Задум "роману про диявола" виник у Булгакова ще в 1928 р Рукопис першої редакції, по всій видимості з частиною чернеток і підготовчих матеріалів, була знищена їм опублікував в березні 1930 р Про це він повідомляв в листі уряду від 28 березня 1930 року ( "і особисто я, своїми руками, кинув в піч чернетку романа про диявола" [1] ) і в листі В. В. Вересаеву від 2 серпня 1933 року ( "у мене ж вселився біс. Вже в Ленінграді і тепер тут, задихаючись в моїх комнатенках, я став мазати сторінку за сторінкою наново той свій знищений три роки тому роман. Навіщо? Нс знаю " [2] ).
Текст першої редакції, як можна зробити висновок зі збережених чернеток, значно відрізнявся від опублікованій остаточної редакції роману. Чи не провідну роль відігравало сатиричне початок з елементами гумору. Під час роботи над романом посилювалося його філософське звучання: подібно видатним реалістам XIX ст., Письменник намагався вирішити "кляті" питання про життя і смерть, добро і зло, про людину, його совісті і моральних цінностях, без яких він не може існувати.
Роман "Майстер і Маргарита" складається ніби з двох романів (роман у романі - прийом, використовуваний Булгаковим і в інших його творах). Один роман - з античного життя (роман-міф), який пише Майстер, то розповідає Воланд; інший - про сучасне життя і про долю самого Майстра, написаний в дусі фантастичного реалізму. На перший погляд - два, абсолютно не пов'язаних один з одним оповідання: ні за змістом, ні навіть по виконанню. Можна подумати, що писалися вони абсолютно різними людьми. Яскраві фарби, фантастичні образи, химерний стиль в сучасних картинах і дуже точний, строгий, навіть дещо урочистий тон в романі про Понтія Пілата, який витримується в усіх біблійних главах. Але, як зазначає один з найцікавіших дослідників роману Л. Ржевський, "два плану булгаковського роману - сучасний, московський, і древній ершалаімскій - пов'язані композиційно прийомами зчеплень, повторів і паралелей"
«преступление и наказание» — социально-психологический и социально-философский роман фёдора михайловича достоевского, над которым писатель работал в 1865—1866 годах. впервые опубликован в 1866 году в журнале «русский вестник» (№ 1, 2, 4, 6—8, 11, 12). через год вышло в свет отдельное издание, структура которого была немного изменена по сравнению с журнальной редакцией; кроме того, автор внёс в книжный вариант ряд сокращений и стилистических правок.
преступление и наказание
Объяснение:
преступление и наказание
Объяснение:
1.титулярный совет- кандидат в советники
Желтый билет - это документ, выдававшийся в царской России куртизанкам взамен паспорта.
Квартальный надзиратель-должностное лицо городской полиции в Российской империи
Кухминистерская-недорогая столовая, где всякий желающей может получить за небольшую плату простой обед
2.Уже месяц бывший студент Раскольников обдумывает убийство старухи-процентщицы. Полтора месяца назад он начал закладывать у старухи вещи. В 1-ый день Раскольников идет к старухе-процентщице, чтобы изучить детали (где она хранит ключи, деньги и т.д.). В распивочной Раскольников знакомится с пьяницей-чиновником Мармеладовым, который рассказывает о своей дочери Соне. Раскольников бродит по улицам, размышляя о преступлении. На улице он случайно слышит, что Лизавета, сестра старухи, будет отсутствовать дома завтра в 7 часов вечера. Раскольников берет это на заметку. В 3 день Раскольников просыпается под вечер. Он берет топор в дворницкой и идет к старухе к 7 часам вечера. Он убивает старуху и ее сестру Лизавету, которая внезапно приходит в это время домой. Раскольников берет драгоценности и деньги старухи и уходит незамеченным из квартиры. Придя домой, он засыпает.
3. Согласно обеим теориям, один человек может лишить другого человека жизни при определенных условиях