объяснение:
тікелей эфиртікелей эфирартқа

ebek 5 ай бұрын
әсемпаз болма әрнеге, өнерпаз болсаң, арқалан. сен де - бір кірпіш, дүниеге кетігін тап та, бар
әсемпаз болма әрнеге - абай құнанбаев

kanat 10 ай бұрын
қазақша өлеңдер керек! шетелдін өлеңдері толып жатыр ғой.
alice merton - no roots

ebek 10 ай бұрын
жок жок!
ерке есмахан - кайда? / erke esmakhan - kaida? / ерке есмахан - қайда?

ebek 10 ай бұрын
ote !
ерке есмахан - кайда? / erke esmakhan - kaida? / ерке есмахан - қайда?

rubyninja 10 ай бұрын
men sіzben tolyqtaı kelіsemіn!
ерке есмахан - кайда? / erke esmakhan - kaida? / ерке есмахан - қайда?

kanat 10 ай бұрын
базар жоқ, өлен күшті
ерке есмахан - кайда? / erke esmakhan - kaida? / ерке есмахан - қайда?

ebek 10 ай бұрын
anegdot zhok zhok!
qazaqsha anekdottar

kanat 10 ай бұрын
анекдоттардын жалғасы қайда?
qazaqsha anekdottar

kanat 10 ай бұрын
алақай
alǵashqy poshta nemese hello world!

rubyninja 10 ай бұрын
sálemetsіzbe
сәлем, әлем!
қазақша шығарма: еңбек түбі - береке [жоспар]
shygarma2019-7-11 16: 46
1207
0
0
0
жоспар
1. кіріспе бөлім
а) еңбегі туралы түсінік;
ә) еңбек құқығының қағидалары;
2. негізгі бөлім:
а) еңбекті қорғау құқығының түсініктері және қағидалары;
ә) еңбек қорғау құқығы туралы;
б) еңбекті қорғауды мемлекеттік басқару және бақылау;
3. қорытынды бөлім:
күтілетін нәтиже.
еңбек ң табиғи жетістігі болып табылады. «маймылды еткен еңбек» деген пікірлер де бекер емес. сонымен қатар, еңбек ң өмір сүруінің маңызды жағдайы болып табылады, себебі: ол ң өмір сүруінің материалдық және рухани қажеттіліктерін, басқаша айтқанда, тамақтануға, баспана иеленуге, киінуге, араласуға, білімге, қағазға, өнерге және тағы басқа өмірсүру қажеттіліктерін қанағаттандырады. кең мағынада еңбек тек ң ғана емес, сонымен қатар да табиғи қажеттігі болып табылады, себебі, қоғамның материалдық негіздерін қалыптастырады.
өзінің саналы тіпті санасыз ғұмырында да әйтеуір бір нәрсені жасап, дайындап, шығарып, өндіріп жатады. басқаша айтар болсақ, 5-6 жасынан бастап еңбек ете бастайды: ата-анасының өтініші бойынша бір нәрсені әкеліп береді, апарады, жылжытады және т.б. ң қолынан жасалған заттардың барлығы – инеден бастап ұлы жаңалықтарға дейін еңбектің нәтижесінде дүниеге келген. сонымен кез-келген ң өмірі еңбексіз мүмкін емес, еңбек барлығын жасайды, ң материалдық және рухани қажеттіліктерін қамтамасыз етеді, ал бұлар, өз кезегінде, қоғамның материалдық негіздерін құрайды. еңбек – бұл еңбек өнімін алу үшін ң дене, ақыл-ой, рухани қабілетерін жұмсау арқылы жүзеге асатын мақсатты қызмет. еңбек дене, ақыл-ой және рухани қабілеттерден туындайды да, бұлардың нәтижесінде материалдық рухани және санаткерлік құндылықтар жасалады. еңбек жеке шаруашылықта, бау-бақшада, тіпті үйде және өзге де жерлерде жүзеге асырылуы мүмкін. мұндай еңбекпен ң басым көпшілігі кезінен айналысады. алайда, еңбектің бұл түрі еңбек құқығымен реттелмейді.
өзіңізге қаншаға дейін керек жазып алсаңыз болады
«Алтын сақа» - бұл мұражай-қорықтың Балалар көркем-ойын кешенінде ұйымдастырған экспозициясы. Экспозицияда бала қиялының әлемі, әртүрлі елдер мен халықтардың ертегілерінен бізге жеткен кейіпкерлердің әлемі назарға ұсынылған. Экспозиция қаланың жасөспірім көрермендеріне, сондай-ақ ересек тұрғындары мен қонақтарына авторлық қуыршақтар мен ойыншықтардың ерекше және әртүрлі әлемін қызықтауға, өнердің осы түрінің адамға беретін өзіндік бір ғажайып та жағымды әсерін сезінуге мүмкіндік береді.
Экспозицияда қуыршақтар – аңыздар мен ертегілердің кейіпкерлері, түрлі ертегілік жанрлардың: жануарлар туралы ертегілердің, тұрмыстық, сиқырлық, сатиралық ертегілердің қаһармандары назарға ұсынылған.Алтын сақаның бас қаһарманы, идеялық нысанасы - халықтың арман-мұраты. Мұнда да халықтың аңсары ертегінің басты арқауы. Қазақ ертегілерінің бас қаһармандары аңшы-мерген, жауынгер-батыр, кенже бала, тазша бала, жалғыз бала және басқа әлеуметтік теңсіздіктегі бұқара өкілі. Бұлардың бәрі - халық арманынан әр кезде туған идеал кейіпкерлер. «Алтын сақадағы» бала сондай кейіпкер. Онда классикалық батырлық ертегіге тән белгілердің бәрі бар. Бала жұртта қалып қойған алтын сақасын алып келуге барып, жалмауыз кемпірге кез болған бала кемпірдің алдағанына сенбей, сақасын ат үстінен іліп алып, қаша жөнеледі. Мыстан кемпір тұра қуады. Осымен оқиға шиеленісе түседі. Бұл ертегіде де сайыста кейіпкер өз күшімен емес, керемет достарының арқасында жеңуі - батырлықтан гөрі қиял-ғажайып ертегінің заңдылықтарына жақындау.
Қазақ балалар ертегілерінің басты ерекшелігі есте жоқ ерте заманда туып, ежелгі дәуір құбылыстарын сақтап келсе де, олардың бәрі біріншіден, халқымыздың тұрмысын, салтын бейнелейді, күнделікті өмірін көрсетеді. Әрине, өмір шындығын қиял-ғажайып ертегілер тікелей, сол қалпында емес, эстетикалық тұрғыда бейнелейді. Өмірдегі тартыстар, болмыс-көріністер, әдет-ғұрып бәрі де халықтың эстетикалық рухына сай түзіледі. Екіншіден, ертегілердің бәрі дерлік бас кейіпкерлерін қиын да күрделі, азапты да аянышты кешулерге сала отырып, балаларды ерлікке, отансүйгіштікке баулиды. Мәселен, «Алтын сақада» сол сақасын алуға барған баланың ерлігінің арқасында оның ата-анасы ғана емес, тұтас туған елі жалмауыз кемпірдің қорлық-зорлығынан азат болады.