Кожна людина мріє мати справжнього друга. Але далеко не кожен замислюється над тим, чи здатен він дружити по-справжньому. Мабуть, справжня дружба розпочинається з безкорисливих вчинків, які робляться задля іншої людини чи тварини. Так, навіть заради тварини, як у творі Л. Смілянського "Лідер".
Рятуючи пораненого голуба, Степанко робив це не заради себе, а задля птаха. Поки рани пташки загоювались, хлопчик доглядав її. За час лікування голуб звик до Степанка і почав йому довіряти. Мабуть, з цього моменту і розпочалася міцна дружба між Чубариком і голубом. Кожен успіх Лідера робив надзвичайно щасливим Степанка: "Чубарик був повен гордощів за свого Лідера. Хлопець не сумнівався, що саме він потягнув усіх інших за собою у височінь".
Через погане навчання тато покарав сина: завіз голуба за тисячу кілометрів від домівки. Степанко не просто засмутився, а навіть втратив будь-який інтерес до навколишніх подій: "Горе його було таке велике, що він і сам відмовлявся їсти. І таки справді змарнів. Часто кудись ходив самотньо. А повертався — мати бачила на його обличчі сліди від сліз..." Але не тільки Чубарик страждав, Лідер також довів своєму другу, наскільки є міцною їхня дружба.
— Ти дивись! Більше як тисяча кілометрів — а знайшов... Оце дружба!.. — вигукнув тато, коли Лідер повернувся до Степанка.
1. Фонвизин соблюдает в «Недоросле» единство места и времени: все события комедии разворачиваются в доме госпожи Простаковой и действие происходит в течение 24 часов. Но Фонвизин нарушает единство действия, так как в произведении два конфликта: любовный и социально-политический. Любовный конфликт является основным.
2. Герои комедии делятся на отрицательных (госпожа Простакова, господин Скотинин) и положительных (Милон, Стародум, Софья) .
3. Автор наделяет героев «говорящими» фамилиями: Правдин, Скотинин, Вральман. Положительные герои — Стародум, Софья, Милон — говорят правильным литературным языком, их речь поучительная. Отрицательные же герои используют просторечные слова, бранную лексику, их речь более живая (например, Простакова говорит: «А ты, скот, подойди поближе. Не говорила ль я тебе, воровская харя, чтоб ты кафтан пустил шире"
4. Речь героев является средством характеристики героев. Четко прослеживается связь с фольклором: герои в разговоре употребляют пословицы и поговорки, которые делают комедию «народной» (например, «Всякий женись на своей невесте» , «Век живи, век учись» , «Не хочу учиться, хочу жениться») .
5.Комедия имеет воспитательную направленность, так как в ней затрагиваются важнейшие вопросы воспитания гражданина, образования, нравственности, произвола помещиков. Комедия носила злободневный характер, ведь Д. И. Фонвизин показал все тяготы крепостного права, недостатки обучения. Эта пьеса стала предшественницей комедии А. С. Грибоедова «Горе от ума» .
Это слова Меджа
Объяснение:
Отрывок из Белый Клык.Зов предков
И тут заговорила Медж.
-А собака? - сказала она.- о собаке-то вы не думаете?
Скифф Миллер недоуменно взглянул на неё.
-Ну,скажите,разве вы не подумали о ней? - повторила Медж.
-А ведь она,может быть, тоже имеет некоторое право выбирать,-продолжала Медж.
-Может быть, у неё тоже есть свои привязанности и свои желания.