1.Тенденція в англійській літературі, яка сформувалася наприкінці 19 століття під впливом ідей Джона Рескіна та Волтера Пейтера.
Найяскравішим представником естетики став Оскар Уайльд, який вважав, що мистецтво живе своїм життям незалежно від дійсності і тому перебуває в опозиції до свого часу, що життя наслідує мистецтво, а не навпаки, що "немає книжок моральних або аморальних, є книжки добре написані або погано написані"
2.Парадоксальність властива багатьом творам мистецтва різноманітних жанрів. Через свою незвичайним парадоксальні вислови, назви, зміст творів привертають увагу. Це використовується в розмовному жанрі, в театральному і цирковому мистецтві, особливо ілюзіоністам(фокусникам), в живописі і фольклорі.
3.Твір,що відзначається концептуальною здатністю. Йому притаманне пряме вираження. Цей вид роману зосереджений на аналізі певної інтелектуальної проблеми та внутрішньому світі персонажа.
План: 1.ранняя смерть матери царевны. 2.злая мачеха. 3. высока, стройна, бела, и умом и всем взяла; 4.больше всего она любила себя и ценила свою красоту. 5.злой замысел царицы. 6. приказание чернавке отвести царевну в лес «на съедение волкам» . 7. странствие королевича елисея в поисках царевны. 8.жизнь царевны у семи богатырей. 9. входят семь богатырей, семь румяных усачей. 10. день за днем идет, мелькая, а царевна молодая всё в лесу, не скучно ей у семи богатырей. 11.появление царицы. 12.переодевшись монахиней, царица появляется у семи богатырей 13.смерть царевны и прощание с ней семи богатырей. 14.семь богатырей не стили хоронить царевну 15.королевич отправляется на поиски пропавшей невесты. 16.королевич находит невесту. 17.увидев мертвую царевну, королевич в отчаянии ударяется о хрустальный гроб, гроб разбился и царевна ожила. 18.смерть злобной мачехи. узнав, что царевна жива, мачеха умирает от тоски и злости. 19.свадьба царевны и королевича елисея.
План: 1.ранняя смерть матери царевны. 2.злая мачеха. 3. высока, стройна, бела, и умом и всем взяла; 4.больше всего она любила себя и ценила свою красоту. 5.злой замысел царицы. 6. приказание чернавке отвести царевну в лес «на съедение волкам» . 7. странствие королевича елисея в поисках царевны. 8.жизнь царевны у семи богатырей. 9. входят семь богатырей, семь румяных усачей. 10. день за днем идет, мелькая, а царевна молодая всё в лесу, не скучно ей у семи богатырей. 11.появление царицы. 12.переодевшись монахиней, царица появляется у семи богатырей 13.смерть царевны и прощание с ней семи богатырей. 14.семь богатырей не стили хоронить царевну 15.королевич отправляется на поиски пропавшей невесты. 16.королевич находит невесту. 17.увидев мертвую царевну, королевич в отчаянии ударяется о хрустальный гроб, гроб разбился и царевна ожила. 18.смерть злобной мачехи. узнав, что царевна жива, мачеха умирает от тоски и злости. 19.свадьба царевны и королевича елисея.
1.Естетизм
2.Парадокс
3.Інтелектуальний роман
Объяснение:
1.Тенденція в англійській літературі, яка сформувалася наприкінці 19 століття під впливом ідей Джона Рескіна та Волтера Пейтера.
Найяскравішим представником естетики став Оскар Уайльд, який вважав, що мистецтво живе своїм життям незалежно від дійсності і тому перебуває в опозиції до свого часу, що життя наслідує мистецтво, а не навпаки, що "немає книжок моральних або аморальних, є книжки добре написані або погано написані"
2.Парадоксальність властива багатьом творам мистецтва різноманітних жанрів. Через свою незвичайним парадоксальні вислови, назви, зміст творів привертають увагу. Це використовується в розмовному жанрі, в театральному і цирковому мистецтві, особливо ілюзіоністам(фокусникам), в живописі і фольклорі.
3.Твір,що відзначається концептуальною здатністю. Йому притаманне пряме вираження. Цей вид роману зосереджений на аналізі певної інтелектуальної проблеми та внутрішньому світі персонажа.