ответ:Наступним етапом у розвитку філософської думки є середньовічна філософія. Середні віки охоплюють величезний тисячолітній період історії (V– XV ст.). У Західній Європі умовним початком цього періоду вважають рік краху Римської Імперії (476 р.). У соціально-економічному плані для середньовіччя характерне панування феодального укладу, в ідеологічному – утвердження християнства як панівної релігії. Вона пронизувала усі сфери суспільства, життя та свідомості. Тому не дивно, що для філософії цієї епохи притаманна значна залежність від релігійного світогляду. У своїй основі вона теоцентрична, тобто чинником, що визначає все існуюче, тут є не природа чи Всесвіт, а Бог, його воля. Світ сприймався як подвійне буття: справжній (божественний, небесний) і несправжній (земний, грішний) світ. Цей поділ проходить через усю середньовічну філософію.
Объяснение:
Розпочинається становлення філософії середніх віків періодом так званої апологетики (схема 2.4.). За умов, коли християнство становило переслідувану меншість Римської імперії, коли над новим вченням глузували, представники апологетики (від грец. apologia – захист) зверталися до римських імператорів або широкого загалу із посланнями на захист християн. У таких зверненнях апологети почали розглядати та розробляти важливі світоглядні ідеї, такі як розуміння сутності Бога, характеру та змісту божественного творіння, природи та сутності віри, співвідношення віри та знання.
Від самого початку апологетика розділилась на два напрями в питанні ставлення до попередньої язичницької (античної) мудрості: позитивний і негативний.
Прихильники позитивного ставлення – Юстін Мученик (близько 100–165), Афінагор (II ст.), Климент Олександрійський (150–215), Оріген (185–254) – вважали, що грецькі філософи йшли шляхом істини, але не могли досягнути її, бо вона ще не явила себе в особі Христа. Тому філософію треба використовувати, підпорядковуючи її теології, оскільки християнське світобачення більш істинне, ніж попереднє
Это путь развития духовных сил. Уроки добра здесь более сложные, чем в предыдущих сказках. Андерсен поместил перед «Русалочкой» обращение «К взрослым», утверждая этим, что у его сказок расширяется аудитория. Сказки Андерсена раскрывают истинное в человеке, его сущность. Писатель часто использует слово «настоящий». И это не случайно. Его солдат с «Огнива» - настоящий солдат, т.е. решительный и смелый человек. В «Принцессе на горошине» принцесса также настоящая, она настолько чувствительная, что находит горошину под всеми перинами, но важнейшее в ней то, что она как настоящий человек преодолевать тяжелейшие испытания.
Моральное мужество Русалочки - также путь к ее настоящей сущности, к «настоящему» в ней. От своего настоящего - поэтического - содержания не может отказаться Дюймовочка, как бы тяжело ей не приходилось. Отказ от самого себя, даже при условии осуществления мечтаний, невозможен для героя Андерсена в «Калошах счастья». Герой попадает в любимые им Средние века, но все там кажется ему плохим. Возвращение в свое время он воспринимает как милость.
Стражник в этой самой сказке завидует лейтенанту, но, став на некоторое время лейтенантом, мечтает снова быть бедным стражником. Наибольшей силы эта тема достигает в «Новом платье короля», где человек подменяется. Король не руководит страной, а лишь переодевается, хотя изысканные костюмы не могут спрятать его настоящую сущность. Характерно, что развенчивает обман ребенок из толпы: истина в простых, естественных людях, считают романтики. Андерсен показывает также, что случается, если человек теряет хотя бы одно качество истинной, «настоящей» личности. Происходит это по обыкновению с богатыми и вельможными. Здесь великий сказочник находит емкие образы и выразительные поступки персонажей, которые однозначно утверждают неприемлемость зла. Зло у Андерсена не страшное, а чаще всего беспредельно смешное, абсурдное.