Відповідь:ми. Нещодавно ми прочитали твір Вальтера Скотта "Айвенго". У ньому було лише два гарно охарактеризованих жіночих образи: Ровена та Ребекка. Не дивлячись на те, що вони обидві були красунями, долі їхні склалися по-різному.
Ровена була саксонкою, належала до знаті та була онукою короля, сповідувала католицизм. Ребекка ж, на противагу, народилася в сім'ї єврея-лихваря та була іудейкою.
На лицарському турнірі саксонку в перший же день обрали Королевою Краси та Кохання, у той час як друга жінка була лише глядачкою.
Айвенго безмежно кохав Ровену, не зупинився перед перепонами та зробив її дамою свого серця. Про Ребекку він знавтільки те, що вона була "дочкою того єврея, який дуже допоміг йому", залікувала його рани та була тією, за кого він бився навіть будучи ще кволим.
Але з Ровеною одружитися хотів не тільки Айвенго, а й Моріс де Брассі. З метою посвататися він переодягся розбійником та захопив людей, які поверталися з Ровеною з турніру, потім заховав її в замку барона Фрон де Бефа. Уже там він, знову у своєму одязі, намагався посвататися, але не отримав згоди. Ребекка ж потрапила в полон випадково.
По закінченню всіх пережитих пригод Ровена стала дружиною чоловіка, який її кохав, і якому вона віддала своє серце, а от Ребекка мала забути про почуття, тож для цього пішла в монастир, де стала щасливою як людина, лікуючи рани людей.
Обидві жінки заслуговували на щастя та отримали його. Отакими були дві різні долі двох таких різних жінок - Ровени та Ребекки.
Отрицательные персонажи: Простакова, Простаков, Скотинин, Митрофанушка, Вральман. Положительные персонажи: Софья, Милон, Правдин, Стародум.Положительные: Правдин, Стародум, Софья Характеры разнообразные, стоит заметить, что положительные герои не так ярки ,как отрицательные. Отец Стародума ., служивший Петру Великому, внушил сыну правило: «имей сердце, имей душу и будешь человек во всякое время»СТАРОДУМ — центральный персонаж комедии Д.И.Фонвизина «Недоросль» это персонаж ,значимый речами и наставлениями убежден, что истинное воспитание это воспитание души,«Невежда без души — зверь», — говорит он о Простаковой, Скотинине, Митрофанушке.Поездка в Сибирь позволила дядюшке Софьи заработать деньги, достаточные, чтобы наделить племянницу состоянием. Стародум добился независимого положения в обществе, оставаясь частным лицом.
Это литературная обработка любимой русским народом легенды, выполненная по распоряжению митрополита Макария писателем и публицистом Ермолаем-Еразмом к московскому церковному собору 1547-го года. На этом соборе и были канонизированы святые муромские супруги.«Повесть о Петре и Февронии Муромских», рассказывающая о жизни князя Петра и его жены княгини Февронии, стала гимном супружеской любви и верности. Повесть о муромских святых чудотворцах очень любил читать русский народ – о популярности сочинения Ермолая-Еразма говорят сотни списков этого произведения в XVI-XVII вв. Но эта история любви интересна и нашим современникам, особенно сейчас, когда в России День Петра и Февронии Муромских (8 июля) стал отмечаться с 2008 года как День семьи, любви и верности.
Відповідь:ми. Нещодавно ми прочитали твір Вальтера Скотта "Айвенго". У ньому було лише два гарно охарактеризованих жіночих образи: Ровена та Ребекка. Не дивлячись на те, що вони обидві були красунями, долі їхні склалися по-різному.
Ровена була саксонкою, належала до знаті та була онукою короля, сповідувала католицизм. Ребекка ж, на противагу, народилася в сім'ї єврея-лихваря та була іудейкою.
На лицарському турнірі саксонку в перший же день обрали Королевою Краси та Кохання, у той час як друга жінка була лише глядачкою.
Айвенго безмежно кохав Ровену, не зупинився перед перепонами та зробив її дамою свого серця. Про Ребекку він знавтільки те, що вона була "дочкою того єврея, який дуже допоміг йому", залікувала його рани та була тією, за кого він бився навіть будучи ще кволим.
Але з Ровеною одружитися хотів не тільки Айвенго, а й Моріс де Брассі. З метою посвататися він переодягся розбійником та захопив людей, які поверталися з Ровеною з турніру, потім заховав її в замку барона Фрон де Бефа. Уже там він, знову у своєму одязі, намагався посвататися, але не отримав згоди. Ребекка ж потрапила в полон випадково.
По закінченню всіх пережитих пригод Ровена стала дружиною чоловіка, який її кохав, і якому вона віддала своє серце, а от Ребекка мала забути про почуття, тож для цього пішла в монастир, де стала щасливою як людина, лікуючи рани людей.
Обидві жінки заслуговували на щастя та отримали його. Отакими були дві різні долі двох таких різних жінок - Ровени та Ребекки.