М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
creeperzombee23122
creeperzombee23122
15.05.2020 18:20 •  Қазақ тiлi

Заттанган сын есими бар жумбактар ! !

👇
Ответ:
Fowlerok
Fowlerok
15.05.2020
1)Жаяуға жол алыс
2)Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен
3)Жақсы байқап сөйлер,
Жаман шайқап сөйлер
4)Қараның жаны шыққанша,
Сарының жаны шыққанша
5)Ақ сауыттың жағасы бар, жеңі жоқ,
Шын жақсының кегі жоқ.
6) Ақылды іс тындырады,
Ақсақ тіс сындырады.
7) Семіздің аяғы сегіз.
4,7(15 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Anechka201
Anechka201
15.05.2020

ответ:Жазушы Тәкен Әлімқұловтың «Қараой» әңгімесіне 19-ғасырдағы Қазақстанның батыс өңірінде болған Исатай Тайманұлы бастаған көтерілістің жалынды жаршысы болған Махамбет Өтемісұлының соңғы күніндегі оқиғалар өзек болған. Әңгіме «Қараой» жерінің табиғаты мен сипатын танытудан басталады. Қазан айының қара суығы әлі түспеген кезеңде Махамбет «Қараойдың» өзіндік ерекшелігін көз алдынан өткізіп, бірде осы мекенді оттай ыстық санаса, бірде жаттай көріп, оймен заманның тарылмаған, Исатайдың бар кезіндегі шаққа ойысып, өзіңнің қазіргі жайына іштей мүжіліп күйінеді. Қоңыр үйде қоңырқай тірлік кешіп жатқан, жалғыздықтан жанын мұң торлаған Махамбет ішінде алай-түлей ой арпалысы жүруде. Таң атқалы сондай. Ешкімге сенгісі жоқ. Сенім мен күмән теңдей, итжығыс түсіп жатыр. Әр нәрсеге елегзіп, әр нәрседен секем алады. Досы азайып, қасы көбейген кезде Ықыластай бұрын бірге жүрген адамға сенейін десе де, әлденендей күдіктер бой көтеріп, ойын тұрақтата алар емес. Шығармада осылайша Махамбеттің осындай ой арпалысы монолог түрінде өрбіп, батырдың жан күйін нақты бейнеленеді. Әңгіме тақырыбының «Қараой» болуы тегін емес. Махамбет осы «Қараойда» ізіне түскен сұлтанның итаршы тобының қолынан қаза табады. Батырдың шешіле сөйлесуін, қаруын тастауын өтінген және ойындағысын болдырған Баймағамбет сұлтанның тіліне азған топ адам өз үйі, ошақ қасында жары мен баласының көзінше батырды мерт етеді. «Бүлінгеннен бүлдіргі алма» деген аталы сөздің парқына бармаған опасыздар жапан далада қалған жетімектер мен жесірді аңыратып, батырдың бәйге атын мініп жүре береді. Сонымен «Қараой» бір кездері елдің құт мекені саналса, бүгінде сол күнгі оқиғамен қайғы жамылдырған жайды ұқтырар мекен болып қалғандай. Жарық күн де мына қаралы жайды көргісі келмегендей ұясына батуға асығып барады.

4,8(77 оценок)
Ответ:
Аня20031204
Аня20031204
15.05.2020

Жоспар:

1.Қазақ ою-өрнегінің түрлері.

2.Жан-жануарлар өрнегі.

3.Өрнек аттары.

Қазақ халқының ою-өрнектері әр түрлі болып келеді.Өсімдіктер мен жан-жануарлардың әр түрлі пішіндеріне ұқсас ою-өрнектер күнделікті өмірде,ас адал ыдысына,кебеже,сандықтарға,киім үлгілеріне салынған.Олар қазақ халқының тұрмыс салтын бейнелеген.Мүйізді қошқардың мүйізі секілді "Қошқармүйіз",түйенің табаны секілденіп "Түйетабан"ою-өрнектері қолданылған.Қазіргі кездеде ою-өрнектер қолданыста.Қарүйге,текеметтерге,ұлттық киімдерге ою-өрнектер салынады. Мәтін ғылыми-танымдық мәтінге жатады.

4,8(74 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ