М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Audana00
Audana00
01.05.2021 09:17 •  Қазақ тiлi

Вставьте в пропущенных местах падежные окончания. 1. қала есіл өзені оңтүстік жағ жазық орналасқан. 2. 1914 жылы қала тұрғ саны 15 мың жетті. 3. мәдени-ағарту 3 жалпы білім беретін училище, мектеп, медресе, 2 кітапхана ашылды. 4. 1997 жылы қазақстан президенті жарлығ ақмола қаласы қазақ астанасы болып жарияланды. 5. 1998 жылы ақмола қ атауы астана болып өзгертілді.

👇
Ответ:
zoobbicom
zoobbicom
01.05.2021

1. Қала Есіл өзеніНІҢ оңтүстік жағасыНДА жазық жерДЕ орналасқан.

2. 1914 жылы қала тұрғындарыНЫҢ саны 15 мыңҒА жетті.

3. Мәдени-ағарту орындарыНДА 3 жалпы білім беретін училище, мектеп, медресе, 2 кітапхана ашылды.

4. 1997 жылы Қазақстан РеспубликасыНЫҢ ПрезидентіНІҢ ЖарлығыМЕН Ақмола қаласы ҚазақстанНЫҢ астанасы болып жарияланды.

5. 1998 жылы Ақмола қаласыНЫҢ атауы Астана болып өзгертілді.

4,8(48 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
LenaFox456
LenaFox456
01.05.2021

Айша бибі кесенесі — ХІ-XII ғасырлардағы сәулет өнерінің көрнекті ескерткіші. Жамбыл облысы Жамбыл ауданында Айша бибі ауылында орналасқан. Сырты керамикалық плиталармен қаланып, ойып жасалған өрнектің сән-салтанаты мен сан түрлілігі жағынан Қазақстандағы басқа мемориалдық-дәстүрлік ескерткіштер ішінде оған тең келетіні жоқ. Ескерткішті қалаған кірпіштердің әртүрлілігінің өзі таң қалдырады. Оның алғашқы қалпы біздің уақытымызға дейін тек батыс қабырғасында сақталған.

2 2 3 2.jpg

Тараз қаласынан 18 км қашықтықта басқа да діни ескерткіш орналасқан. (XI- XIIғғ.) Қазіргі кезде ол кесене ЮНЕСКО қатарына алынған. Кесене құрылысын 1897 жылы В.А. Каллаур, 1938 — 39 жылы А.Н. Бернштам бастаған КСРО ҒА Қазақ филиалының тарих және материалдық мәдениет экспедициясы, 1953 жылы Қазақстан ғылым академиясының экспедициясы зерттеген.

Объяснение:

меня завут айша

4,6(54 оценок)
Ответ:
superguluagina
superguluagina
01.05.2021

Бір Аллаға жазбасқа…” – дейді. Бұл сөз білген адамға Құранның тұтас бөлігі. Жырау Алланы жалғыз деп таны деп тұр. Егер адам осы Алланы құлшылықта бір деп тану түсінігінен ауытқыса, барлық ғұмыры оған еш пайда бермейді және істеген ісі ақыретте де қажетіне жарамайды. Құранда ондай адамдар жайлы: «Расында саған да, сенен бұрынғыларға да: «Егер Аллаға ортақ қоссаң әлбетте амалың жойылып кетеді де анық зиянға ұшыраушылардан боласың» деп уахи етілді» делінген. Құранда амалдардың жойылуын «хабато» дейді. Қазақша тілдік мағынасында, «артық жем жеп, күпті болып ісініп жарылған мал» дегенге жақын. Яғни, Аллаға серік қосқан адам – күбініп арам өлген мал тәрізді, жақсылығы ескерілмейді, сауабында салмақ жоқ. Демек Құран түсінігінде Аллаға ортақ қосу ең үлкен зұлымдық. Алланы бірлеу бүкіл жақсылықтың бастауы. Осыны білген Бұқар бабамыз әуелі бір «Аллаға жазбасты» (ортақ қосып қоймауды) тілге тиек қылып отыр.

4,7(85 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
Полный доступ к MOGZ
Живи умнее Безлимитный доступ к MOGZ Оформи подписку
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ