1986 жылы желтоқсан айында Алматы қаласының орталық алаңына қазақ жастары жиналып, Қазақстан компартиясы орталық комитетінің бірінші хатшысы Дінмұхамед Қонаевтың орнына Қазақстанда бір күн де жұмыс істемеген және есімі де елге белгісіз Геннадий Колбиннің тағайындалуына қарсылық танытты. Қазақ жастарының бұл наразылығы бүкіл әкімшіл-әміршіл жүйеге наразылыққа ұласты. Кремль саясатына қайшы келетін шеру қатыгездікпен жаншылды. Жастарды таратқаннан кейін қуғын-сүргін басталды.
Бұл уақиға жайлы советтік ба з тіс жармағанын, жазса да жастарды аяусыз сынағанын «Казахстанская правда» мен «Ленинская смена» газеттерінде 1986 жылдың соңында жарық көрген бірқатар материалдардан байқауға болады.
может это дай много
ықшылықты деп саналатын мінез-құлық пен сенімдер. А бұл құндылықтарды адамгершілікті қалыптастыра отырып, өмір бойы дамытады, өйткені олар мәдениетті қолдайтын жақсы мінез-құлық пен әдет-ғұрыпқа айналады.
Мысалы, сезімтал, бейбітшілік, медитация немесе адамдар арасындағы байланысты бағалау рухани құндылықтар болуы мүмкін; Олар «рухпен» байланысты деп саналатын материалды емес ұғымдар.
Әдетте, теологиямен емделетін рухани құндылықтар үйлесімділік, шындық, қайырымдылық, сенім мен үміт болып табылады. Бұл құндылықтар адамның құдаймен адами және материалды жазықтықтан тыс терең қарым-қатынас орнатуы үшін негіз ретінде анықталған.
І.с таңің
Б.с таңға
Т.с таңні
Ж.с таңда
Ш.с таңдан
К.с таңмен