Объяснение:
Он заснул и его забрали так сказать его Он своё будущее и узнал что надо любить рождество.
1) вислів "ахіллесова п'ята" означає вразливе місце в людини.
одним із головних героїв троянської війни був юний ахіллес. він уславився своїми подвигами, хоробрістю, непереможністю. коли він був зовсім маленьким, його мати, богиня фетіда, скупала його у водах священної річки стікс. відтоді ахіллес не боявся ні стріли, ні меча. тіло його стало невразливим — крім п'ятки, за яку тримала ахіллеса мати. загинув герой від стріли, що влучила йому в п'яту.
2) вислів "троянський кінь" означає підступну хитрість, облудливі дії.
за порадою одіссея ахейці зробили великого дерев'яного коня. всередині коня заховалися добре озброєні воїни, а інші нібито повернулися додому. на березі лишився дерев'яний кінь. троянці, побачивши, що греки зняли облогу, завезли коня у трою і почали святкувати перемогу. уночі, коли всі поснули, греки вийшли з коня, відчинили ворота, впустили своїх товаришів і стали вбивати троянців. так було переможено трою.
3) вислів "яблуко розбрату" означає причину суперечки, сварки.
один із поширених давньогрецьких міфів про еріду пов'язаний з яблуком розбрату, яке богиня кинула під час весілля пелея і фетіди. напис "найпрекраснішій" викликав суперечку між афродітою, афіною та герою, які вважали, що яблуко повинно було б належати одній з них. троянський царевич парис віддав яблуко афродіті, що призвело до троянської війни.
Розпочинається троянський цикл міфів розповіддю про весілля Пелея й Фетіди, на яке були покликані всі боги, крім богині розбрату Еріди. Щоб помститись, Еріда підкинула гостям золоте яблуко з надписом «найвродливішій». Між богинями Афіною, Афродітою і Герою спалахнула суперечка про те, кому з них має належати яблуко. Цю суперечку розв’язав троянський царевич Паріс, віддавши яблуко Афродіті, яка обіцяла йому в нагороду кохання найпрекраснішої жінки на землі — Єлени, дружини Менелая. Скориставшись гостинністю царя, Паріс зганьбив його: викрав не лише його дружину Єлену, а й захопив зі скарбниці всі коштовності.
Традиционный жанр святочного рассказа со всеми утвердившимися в нем атрибутами - переплетение реальности с фантастикой, достоверности с вымыслом, появление духов и волшебников, обязательное завершение рассказа счастливой развязкой - Диккенс наполнил новым содержанием.
И глубоко правы были его современники, увидевшие в «Рождественских рассказах» выражение актуальных для эпохи идей.
«Рождественская песнь» и «Сверчок на печи» со дня их выхода стали наиболее широко известными, любимыми и популярными книгами в Англии. Причину этого следует искать в демократизме рассказов Диккенса, в содержащейся в них защите обездоленных и угнетенных, в прославлении доброго и отзывчивого человеческого сердца.
Диккенс утверждал в своих рассказах принципы моральной чистоты и нравственности, которые были близки и дороги простым людям. В «Рождественской песни» создан выразительный образ скряги Скруджа, который воплощает в себе эгоизм, скаредность, жестокость, бездушие буржуазного дельца. Он презирает бедняков, не признает за ними права жить, иметь семью, детей. По своим взглядам этот герой Диккенса - мальтузианец. Во второй и третьей частях рассказа Диккенс повествует о перерождении Скруджа. При этом писатель вводит в повествование сказочный элемент. Под влиянием духов, которые являются Скруджу во сне и показывают его настоящее и будущее, он изменяется. Из эгоиста и скряги он превращается в доброго старика, готового людям. И после этого преображения Скрудж впервые чувствует себя счастливым.