы баланы қоғамның моральдық нормасын орындауға қатыстыру, олардың тәртіп және мінез құлық тәжірибесін қалыптастыру, Отанға, халқына, еңбек және қоғамдық іс-әрекетке жауапкершілік сезімін тәрбиелеу арқылы адамгершілікке тәрбиелей білді.