М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
nastja2011i
nastja2011i
01.06.2022 13:08 •  Литература

Какой стихотворный размер использует П. Д. Бутурлин в стизотворении Велес? ​

👇
Ответ:
enindanila24
enindanila24
01.06.2022

анапест с перекрестной рифмовкой

4,4(67 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
kirikk3
kirikk3
01.06.2022

ответ:П’єса «Синій птах» написана у період, коли М. Метерлінк від символіста до «театру смерті» прийшов до іншого бачення світу — романтичного. І сенс п’єси в тому, аби показати людству філософський сенс буття, красу сьогоденного життя і його велич. Герої Метерлінка, маленькі діти лісника Тільтіль і Мітіль, вирушають у подорож на пошуки Синього птаха, що має дати здоров’я і щастя. Що і змушує їх іти на пошуки, хоча вони й не знають точно, куди йти? Фея зуміє розбудити в них і доброту, і прагнення пізнати світ. Адже їм треба обов’язківо, навчитися бачити те, що «не на виду». І тоді виявляється, що увесь світ навколо, всі предмети мають свою душу, своє ставлення до людей. Відтак діти вирушають на пошуки не самі, а в колі друзів і недругів. Так само, як завжди життям кожна людина. Їхня подорож лежить Країною Спогадів і Палацом Ночі, садами Блаженств і Царством Майбутнього.

Діти дізнаються, що за померлих треба молитися, бо «молитися — значить згадувати». Таїнство смерті таке ж велике, як і таїнство народження. І над усім цим старий Час, якого неможливо впустити когось на Землю раніше чи пізніше. І кожен несе з собою якесь діяння — добре чи зле. Саме в цьому й полягає сенс його народження — принесенні щось світові. Де не були діти, скрізь вони бачили птахів, що здавалися синіми, але жоден не став тим Синім птахом. І тільки коли діти знову повернулися додому, найбільш схожою виявилася горлиця, що належала Тільтілю. Та й сама подорож не випадково завершується у тій самій хижці лісника, звідки вони вирушили. Тільки тепер вона здається іншою, кращою, бо іншими повернулися дітьми.

Значить головне — це готовність вирушити у похід за істиною, бажані змін, прагнення ідеалу. Саме в цьому, на думку Метерлінка, і полягає сенс життя— зрозуміти, навіщо ти прийшов у світ, який сенс у тому, що ти живеш, тому,що життя — вічне.

Моріс Метерлінк був тією людиною, яка створила символістський «театр». Ось тепер можемо говорити про пошуки щастя героями «Синього птаха». Зрозуміло, що цій феєрії передував складний творчий і духовний шлях, якщо на зміну йому, де всім керує Невідоме, тобто невидимі й невідомі фатальні сили, наміри яких таємні,невідомі. Зрештою, це була Смерть, до якої прислухалися усі особи, що лише чекали.

І ось читачеві і театру пропонується твір, у якому нема відчуття приречеті, герої якого не чекають, а діють і змінюють насамперед свій духовний світ. Через те більша частина дійових осіб є символами духовної діяльності людини, як такої або творчого начала.

Так, Душа Світла відправляється на пошуки Синього птаха щастя родини, яку б ніхто не назвав заможною, у супроводі Душ Вогню, Води, Цукру і двох створінь, які вже давно супроводжують людину на її шляху. Душі дітей не примітивні і багато що пізнали.

Чарівний діамант допомагає дітям на їхньому шляху. І той шлях — найнебезпечніший, яким проходить людина. Це шлях самовиховання. Одна за одною змінюються картини. Із злиденної хижі дроворуба ми потрапляємо до розкішних покоїв феї, аби зустрітися з надбаннями ще первісних людей — вогнем, водою, хлібом, цукром, першими свійськими тваринами. Спершу, як і слід було чекати, на шляху самопізнання ми звертаємося до наших згадок… Страшна демонстрація материнської долі бідних для мене повністю знімає ідилічний настрій картини: семеро померлих дітей один за одним виходять на кінець.

Заглиблення у подальше приводить маленьких людей до жахів і темних поривань людської, отже, і їхньої, психіки. Спіймані тут Сині птахи не витримують світла. «Ліс» особистості недалеко пішов від «лісу» природи, який намагався засудити людину, якій, проте, не під силу її перемогти. Відкриття Діаманта кладовище запевняє хлопчика й дівчинку, що смерті нема.

Проте і світло можна затьмарити — є блаженства різні за сутністю, і якщо зірвати маски, виглядають, як чудовиська. І тільки й радості Розуміти, Бачити, Не боятися, так само, як Материнська Любов, істинні. Найтрагічніші символи, мабуть, у блакитному палаці, де чекають на життя, про нього все заздалегідь, ненароджені діти…

І тому повертаємось до хижі дроворуба, так і не знайшовши Синього птаха. І щось подібне було вже тільки ще до початку його мандрів. Він передасть його дівчині-сусідці, а та не утримає Птаха щастя. Може, тому, що щастя не можна вибрати або отримати у подарунок. За ним треба йти. Даремно звертається до глядачів Тільтіль:

Ми дуже вас якщо хтось із вас його знайде, то нехай принесе до нас,він нам потрібний для того, щоб стати щасливими у майбутньому…

Предыдущие Сочинения: Проблема людських можливостей пізнання Царини Невідомого

Следующие Сочинения: Проблема морального максималізму в драмі Г. Ібсена «Ляльковий дім»

Нужна шпаргалка? Тогда сохрани - » «Синій птах» М. Метерлінка - п’єса про сенс буття . Литературные сочинения!

Объяснение:

4,8(63 оценок)
Ответ:
nik20554888
nik20554888
01.06.2022
Врассказе «левша» , как и во многих других его произведениях, лесков обращается к , изображает жизнь дореформенной, крепостнической россии. в «левше» автор использует «вымышленный мемуарный жанр» , «мемуарность» является лишь художественным средством, у большинства его героев не было живых прототипов. создавая колорит достоверности, лесков упоминает подлинные имена императоров и членов их семей, события (великий совет, поездка александра павловича по европе) . также условно тождество платова с казачьим атаманом м. и. платовым, участником отечественной войны 1812 г. этот «» фон также один из приемов художественного изображения в творчестве лескова. николай 1. именно он поручает атаману платову найти умельцев, могущих превзойти мастеров. после он посылает левшу с подкованной блохой в , чтобы показать, на что способны мастера. в отличие от своего брата, николай павлович показан патриотом. новый император в отличие от предыдущего был уверен в людях, был настоящим патриотом, ценил народ, верил в него. лесков показывает его простодушным: он, государь, император, обнял и поцеловал левшу – тульского мастера, бедняка, всего оборванного, потного, неубранного, всего в пыли. николай 1 явно симпатичен автору, в отличие от александра павловича, преклонявшегося перед иностранцами. и рассказ о нем, не теряя юмористического звучания, приобретает почтительность: "государь николай павлович ни о чем не забывал, и чуть платов насчет междоусобных разговоров кончил, он его сейчас же и спрашивает: — а что же, как мои тульские мастера против аглицкой нимфозории себя оправдали? . александр 1 . он большой поклонник культуры, восхищается техническими изобретениями этой страны. приехав в вместе с атаманом платовым, александр 1 восторгается различными интересными вещами, новшествами, которые ему гордо демонстрируют . он не решается в противовес показать им изделия и достижения мастеров. александр 1 - политик, он боится испортить отношения с , в нем нет должного патриотизма. александр павлович представлен в шаржированной роли поклонника и почитателя западной () цивилизации и ее технических изобретений. приехав в вместе с атаманом платовым, александр павлович восторгается редкостными, искусно сделанными вещами, которые горделиво показывают ему , и не осмеливается противопоставить им изделия и достижения людей. "политик" александр павлович, остерегающийся испортить отношения с , противопоставлен своему брату "патриоту" николаю павловичу и прямодушному платову, болезненно переживающему унижение . тождество александра павловича с реальным императором александром i условно. казачий атаман платов. именно он сопровождает императора александра павловича во время поездки в . в отличие от императора, платов показан нам как патриот своей страны. он уверен, что мастера смогут сделать вещь более удивительную, чем танцующая блоха. именно он разоблачает , когда отворачивает замок у пистолета и видит там надпись с именем мастера. из-за своего прямодушия платов теряет хорошее расположение николая 1. примечательно то, что платов не признает личного достоинства людей, зависящих от него. побои и угрозы он считает лучшим способом влияния на людей. платов оказался единственным человеком, который попытался заболевшему левше вернуться в россию.
4,7(67 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ