До ть мені зробити тести :1. Як звати головного героя твору "Перевтілення" Франца Кафки а) Франц Кафка б) Грегор Замза
в) Олександр Камю г) Григір Тютюнник
2. Вкажіть жанр твору
а) оповідання б) роман
в) повість г) комедія
3. Хто автор твору "Перевтілення"
а) Пауло Коельо б) Габріель Маркес
в) Олександр Пушкін г) Франц Кафка
4. Коли Грегор Замза побачив, що він не є людиною?
а) "одного вечора, прокинувшись од
неспокійного сну"
б) "одного ранку, прийшовши з роботи"
в) "одного ранку, прокинувшись од
неспокійного сну"
г) "одного вечора, прийшовши з роботи"
5. На кого обернувся Грегор Замза?
а) страхітливу комаху б) птицю
в) ангела г) тигра
6. Ким працював Грегор?
а) державним службовцем б) вчителем
в) комівояжером г) лікарем
7. Продовжіть речення: "Отак щодня вставати вдосвіта, то можна зовсім ..."
а) вмерти б) отупіти
в) заснути під час роботи г) заробити багато грошей
8. Коли Грегор глянув на будильник, що цокав на скрині, було ...
а) пів на четверту б) пів на п'яту
в) пів на шосту г) пів на сьому
/
9. Що це за страви: залежані пригнилі овочі; кістки, що залишилися від вечері, покриті білим застиглим
соусом; трохи родзинок і мигдалю; шматок сиру, який два дні тому оголосив неїстивним; скибка
сухого хліба, намазаного маслом і посипаного сіллю?
а) харчі, що залишилися після званої вечері у
сім'ї Грегора
б) щоб узнати смак Грегора, сестра принесла
йому ці харчі
в) харчі, які необхідно було викинути у смітник г) харчі про які забули під час сватання
10. Хто приносив їжу Грегору?
а) мати б) батько
в) сестра г) прислуга
11. Коли головний герой отримував їжу?
а) щоденно - одного разу вранці, коли батько
та прислуга ще спали, а другого разу після
загального обіду, коли батьки знову-таки
лягали поспати, а прислугу відсилали з
дому з якимось дорученням
б) щоденно - одного разу вночі, коли батько та
прислуга ще спали, а другого разу після
загального обіду, коли батьки знову-таки
лягали поспати, а прислугу відсилали з
дому з якимось дорученням
в) щоденно - одного разу вранці, коли батько
та прислуга ще спали, а другого разу після
загальної вечері, коли батьки знову-таки
лягали поспати, а прислугу відсилали з
дому з якимось дорученням
г) щоденно - одного разу вранці, коли батько
та прислуга ще спали, а другого разу після
загального обіду, коли батьки знову-таки
лягали поспати, а сестру відсилали з дому
з якимось дорученням
12. За що дякувала прислуга, прощаючись із сім'єю?
а) за те, що її навчили робити б) за добре відношення до неї
в) за хорошу роботу та гарну зарплатню г) за звільнення як за найбільшу милість
13. На яку хворобу страждала стара мати?
а) мігрень б) болі в шлунку
в) астма г) подагра
14. Скільки років сестрі Грегора Замзи?
а) 17 б) 18
в) 19 г) 20
15. На якому інструменті грала сестра?
а) віолончель б) скрипка
в) баян г) гармошка
16. Скільки часу батьки не могли змусити себе ввійти до Грегора?
а) один день б) два дні
в) перші два тижні г) перший місяць
/
17. Яку придбав Грегор Замза звичку після того, як повзати йому по декількох квадратних метрах підлоги
довго не вдавалося, лежати, не рухаючись, було йому вже й ночами важко, їжа перестала приносити
задоволення?
а) повзати задля розваги по стінах і по стелі б) повзати задля розваги по підлозі і по стелі
в) повзати задля розваги по стінах і по підлозі г) лежати в ліжку, піднявши догори щупальця
18. Кому належать слова: ""По-моєму, краще постаратися залишити кімнату такою ж , якою вона була
раніше, щоб Грегор, коли він до нас повернеться, не знайшов у ній ніяких змін і пошвидше забув цей
час".
а) сестрі б) матері
в) батькові г) наймичкі
19. Як звати сестру Грегора?
а) Грета б) Сільвія
в) Орнела г) ім'я не зазначено
20. Чим шпурляв батько в сина?
а) сливами б) помидорами
в) яблуками г) м'ячем
21. Скільки страждав Грегор від тяжкого поранення?
а) декілька днів б) тиждень
в) більше двох тижнів г) більше місяця
22. Про що нагадало тяжке поранення Грегора?
а) що сім'я розпалася б) що необхідно говорити правду
в) що Грегор усе-таки член сім'ї, що з ним не
можна поводитися, як з ворогом, а потрібно
в ім'я сімейного обов'язку притлумитись
відразу й терпіти
г) що Грета усе-таки член сім'ї, що з нею не
можна поводитися, як з ворогом, а потрібно
в ім'я сімейного обов'язку притлумитись
відразу й терпіти
Творчість Шарля Бодлера займає особливе місце у французькій поезії. Історія прижиттєвої і посмертної слави Бодлера найменше відповідає звичайному уявленню про долю класиків, хоча давно вже ніхто не сумнівається в тому, що Бодлер – класик, одна з “надвечних” вершин французької та європейської поезії.
Рідко чия творчість так упереджено сприймалась і так однобічно тлумачиться за життя поета і навіть в його подальшому поетичному безсмерті. Буржуазні сучасники сприйняли цього поета як якесь породження пекла, як монстра, котрий смакує найогидніше, що є в житті, як людину, одержимого болючою манією викриття і самовикриття, що ображає всі святині, всі моральні норми.
Цей вердикт був оформлений навіть юридично – в 1857 р. книзі Бодлера “Квіти зла” був винесений судовий вирок, який звинувачував поета в “злочинній образі суспільної моралі”, в аморальності, в “грубому і ображаючому сором’язливість реалізмі”. До речі, незадовго до цього паризький суд виніс аналогічний судовий вирок “Мадам Боварі” – раннього роману Флобера.
Через якесь десятиліття після того, як помер напівзлиденний, обмовлений молвою поет, у Франції і Європі запанував символізм. Декаданс став одночасно хворобою покоління і модою, і ім’я Бодлера було високо піднято на щит, стало одним з прапорів символізму. Але і нове століття по-своєму, може бути, частіше і мимоволі, спотворювало особистість і творчість Бодлера, відверто пристосовуючи їх до своїх смаків.
У поезії Бодлера ретельно відшукувалися всі можливості тлумачити його як предтечу символізму, як поета неясних, темних смислів і іносказань.
Дуже цікаво простежити, як, наприклад, в перекладах російських символістів, навіть в самих ретельних, мимоволі обволікались містичним туманом кристально ясні і чіткі думки і образи Бодлера, як цей справді класичний карбований стиль розпливався, як би сіпався містичним серпанком і позбавлявся своєї конкретності. Але й не тільки це – символістська традиція залишила нам односторонній образ Бодлера як співака виключно болючих, темних станів душі, як всесвітнього мізантропа, співака занепаду і смерті. Тепер це вже не засуджувалося; навпаки, це вважалося тепер його головною перевагою.
Объяснение: