М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Aruzhka001
Aruzhka001
26.11.2020 07:25 •  Литература

Есе на тему неповторний світ української пісні

👇
Ответ:
ната5810
ната5810
26.11.2020

"Народна пісня є вірне, самобутнє і невимушене вираження народної душі, її супутниця в радості і горі, енциклопедія її знань, її релігії, філософії, скарбниця, якій він довіряє свою віру, свої сумніви і національну історію". Це сказав француз Поль Лафарг, але цей вираз є дуже сприйнятним для розуміння всієї глибини, розмаїття та винятковості саме української пісенної лірики.

Пісенною лірикою ми називаємо пісні – народні або  авторські, що у ліричному, особистісному дусі розкривають почуття, переживання, відчуття людини, взаємовідносини з іншими людьми… Для найкращих зразків цього жанру характерно, що ці почуття подаються так, що неодмінно викликають відгук у душі кожного з слухачів такої пісні. Центральними у пісенній ліриці є індивідуальні переживання людей, тому вона просто приречена на успіх, бо здатна розбудити відповідні почуття як у того, хто співає, так і у того, хто слухає пісню. Отже, ліричні пісні, як ніякі інші, відбивають почуття та переживання людини.  Довге життя пісні, власне,  і залежить від міри глибини і правдивості вираження в ній того, що думає і відчуває народ. Хороша лірична пісня кожному новому поколінню в тій чи іншій мірі говорить саме про його почуття, його переживання.

Український народ справедливо вважається народом дуже музичним. Українська пісня має  визнання в цілому світі. Наші ансамблі та хори отримували неодноразово найвищі місця на світових конкурсах та змаганнях. Наприклад, подорож української капели з хоровим співом у 1919 та наступних роках по Європі та Америці стала справжнім тріумфом.

А ви, звичайно, чули, як співають українські селяни? Прості люди, що не мають музичної освіти? Керуючись вродженою музичністю, вони ніколи не співають в унісон, а зразу розбиваються на голоси,  і кожен упевнено веде свою партію. А  український церковний спів ви чули? Тоді ви погодитесь, що він дивує й заворожує своїми стародавніми розспівами; недарма колись у давнину кожна дитина навіть у найглухішому українському селі ходила вчитися співати у церковному хорі – ось звідки у нас такі таланти.

Ліричні пісні, як мені видається, можна розділити на:

- родинно-побутові пісні , які включають пісні любовної і сімейної тематики («В саду ходила, квіти збирала», «Дозволь, мати, вдову взяти», «Ой три шляхи широкії докупи зійшлися», «Ой у полі три криниченьки» та багато інших).

- соціально-побутові пісні : трудові пісні, бурлацькі, чумацькі, солдатські, молодецькі пісні, розбійницькі, каторжницькі, тюремні («Ой зацвіла рожа край вікна», «Та немає гірш нікому», «Посадила огірочки», «Ой матінко-зірко», «Ой піду я лугом», «А в неділю пораненько» та інші).

-  жартівливі та сатиричні пісні , хороводи (««А в нашого Омелечка», ««Продай, милий, сірі бички», «Ой під вишнею», «Ти сказала в понеділок», «Грицю, Грицю, до роботи», «Чи не той то Омелько» і багато сотень інших).

-  пісні літературного походження («Боже великий, єдиний», «Садок вишневий коло хати»,  «Стоїть гора високая» , «Пісня про рушник», «Чорнобривців насіяла мати», «Там, де Ятрань круто в’ється»).

Українські пісні  набули світової слави, дякуючи видатним українським співакам, серед яких (нехай мені вибачать ті, кого не зміг назвати, бо це просто фізично неможливо) Анатолій Солов»яненко, Борис Гмиря, Дмитро Гнатюк, Квітка Цісик, Євгенія Мірошниченко, Бела Руденко, Ніна Матвієнко, Юрій Богатиков, Михайло Гришко, Лідія Забіляста…

Творчість українських композиторів М. Лисенка, В. Леонтовича, К. Стеценка,  Бориса Лятошинського,  Валентина Сильвестова, Мирослава Скорика,Володимира Івасюка та інших музичні фахівці Європи давно вже назвали «новим словом у музиці».

Отже, з усього вищевикладеного можна зробити один правильний висновок: секрет світової слави української пісенної лірики, якою ми маємо право пишатися,  лежить в глибинах  талановитості, співучості, музичної природної обдарованості українського народу.  

4,8(1 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
anna1660
anna1660
26.11.2020
Тема: - Романтическое мироощущение в поэзии М. Ю. Лермонтова Лермонтов — поэт юности, именно в юношеские годы им грезят и упиваются. Меня больше всего привлекает в нем романтика, мятежность, героичность, мечтательность, вера в высокие идеалы. Очень часто бывают такие минуты, когда чувствуешь себя одиноким в этом мире, всеми покинутым. И тогда приятно перечитать знакомые стихотворения: “Парус”, “Тучи”, “На севере диком стоит одиноко сосна”. Привлекает в поэзии Лермонтова его искренность, пламенность. Лермонтов начал писать рано, четырнадцатилетним подростком. И очень скоро освободился от прямых подражаний старшим, научился воплощать свой собственный душевный опыт. Дневники Лермонтова — это непрерывный лирический монолог, пламенная стихотворная исповедь. Лермонтов рано осознал себя “избранным”, человеком загадочной и непременно высокой, трагической судьбы. Избрав своим орудием поэзию, он не мечтал занять скромное место на журнальной странице. Он должен был произнести перед миром слово, какого не сказал ни Пушкин — его кумир, ни Байрон, никто другой из поэтов. И вся его жизнь — это никогда не прекращавшийся труд, непрерывные поиски совершенства, стремление выразить в поэзии еще небывалое. Лирическое “я” раннего Лермонтова — это героическая натура, жаждущая света, свободы, активной деятельности. И картины природы раскрыть образ героя, выявить те или иные оттенки его переживаний. Они дополняют портрет героя, дают возможность более живо ощутить его характер.
4,4(10 оценок)
Ответ:
WFCPDF
WFCPDF
26.11.2020
Они не совершали аскетических подвигов, не брали на себя непосильных духовных трудов. Они просто любили друг друга христианской любовью, были единой плотью, достойным образцом истинной христианской семьи. 

И когда пришел конец их земной жизни, они оставили ее в один день, приняв перед смертью иноческий постриг. Князь Петр - с именем Давида, а княгиня Феврония - с именем Евфросинии. 

Незадолго до смерти святые супруги сделали для себя общий гроб, завещав похоронить их вместе. Но их положили в отдельные гробы. И оставили в церкви. Наутро тела супругов оказались в одном гробу. Поудивлялись люди произошедшему чуду, да и опять положили тела Петра и Февронии отдельно. И вновь наутро оказались святые в одном гробу. Так и похоронили их вместе. Удивительная история. 

Из глубины веков она пришла к нам, подтверждая старую как жизнь истину: супружеская верность - понятие святое, и подвиги семейной жизни значимы у Господа и щедро одарены. 

Житие святых Петра и Февронии, Муромских чудотворцев, учат нас великому и простому - верности нести тяготы семейной жизни не как обузу, а как радость и желанный крест. 
4,7(10 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ