ответ:
приераға осындай аятты алыңыз:
уш тілімде мен жазамын,
уш тілімде ледерім.
кай тіл болашата аламын?
суракка жауапты білмеймін.
орыс тілі – кушті, асем тіл.
татар тілі-тіл улттымны.
казак тілі – отанын тіл бул,
ал мен отанды суйемін!
1.өз отанына және өз тіліне деген махаббат туралы бұл өлең
2.бұл автор өз отанын және туған тілін сүйетін өлең жазды
3.орыс тілі – кушті, асем тіл.
татар тілі-тіл улттымны.
казак тілі – отанын тіл бул,
ал мен отанды суйемін!
4.өлеңнің негізгі ойы: "мен өз отанымды сүйемін! "
объяснение:
дала өркениеті - түркі тектес халықгардың, соның ішінде қазақтардың материалдык жəне рухани құндылықтарының сатысы; этномəдени жүйенің қалыптасуындағы табиғи-тарихи тұрпат. тарихын зерттеу барысында өркениет атауының өзіне əр түрлі, кейде бір-біріне қарама-қайшы анықтамалар қалыптасты. америка тарихшысы л.морган (1818-1881) мен ф.энгельс оны ғы жоғары, жазусызуды енгізу кезеңі ("тағылық — жабайылық — "өркениеттілік" ұштағаны арқылы) ретінде сипаттады. кейінгі кездері бұл термин ң аймақтық, салыстырмалы түрде бір-біріне тәуелсіз жетілген пішімдерін бейнелеу үшін қолданылып жүр. еуропаға əсіре табынушы кейбір ойшылдар өздігінше жетілген мәдени-тарихи аймақтардың санын түгендеп, кейде — 8 (о.шпенглер), кейде 36 өркениет ошағына (а.тойнби) жеткізіп қойды. әйтсе де, осы тұ жақтаушылар алтайдан карпат тауларына дейінгі ұлан-байтақ кеңістікте көшпелі-отырықшы тұрмыс кешкен түркі тектес халықтардың өткеніне астамшылдықпен қарап, "тарихи тысқары қалған қауым" ретінде көрсетуге тырысты. соған қарамастан, өркендеп-өрбу негізі, қ- табиғи аясы әлі далалық тұрпат саналатын көшпелі шығыс жұртының өзіндік өркениеті хақында дəйекті пікір түйген ғалымдар аз емес. белгілі орыс археологы, акад. а.п.окладников (1908—1981) зерттеу еңбектерінде далалықтардың этномәдени жүйесін "батыс сібір өркениеті" деп атап, "ежелгі түркі сібірі шығысқа караганда батыспен тығыз байланыста болған сияқты. оның мәдениеті бүрын болжағанымыздан әлдеқайда бай" екендігін жазды. ә.марғұлан, к.ақышев, к.байпақов, т.б. ғалымдар "көшпелілер өркениеті" атауын жиі колданса, л.н.гумилев, о.сүлейменов оның өрлеу дәуірінде, б.з.б. 9 ғ-дан б.з. 11 ғ-ы аралығында, жерорта теңізі жағалауы және қиыр шығыс елдерімен салыстырғанда жасампаздық эволюцияны бастан өткергенін дәлелдеді. соның нәтижесінде еур. астамшылық пен таптык дала уағға негізделген кеңестік тарихнама мансұқ еткен еуразия кеңістігіндегі тарихи-мәдени ерекше құбылыс ғылымға " дала өркениеті " деген атпен ене бастады. оның əлемдік өркениетке қосқан үлесіне үндінің саяси қайраткері д.неру "әлемдік тарихқа көзқарас" атты еңбегінде əділ баға беріп, "атлас картаны ашсаң, алып азия құрлығының койнына кіріп жатқан кішкентай еуропаны көресің. ол өз алдына дербес құрлық емес, азияның жалғасы сиякты. ал тарихты окитын болсаң — ұзақ уақыт бойы, белгілі бір кезенде азияның үстемдік құрғанына көзің жетеді
Біздің класс ... біз бірге оқып жатты Сегіз жылға жуық, тек кейбір басқа мектептерге көшіп, және кейбір бізге келеді, біз біздің үлкен командасы қосылды. 13 ұл және 12 қыз, оның ішінде қызыққұмар көздің және жылдам аяқ жиырма бес жұп.
Біз сондықтан ұқсас және әлі бір-бірінен, сондықтан әр түрлі. Біз үйренуге жақсы кім біледі, мен кіммен - біреу таң болады, демалуға, бірақ біреу - Tease. класс 8А - бірге, біз үлкен, ненасытная мәнін құрайды. Сіздің көзімен класс енеді, тіпті егер жабық, бұл біз болып, ол өз әдеттер бар, және оқытушы қателеседі ешқашан.
сыныпта мұғалім кейде сынға алды, сондықтан біз, өте көңілді болады, бірақ біз жақсартуға тырысады. Десе де, мұғалімдер біздің класс өте қабілетті екенін айтады. Толығырақ барлық жігіттер шынымен де білгіңіз, сондықтан біз бар, бәлкім, Неудачники дөңгелек. Олар бір екіліктері алуға болса, онда түзетуге мүмкіндігінше тезірек оны тырысып.
Біздің мектепте жиі мектептің барлық студенттерді тарта түрлі ойындар мен сайыстар ұйымдастырады. Біз сондай-ақ, әсіресе спорт және әскери, оларға қатысу үшін жақсы көремін.
Сияқты көптеген он жыл біздің мектеп қабырғасында бірге өткізеді. Біз сол кітап оқып, сол сұрақтарға жауап. ол сіздің өмір жартысынан астамы алады кезеңін ұмытуға бола ма? Мен қазірдің өзінде, мен олардың сүйікті сыныптастары туралы, тамаша мектеп өмірін қанша, көп жыл есте білемін. Осы өмір естелік кезеңге.
Менің класс және оған басым жағдайды жақсы көремін, бірақ, өкінішке орай, барлық емес, сыныптастарының, Мен достары немесе тіпті достары қоңырау шалуға болады. кімнің қоғам Мен жек көремін, олардың мінез-құлық Мен мақұлдайды емес, жігіттер бар. Мен шын мәнінде босатылғаннан кейін осы адамның тағдыры мүдделі болар еді деп ойлаймын? Бірақ көбінесе жаман мінез-құлық - бұл жай қорғаныс реакциясы, және сіз жалғыз адам бар әңгіме қозғағанда, ол бұрын көрінді қарағанда мүлдем өзгеше болып табылады екен: жақсы, ақылды. Ол жай ғана - басқа, сені көреді емес.
қарапайым ұлдар мен қыздар, шулы, Мазасыз, трогательная, кейде - - қатыгез, бірақ әлі күнге дейін - үздік, ең көңілді, ең мейірімді Біз, біз болып табылады. Біздің сыныпта кейін енді - бұл біздің өмір!