1.Произведения Зощенко актуальны и посей день, а пример можно взять сатирический рассказ Михаила Зощенко
«История болезни» повествует о больничных
порядках.
Михаил Зощенко создает в рассказе образ
плохой больницы. К сожалению, отголоски
всего того негатива, что описывает Михаил
Зощенко, можно запросто встретить и в
сегодняшней медицине.
В первую очередь героя рассказа задели
цинизм и черствость медперсонала в
больнице. Там так привыкли наблюдать
смерть, что считают ее обычным делом.
Поэтому при больных свободно строят
догадки, умрет такой-то или нет. Поступающих
«новеньких» встречает плакат о выдаче
трупов. Герою рассказа, и так еле живому, это
не придает оптимизма.
2.М.М. Зощенко - наследник и продолжатель традиций отечественной юмористики, истоки которой берут свое начало в прозе A.C. Пушкина и получают дальнейшее осмысление и развитие в произведениях Н.В. Гоголя, Ф.М. Достоевского, Л.H. Толстого, Н.С. Лескова, А.П. Чехова.
3.Создателей фильмов привлекает прежде всего остриё его сатирических произведений направлено против невежества, мещанского самолюбия, жестокости и других человеческих пороков.
ответ:Опера "Снегурочка", любимейшее сочинение автора, была создана по одноименной пьесе А.Н. Островского на собственное либретто. Композитор был влюблён в поэтическую красоту "весенней сказки", и опера в целом была написана на одном дыхании за летние месяцы 1880 года, а окончательно завершена в 1881-м.Проявлявшееся понемногу во мне тяготение к древнему русскому обычаю и языческому пантеизму (Пантеизм — одушевление, одухотворение явлений природы, связанное с языческими верованиями) вспыхнуло теперь ярким пламенем. Не было для меня на свете лучшего сюжета, не было для меня лучших поэтических образов, чем Снегурочка, Лель или Весна, не было лучше царства, чем царство берендеев с их чудным царем, не было лучше миросозерцания и религии, чем поклонение Яриле-Солнцу», — вспоминал композитор о своей увлеченности сюжетом. Опера стала светлым гимном идеальной стране берендеев с ее высшими законами добра и красоты, гармоничному единению человека и природы, волшебной и животворящей силе народного искусства, могуществу справедливости, разума и любви, которые управляют судьбами мира.
Великого розвитку та поширення в Київської Русі досягло прикладне мистецтво, твори якого містять досить цінну інформацію не тільки з історії розвитку художнього ремесла, а й про культурні зв'язки та впливи, світогляд, традиції, смаки виконавців і замовників. Вивчення творів прикладного мистецтва показує, що вони часто виконували подвійну роль прикрас і амулетів-оберегів, які повинні були захищати їх власників від злих сил природи. Таке ж призначення мали магічні орнаменти на святкових прикрасах та виробах повсякденного вжитку. Набули поширення стилізовані зображення сонця у вигляді кола з пересічними всередині лініями, місяця-лунниці та води — хвилястою смугою. Зображення різних фантастичних звірів та птахів поєднувалося з малюнками, що відбивали реальний навколишній світ, а також з рослинним орнаментом у вигляді складного плетива з стебел, листя, квітів тощо. В орнаментації ювелірних виробів XI—XIII ст. зустрічаються сюжети різних епох і часів. Тут і зображення птахо-собаки Симаргла, і сиринів (віл-русалок) язичницьких часів, і геральдичні грифони, леви, орли, і постаті християнських святих середньовіччя.
Про декоративно-прикладне мистецтво Київської Русі найповніше уявлення дають ювелірні вироби з коштовних металів. Руські майстри знали різноманітні технічні прийоми обробки кольорових металів — зернь, скань, карбування, чернь, художнє литво та інкрустацію і, нарешті, перебірчасті емалі. Вони широко застосовувалися при виготовленні різних прикрас.
Майстри-ювеліри за до скані (тонкого дроту) особливо полюбляли прикрашати візерунками ікони та коштовні обкладинки церковних книг, як, наприклад, це зроблено у Мстиславовому євангелії XII ст.
Велике поширення мали в Київської Русі срібні вироби з черню — чорною пастою на зразок емалі. В цій техніці у поєднанні з іншими прийомами виготовлялося багато різних ювелірних речей: весільних сережок — колтів, перснів, зап'ясть, хрестів, браслетів, чар, кубків та ін. У подібних виробах раннього часу фон зображень цілком вкривався черню, пізніше, у XII ст., набула поширення так звана техніка контурної черні, за якої малюнок наводився чорною лінією, а срібний фон залишався відкритим або золотився.
Объяснение:
Якщо потрібно, можеш скоротити)