Объяснение:
1. А) H2СrO4 Г) – HClO состоят из катиона водорода и аниона кислотного остатка
2. HClO4, HIO4, H2SiO3 - кислородсодержащие
HBr, HI - безкислородные
3. Определите валентность кислотного остатка
HClO3, H3PO4, H2CrO4определяем по количеству ионов водорода
HClO3 одновалентный
H3PO4 трехвалентный
H2CrO4 двухвалентный
4. H2MnO4, HNeO4, H3AsO3
водород везде +1, кислород везде -2,
Mn +6
Ne +7
As +3
5.
А) Ba(NO₃)₂ + H₂SO₄ → BaSO₄ ↓+ 2HNO₃
Ва²⁺ +2 NO₃⁻ + 2Н ⁺+ SO₄²⁻ → BaSO₄ ↓(по таблице растворимости смотрим) + 2Н⁺ + 2NO₃⁻
сокращенное Ва²⁺ + SO₄²⁻ → BaSO4 ↓
Б) 2HF + MgSO₄ = MgF₂↓ + H₂SO₄
Mg²⁺ + SO₄²⁻+ 2H⁺ + 2F⁻= MgF₂↓ + 2H⁺ + SO4²⁻
Mg²⁺ + 2F⁻= MgF2↓
В) 2H₃PO₄+3MgCl₂= Mg₃(PO₄)₂↓ + 6HCl
6H⁺ + 2PO₄³⁻ + 3Mg²⁺ + 6Cl⁻ = Mg₃(PO₄)₂↓ + 6H⁺ + 6Cl⁻
3Mg²⁺ + 2PO₄³⁻ = Mg₃(PO₄)₂↓
6. 1) HI В - 128
2) HClO2 A – 68,5
3) HFeO2 Б - 89
7. H2SO4
A) Na В) Ca(OH)2
Важливою складовою українського народознавства є наука про народну творчість — фольклористика. Незважаючи на поважний вік, що обіймає понад два століття, вона все ще перебуває у пошуку оптимального наукового трактування багатьох питань, пов'язаних зі становленням та еволюцією предмета, його взаємин із історією, етнографією, літературою тощо. Та й головна справа в тім, що таке явище, як фольклор, не було незмінним за всіх часів.
Відомо, що фольклор виник разом із мовою. Саме у процесі продуктивного розвитку мови і викристалізовувався фольклор. Цей процес тривав так довго, як довго існує мова. Скільки саме — відповісти важко, але минуло багато й багато тисячоліть, перш ніж народи почали користуватися такою звичною і на перший погляд простою первинною комунікативною системою, як мова. Якщо період становлення і розвитку писемності становить 4—5 тисячоліть (у східних слов'ян — тисячоліття), то усна творчість перевищує цей період у 50—60 разів, а деякі дослідники впевнені, що у сто разів. Що стосується східних слов'ян, то тут всяка цифра буде гіпотетичною, оскільки історики не дали нам цілісної концепції у цьому плані. Зрозуміло, що багато чого здатний прояснювати сам фольклор, у якому можна знайти рудименти матріархату та родового суспільства, однак цей аспект фольклористичних студій розроблений ще недостатньо.
У
О