(сори если найдешь ошибки)
Смерть - само по себе страшное слово. в нашем мире существует несколько видов смертей, но сейчас я бы хотел(а) рассмотреть духовную и физическую смерть.
сначала я начну с терминов: физическая смерть- полная остановка биологических и физиологических процессов жизнедеятельности организма, а духовная смерть - это соответственно тогда, когда человек умирает в душе. как бы это странно не звучало, но духовная смерть страшнее физической. почему я так считаю? все очень просто! в основном к духовной смерти приводят депрессии, которые появляются чаще всего у подростков или у взрослых людей которые не любят работу, которые одиноки и т.д. из за духовной смерти перестает существовать смысл жизни, а без смысла жизничеловек очень легко становится самоубийцей. таким образом духовная смерть перерастает в физическую. физическая смерть может произойти неожиданно- авария, авиакатастрофа, болезнь, ошибка врачей, никогда не знаешь что может произойти с тобой.
с моей точки зрения духовная смерть страшнее физической, так как из за духовной смерти человек мучается, не может найти себе места в этом мире и чаще это приводит к литальному исходу и духовной смерти его родственников. физическая же смерть в свою очередь не всегда предоставляет мучения человеку, так как чаще она неожиданная.
У будь-якому художньому творі доля героїв зв’язується з образом свого покоління. А як же інакше? Адже люди відображають характер свого часу, вони є його «продуктом». Наочно ми бачимо це в романі М. Ю. Лермонтова «Герой нашого часу». Письменник на прикладі життя типової людини цієї епохи показує образ цілого покоління. Безумовно, Печорін – представник свого часу, в його долі відбилася трагедія цього покоління. М. Ю.Лермонтов першим створив у російській літературі образ «загубленого» покоління, показавши подвійність людини, її слабкість і силу. Саме з Печоріна почалася ціла плеяда «зайвих людей».
Чому саме Лермонтову була так близька ця тема? Письменник сам відповідає на це питання в передмові до роману, кажучи, що в ньому зібраний портрет всього його покоління, адже сам він представник покоління 30-х років ХІХ століття, покоління, яке відчуло жорстоку реакцію царського уряду після декабристського повстання 1825 року. Микола І намагався вирвати з коренем ідеї декабристів. Молодому поколінню складно було боротися за свої ідеї в таких умовах. Доля людей, обдарованих від природи волею і розумом, була приречена.
Показовими є роздуми головного героя роману Печоріна про людей попередніх поколінь, які жили великими ідеями, були здатні на героїчні вчинки. Тоді дворяни йшли на подвиг, не боялись Сибіру. А про своє покоління Печорін говорить, що воно байдуже до всього. У суспільстві панувало невір’я, егоїзм. Не випадково багато істориків вважають цей час епохою морального розпаду. І підтвердженням тому є образ Григорія Олександровича Печоріна.
Життя Печоріна показано через ряд пригод, які по-своєму відкривають грані його душі, глибину і обдарованість його особистості та її трагізм. Це доля людини сильної волі, яка приречена на бездіяльність. Це образ «загубленого» покоління, який полягає не в слабкості, а у відсутності можливості героїчних вчинків.
Объяснение:
Вроде так (не знаю)