М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Гавноед24
Гавноед24
04.08.2020 04:55 •  Литература

Выпишите из отрывка антитезу

Весна-Красна
В урочный час обычной чередою
Являюсь я на землю берендеев.
Нерадостно и холодно встречает
Весну свою угрюмая страна.
Печальный вид: под снежной пеленою
Лишенные живых, веселых красок,
Лишенные плодотворящей силы,
Лежат поля остылые. В оковах
Игривые ручьи, — в тиши полночи
Не слышно их стеклянного журчанья.
Хоть стыдно мне, а надо признаваться
Пред птицами. Сама я виновата,
Что холодно и мне, Весне, и вам.
Шестнадцать лет тому, как я для шутки
И теша свой непостоянный нрав,
Изменчивый и прихотливый, стала
Заигрывать с Морозом, старым дедом,
Проказником седым; и с той поры
В неволе я у старого. Мужчина
Всегда таков: немножко воли дай,
А он и всю возьмет, уж так ведется
От древности. Оставить бы седого,
Да вот беда, у нас со старым дочка —
Снегурочка. В глухих лесных трущобах,

В нетающих лядинах возвращает
Старик свое дитя. Любя Снегурку,
Жалеючи ее в несчастной доле,
Со старым я поссориться боюсь;
А он и рад тому — знобит, морозит
Меня, Весну, и берендеев. Солнце
Ревнивое на нас сердито смотрит
И хмурится на всех; и вот причина
Жестоких зим и холодов весенних.
Дрожите вы, бедняжки? Попляшите,
Согрейтесь! Видала я не раз,
Что пляскою отогревались люди.
Хоть нехотя, хоть с холоду, а пляской
Отпразднуем прилет на новоселье.

👇
Открыть все ответы
Ответ:
AleksaKiki
AleksaKiki
04.08.2020

Відповідь:

Пояснення:

Сенкан — це вірш, що складається з 5 рядків. Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.

1 рядок – слово, яке позначає тему (іменник)

2 рядок – це опис теми, який складається з 2 слів (два прикметника)

3 рядок – дія, пов’язана з темою, складається з 3 слів (це дієслова).

4 рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.

5 рядок – це одне слово — синонім до першого слова, в ньому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.

наприклад

Мова

Українська,веселкова.

Єднає,дзвенить,лунає.

Вона-наш великий скарб.

Бесіда.

4,4(4 оценок)
Ответ:
али426
али426
04.08.2020
Григорій Савич Сковорода увійшов в історію східнослов'янської культури не тільки як самобутній філософ, а й як талановитий письменник. Спадщина його різноманітна. Він писав вірші, складав пісні і музику. Багато його творів виконували кобзарі, доповнюючи їх власними сюжетами. Відомо, що і.п. Котляревський у своїй знаменитій п'єсі «Наталка-Полтавка» використовував пісню-сатиру Г. С. Сковороди «Всякому місту вдача і права». На жаль, не всі твори були записані і не всі, з того, що було створено, дійшло до наших днів.
До літературної спадщини Г. С. Сковороди відносяться і байки. Байки були написані в період між 1769 і 1774 роками. Навесні 1774 року г.с. Сковорода послав збірник, що складається з тридцяти байок, своєму другові П. К. Панкову. Те, що байки були написані в Харкові або поблизу, дало підставу назвати збірку «Байки Харківські». Будучи студентом Київської академії, Г.С. Сковорода мав можливість вивчати творчість класиків грецької та римської літератури, особливо Езопа. Можливо, тут же він практикувався в написанні байок, або ж це було необхідним елементом підготовки студентів Академії. У 18 столітті до жанру байки зверталися такі російські письменники, як Тредьяковський, Сумароков, Хемніцер, проте на Україні Г.С. Сковорода став першим українським письменником-байкарем.
Байки написані прозою, хоча можна знайти і римовані рядки. Після кожної байки слід «Сила " (моралістичний коментар до байки). Іноді "Сила" довша, ніж сама байка (байки 16, 18, 20, 21, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30). Це вказує на те, що Г.С. Сковорода писав байки з певною морально-проповідницькою метою. У своїх байках він залишається філософом і розвиває ті ж думки, що і у філософських творах.
У багатьох байках обґрунтовується твердження, яке часто повторюється у філософських роботах того часу, про те, що потрібно жити за законами природи, що спроби протистояти природі і бажання досягти того, до чого у людини немає здібностей від природи, приречені на невдачу. Так сталося з черепахою, яка загинула, бажаючи полетіти (байки 3 і 13). Разом з тим в байках підкреслюється велика роль практики, досвіду, вправ для розвитку тих чи інших здібностей (байка 10).
У байці» Собака і кобила " Г.С. Сковорода виступає проти муштри коня, як явищу неприродному. Автор каже, що тільки ті стимули, які йдуть від природи, правомірні і дієві, так як спонукають до творчого досвіду, а саме «досвід є батько мистецтву, веденню і звичці. Звідси народилися всі науки, і книги, і хитрощі» (байка 18).
Кілька байок розкривають твердження про те, що не зовнішні, а внутрішні достоїнства є головною цінністю людини (байки 2,4,17,28,29). У байці» Олениця і Кабан " висміюються люди, які прагнуть до високих постів, не маючи відповідних здібностей. Саме про них Сковорода пише наступні рядки:» ... ось точні граки Езопови, одягаються в чужі пір'я; одягнені по-людськи Мавпи, а жодна правити не вміла; осли, одягнені в левову шкіру".
Досить образно в байках Г.С. Сковороди виражається ідея високого значення праці. Це відома байка "бджола і Шершень", в якій Бджола – образ людини працьовитого, а Шершень – образ людей, які ухиляються від роботи (байка 27). У байці» Зозуля і дрізд «зозулі, якій не хочеться висиджувати своїх пташенят, протиставляється дрізд, який говорить:» я сам годую, березі і вчу своїх дітей, а свої праці полегшую співом " (байка 21).
Байка "Верблюд і Олень" показує верблюда, що задовольняється каламутною водою з калюжі, в той час як олень прикладає зусилля, щоб добути чисту і прозору воду (байка 20).
У байках "Собака і Вовк» і" Соловей, Жайворонок і дрізд " закладені моральні цінності людської дружби. Г. с. Сковорода підкреслює, що " і прізвище, і багатство, і чин, і спорідненість, і тілесні обдарування, і науки не сильні затвердити дружбу... і однакова чесність людинолюбної душі, в двох або трьох тілах живе, ця є справжня любов і єдність» (байка 23), «щасливий, хто хоч одну тільки тінь доброї дружби нажити удостоївся. Немає нічого дорожче, солодше і корисніше її "» байка 30).
Читаючи і аналізуючи байки Г.С. Сковороди, ми можемо сміливо стверджувати, що їх автор був передовим мислителем свого часу, який хотів приносити користь суспільству і робити людей краще і щасливіше.
4,7(18 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ