М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
DeadShotDS
DeadShotDS
05.12.2020 20:28 •  Қазақ тiлi

Жүйрік ат туралы сипаттау мәтіні керек өтінемін

👇
Ответ:
Настя097343
Настя097343
05.12.2020
Жуйрик ат тез шабатын ат олар коптеген байгелерге катысады
4,6(99 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:

  дала өркениеті  - түркі тектес  халықгардың, соның ішінде қазақтардың материалдык жəне рухани құндылықтарының сатысы; этномəдени жүйенің қалыптасуындағы табиғи-тарихи тұрпат. тарихын зерттеу барысында өркениет атауының өзіне əр түрлі, кейде бір-біріне қарама-қайшы анықтамалар қалыптасты.  америка  тарихшысы  л.морган  (1818-1881) мен  ф.энгельс  оны ғы жоғары, жазусызуды енгізу кезеңі ("тағылық — жабайылық — "өркениеттілік" ұштағаны арқылы) ретінде сипаттады. кейінгі кездері бұл термин ң аймақтық, салыстырмалы түрде бір-біріне тәуелсіз жетілген пішімдерін бейнелеу үшін қолданылып жүр.  еуропаға  əсіре табынушы кейбір ойшылдар өздігінше жетілген мәдени-тарихи аймақтардың санын түгендеп, кейде — 8 (о.шпенглер), кейде 36 өркениет ошағына (а.тойнби) жеткізіп қойды. әйтсе де, осы тұ жақтаушылар  алтайдан  карпат тауларына  дейінгі ұлан-байтақ кеңістікте көшпелі-отырықшы тұрмыс кешкен түркі тектес халықтардың өткеніне астамшылдықпен қарап, "тарихи тысқары қалған қауым" ретінде көрсетуге тырысты. соған қарамастан, өркендеп-өрбу негізі, қ- табиғи аясы әлі далалық тұрпат саналатын көшпелі шығыс жұртының өзіндік өркениеті хақында дəйекті пікір түйген ғалымдар аз емес. белгілі орыс археологы, акад. а.п.окладников (1908—1981) зерттеу еңбектерінде далалықтардың этномәдени жүйесін "батыс сібір өркениеті" деп атап, "ежелгі түркі сібірі шығысқа караганда батыспен тығыз байланыста болған сияқты. оның мәдениеті бүрын болжағанымыздан әлдеқайда бай" екендігін жазды.  ә.марғұлан,  к.ақышев,  к.байпақов, т.б. ғалымдар "көшпелілер өркениеті" атауын жиі колданса, л.н.гумилев,  о.сүлейменов  оның өрлеу дәуірінде, б.з.б. 9 ғ-дан б.з. 11 ғ-ы аралығында,  жерорта теңізі  жағалауы және қиыр шығыс елдерімен салыстырғанда жасампаздық эволюцияны бастан өткергенін дәлелдеді. соның нәтижесінде еур. астамшылық пен таптык дала уағға негізделген кеңестік тарихнама мансұқ еткен  еуразия  кеңістігіндегі тарихи-мәдени ерекше құбылыс ғылымға " дала өркениеті " деген атпен ене бастады. оның əлемдік өркениетке қосқан үлесіне үндінің саяси қайраткері  д.неру  "әлемдік тарихқа көзқарас" атты еңбегінде əділ баға беріп, "атлас картаны ашсаң, алып азия құрлығының койнына кіріп жатқан кішкентай еуропаны көресің. ол өз алдына дербес құрлық емес,  азияның  жалғасы сиякты. ал тарихты окитын болсаң — ұзақ уақыт бойы, белгілі бір кезенде азияның үстемдік құрғанына көзің жетеді

4,7(18 оценок)
Ответ:
uapavlovaoy4dah
uapavlovaoy4dah
05.12.2020

А.Құнанбаев "Сегіз аяқ"өлеңіндегі ақын сынаған мінездер:

Басында ми жоқ,

Өзінде ой жоқ.

Күлкішіл кердең наданның.

Көп айтса көнді,

Жұрт айтса болды.

Әдеті надан адамның.

Бойда қайрат,ойда көз.

Болмаған соң айтпа сөз.

Қайнайды қаның,

Ашиды жаның,

Мінездерін көргенде...

Ақын миы,ойы

жоқ надандарды,ұятсыз,арсыз,санасыз,жарымес,өсек тасығыш,кекшіл,мінездерді сынап,адал,арлы,көпшіл болуға,еңбек етуге шақырған.Бүгінгі қоғамдада өсекшілер,кекшіл,ұятсыздар баршылық,бұл мінездер заман өтседе адамзат табиғатынан алыстамай отыр.Сондықтанда А.Құнанбаевтың "Сегіз аяқ"өлеңі біздің қоғамғада керек өлең.Жаман мінездерден алыс жүруге үйретеп,жақсылыққа баулыйды.

4,8(50 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi

MOGZ ответил

Полный доступ к MOGZ
Живи умнее Безлимитный доступ к MOGZ Оформи подписку
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ