Объяснение:
Қожа Ахмет Ясауи «Диуани хикметте» «Аллаға жақындай түсу үшін» әрбір адам өзінің өмір жолында төрт басқыштан өтуі керектігін айтады. Біріншісі – шариғат. «Шариғат» – ислам діні қағидалары мен шарттарын тақуалықпен мүлтіксіз орындауды әрі құдайға құлшылық жасауды талап етеді. Екіншісі, «тариқат» – дін ғұламаларына шәкірт болып, жалған дүниенің түрлі ләззаттарынан бас тарту, Аллаға деген сүйіспеншілікті арттыра түсу болып табылады. Бұл басқыш сопылықтың негізгі идеясын, мұрат-мақсатын аңғартып тұр. Үшіншісі, «мағрифат» негізінен дін жолын танып-білу сатысы деуге болады. Бұл басқыштың негізгі талабы – күллі дүниедегі болмыс-тіршіліктің негізі «бір Алла» екенін танып-білу, түсіну. Төртіншісі, «хақиқат» («фано») – Аллаға жақындап, оны танып-білудің ең жоғары басқышы. Сопылық түсінік бойынша, «шариғатсыз» «тариқат», «тариқатсыз» «мағрифат», «мағрифатсыз» «хақиқат» болуы мүмкін емес.
Повесть временных лет" (начало XII в.): недатированная часть, записи под годами 6367-6420 (852-912), 6453-6505 (945-997), 6530-6532 (1022-1024), 6544-6545 (1036-1037), 6579 (1071), 6601 (1093), 6605 (1097), 6610-6611 (1102-1103); "Поучение Владимира Мономаха" (рубеж XI-XII вв.); "Хождение игумена Даниила" (XII в.); "Слово о полку Игореве" (XII в.); "Моление Даниила Заточника" (XII-XIII вв.); "Слово о погибели Русской земли" (XIII в.); "Повесть с битве на Калке" (XIII в.); "Повесть о разорении Рязани Батыем" (XIII в.); "Житие Феодосия Печерского" (XI-XII вв.).Задонщина" (XIV в.); "Сказание о Мамаевом побоище" (конец XIV - начало XV вв.); "Летописная повесть о Куликовской битве" (XV в.); "Повесть о Дракуле" (XV в.); "Хождение за три моря Афанасия Никитина" (XV в.); "Житие Сергия Радонежского" (XV в.). "Повесть о псковском взятии" (начало XVI в.); "Повесть о новгородском белом клобуке" (конец XV - начало XVI в.).
Объяснение:
он получил нобелевскую премию по литературе, это само по себе поражает, ведь добиться этого не так-то просто