Объяснение:
Авторка намагається показати батькам, що прагнення виховати своїх нащадків «ідеальними» позбавляє дітей їхньої індивідуальності, робить їхнє життя нудним і нецікавим, а нерідко призводить до відчуження. Надто самостійний, серйозний, проте «штучний» хлопчик Конрад, потрапивши у реальне життя, не лише сам вчиться жити в суспільстві, а й навчає дорослих придивлятися до дитячих проблем, розуміти мотиви їхніх вчинків, упорядковувати власне життя, щоб бути дітям гідним прикладом.
Пані Бартолотті різко відрізняється від свого оточення: вона носить чудернацький одяг, який почасти не відповідає її віку чи порі року, яскраво фарбується, щоб виокремитися із «сірого» середовища. Вона охоче замовляє речі за різними каталогами, так, що інколи вже й не пам’ятає, що і коли вона замовила. Тому вона не дуже здивувалася, коли одного разу отримала посилку з консервною бляшанкою, в якій був семирічний хлопчик на ім’я Конрад. Одразу полюбивши хлопчика, пані Бартолотті намагається стати йому «справжньою» матір’ю, хоча сама ще не «подорослішала» (почасти поводиться як маленька та й називає себе «дитино моя»). Вона не вміє влаштувати свій побут, дати раду грошам, налагодити власне життя. Та й про дітей вона не вміє дбати, тому й запитує у Конрада, як краще з ним поводитися, чим його годувати… Тільки завдяки своїй відкритості, щирості та відданості пані гідно справляється із обов’язками матері, вона дає «фабричній» дитині саме те, чого їй найбільше не вистачає – материнську любов.
Конрад же, навпаки, гарно підготовлений до «ідеального» життя, він знає, як треба поводитися вдома і в школі, що треба одягати і які пісні співати. Проте його знання мало допомагають йому адаптуватися в дитячому середовищі, а його «ідеальна» поведінка навіть заважає йому знайти друзів. Сусідська дівчинка Кіті (не завжди чемна і не завжди говорить правду) допомагає хлопчикові подолати власну «запрограмовану ідеальність» і стати «нормальною» дитиною.
Коли ж на фабриці зрозуміли, що Конрада помилково відправили не за тією адресою, і хотіли повернути назад, пані Бартолотті, Еґон і Кіті доклали всіх зусиль, щоб він залишився. Та й сам Конрад змінився так кардинально, що люди у блакитному вбранні самі відмовилися забирати його на свою «ідеальну» фабрику.
Творчество литераторов периода XVIII века является значительным событием в российской истории, поскольку именно в это время получили свое развитие такие художественные направления, как классицизм, сентиментализм, сатира, романтизм.
Итак, литература восемнадцатого века. Назревает вопрос: почему именно XVIII век? ответ достаточно прост. Именно в XVIII веке начинает складываться первое самостоятельное литературное направление - классицизм, основными признаками которого является подражание античным образам. Одним из самых ярких произведений, отражающих идеи классицизма, можно назвать комедию Д.И. Фонвизина "Недоросль".
Следующим литературным течение становится сентиментализм - литературное течение, провозглашавшее о главенства чувства, а не разума. Наиболее ярким произведением, которое, безусловно, знают все, стала повесть Николая Михайловича Карамзина "Бедная Лиза". Это произведение вызывает особый интерес: оно пронизано чувствительностью, однако отношение Лизы к Эрасту ясны и понятны, а вот сам Эрарт не может понять своих чувств к Лизе. К концу столетия сентиментализм сменяется не менее увлекательным новым литературным течением - романтизмом. Наиболее ярким и интересным для читателей произведением этого течения можно считать балладу Жуковского "Светлана".
Долго можно рассуждать о том, каким ярким был 18 век русской литературы. Но хочется отметить самое главное: литература того времени завораживает читателей, заставляет о многом задуматься, прививает ему положительные качества, указывает на отрицательные. И она остается особенно актуальной и по сей день.
Тема произведения:Первая любовь-самое сильное проявление вселенского закона любви,всепоглощающее чувство,где нет возраста и ограничений,где разум молчит.
Автор дал своим героям те судьбы, которые они заслужили.В этом и состоит основной смысл произведения!