Киім қазіргі өмірдің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Адамдар киімсіз қалай өмір сүре алатынын елестету қиын. Мен сәнді киімдерді таңдап аламын, себебі сәнді киім қымбат, ұнамайды және ұнатпайды. Және осындай киім-кешек емес, қымбат емес, және ол маған жарамды. Менің ойымша, бұл ыңғайлы, бірақ стильді. Аяқ киім болсақ, алдымен спорттық аяқ киімді немесе кроссовканы киюді жақсы көремін. Екіншіден, киім-кешек, футболка, спорт және бас киімдер. Мен әрқашан киім мен аяқ киімді таза ұстауға тырысамын. Менің ойымша, киім адамдар туралы көп айтады және қатты әсер етуі мүмкін. Сондықтан, егер бұл таза болса, онда әсер оң болады. Киімдерді таңдау мезгілдер мен ауа райына байланысты. Қыста, мысалы, жылы пальто және етік бар. Пиджак және резеңке етік көктемде және күзде дұрыс болады. Сондықтан мен жайлы киім киюді ұнатамын және кеңес беремін.
Қазтуған жырау ноғайдың Едисанордасының билеушісі Сүйініш мырзаның ұлы. Сүйініш мырзаның Қазтуғаннан басқа Азамат және Әдіжі атты тағы екі ұлы болған. Оның арғы ата-бабалары Ноғай Ордасының билеушілері еді. Әкесі Сүйініш Абдоллаұлы Еділ бойында өмір сүрген, кейін Қобан жаққа өтіп кеткен. XVII ғасырдың екінші жартысында жазылған орыс деректерінде Сүйініш мырзаның аты жиі айтылады. Ресей мемлекеттік архивінің көне актілер жөніндегі бөлімінің «Ноғай істері» қорында Сүйініш мырзаның және ноғай ұлысының 1660 жылдарға дейінгі деректері сақталған. Қазтуғанның шежіресі былайша таратылады: Едіге би - Нұраддин - Уаққас - Мұса - Ысмайыл би - Дінбай би - Тінікей - Абдолла - Сүйініш - Қазтуған. Қазтуғанның есімі алғаш рет тарих беттерінде 1673 жылы аталады. Орыс деректерінде оның есімі Тоған деп көрсетілген. Осы жылы қалмақ билеушісі Аюке хан өзінің бірнеше тайшысымен бірге Астрахан басшыларының алдына барып, орыс-қалмақ келісіміне қол қойып, аманат сарайындағы ноғайдың жас мырзасын босатуды сұраған. Қалмақ тайшылары мұндай қадамға едисан ноғайларының мырзасы Сүйініштің сұрауы бойынша барған болатын. Олар Сүйініштің патша алдындағы абыройлы істерін еске салды. Алайда, бұл сұрақтың жауабын Астрахан билігі емес, Мәскеудегі патшаның өзі беру керек еді. Осы кезде іске қабардин кінәзі К.М. Черкасский араласып, соңғы шешімді ұлық патшаның өзі хабарлайтынын айтып, қалмақ делегациясын жылы шыраймен шығарып салады. Қазтуған 1696 жылы ұзақ жылдар бойы Қалмақ хандығына тәуелді болған Едисан ұлысын бастап, Еділ бойынан Қырым хандығына тиесілі Қобанға көшіп кетеді. Қазтуғанның есімі соңғы рет 1698 жылғы деректе аталады. Онда Едисан ордасының мырзалары Тоған мен Гидемирдің Қобанның сол жағалауында орын алған жұтқа байланысты Мәскеуге Бейшім аға бастаған елшілікті жібергені жазылған.