Начало: «Люди всегда с волнением ждут лебедей. И когда они прилетают, когда на рассвете поднимаются с разливов со своим великим кличем «клинк-кланк!» - люди провожают их глазами, кровь начинает звенеть у них в сердце, и они знают тогда, что пришла весна.
Шурша и глухо лопаясь, шел по реке лед, кричали лебеди, а он стоял на льдине, поджав хвост, настороженный, неуверенный, внюхиваясь и вслушиваясь в то, что делалось кругом. Когда льдина подошла к берегу, он заволновался, неловко прыгнул, попал в воду, но быстро выбрался на берег и, отряхнувшись, скрылся среди штабелей леса».
Конец: «Но была весна, и пустой дом не производил тягостного впечатления. В саду лопались почки, орали воробьи, в роще городского сада с гомоном устраивались грачи, доктор распевал фальцетом свои арии. По утрам над городом стоял синий пар, река разлилась куда хватал глаз, на разливах отдыхали лебеди и утром поднимались со своим вечным «клинк-кланк», гнусаво сигналили яркие катера и протяжно гудели упорные буксиры. Было весело!».
Объяснение:
.
Начало: «Люди всегда с волнением ждут лебедей. И когда они прилетают, когда на рассвете поднимаются с разливов со своим великим кличем «клинк-кланк!» - люди провожают их глазами, кровь начинает звенеть у них в сердце, и они знают тогда, что пришла весна.
Шурша и глухо лопаясь, шел по реке лед, кричали лебеди, а он стоял на льдине, поджав хвост, настороженный, неуверенный, внюхиваясь и вслушиваясь в то, что делалось кругом. Когда льдина подошла к берегу, он заволновался, неловко прыгнул, попал в воду, но быстро выбрался на берег и, отряхнувшись, скрылся среди штабелей леса».
Конец: «Но была весна, и пустой дом не производил тягостного впечатления. В саду лопались почки, орали воробьи, в роще городского сада с гомоном устраивались грачи, доктор распевал фальцетом свои арии. По утрам над городом стоял синий пар, река разлилась куда хватал глаз, на разливах отдыхали лебеди и утром поднимались со своим вечным «клинк-кланк», гнусаво сигналили яркие катера и протяжно гудели упорные буксиры. Было весело!».
Объяснение:
.
Творчий шлях Шолом-Алейхема тісно пов’язаніийй з багатьма містами України. Одним з таких є Київ, в якому він мешкав в різний час, зокрема, у період з 1887 по 1890 рр. та з 1893 по 1905 рр. де займався не лише літературою, але й торговельними справами. Цікаво , що Київ у його творах називається Єгупець,
На жаль, таке найганебніше людське почуття як ненависть на тлі расового антисемітизму (зокрема, єврейський погром у 1905 р.), змусило письменника виїхати з міста до Львова, а пізніше (з 1908 року) письменник мешкав за межами України,
Незважаючи на еміграцію, Київ, з яким у Шолом-Алейхема був пов’язаний один з найплідніших періодів його творчості, завжди залишався для нього уособленням батьківщини. Саме у київський період життя він написав десятки творів, наприклад, романи «Стемпеню» (1888), «Йоселе-Соловей» (1890). , «На маленькому світі маленьких людей», «НоваКасриловка» /»Весь Бердичів». Над деякими творами він лише розпочав свою роботу, а завершив значно пізніше («Менахем-Мендла». 1892—1909; повість «Тев'є-молочар», 1894—1914 та ін.
Шолом-Алейхем любив Україну і охоче змальовував як українці та євреї здавна жили й працювали поряд. В оповіданні «Пасха на селі» він змалював дружбу Хведька та Файтла – українського та єврейського хлопчиків. В «Пісня пісень» єврейський юнак Шимек зворушливо говорить про українську природу, як про рідну: «Я бачу небо, відчуваю теплий вітерець, чую, як пташки щебечуть, цвірінькають, літають… Це — наше небо, наш вітерець, наші пташки….».
У 1997 році в Києві відкрито пам’ятник Шолом-Алейхему.
Объяснение: