Вечером 7 января мальчики колядовали.
Под Старый Новый год девочки ходили щедровать.
С наступление весны девушки выходили с рушниками - весну встречать.
На масленицу устраивают игры, пляски, катание на санях.
Чему посвящён праздник урожая? Когда и как его отмечают в твоём населённом пункте?
Праздник, посвященный собранному урожаю, плодородию и семейному благополучию. К этому времени завершаются полевые работы. В этот день чествуют земляков, которые своим трудом добились самых высоких урожаев. На улицах городов и станиц шумит праздничное гулянье.
Кто на Рождество первым входил в дом? Напиши, какие ещё старинные народные обычаи ты знаешь.
На Рождество первым в дом должен был войти мужчина. Считалось, что он принесёт семье удачу, урожай, благополучие. Старинные народные обычаи: массовые кулачные бои и сжигание чучела на Масленицу, Рождественские гадания.
Узнай, когда отмечаются эти праздники, и впиши даты.
Рождество - 7 января
Новый год - 1 января
Масленица - 20 - 26 февраля
Пасха - 16 апреля
Троица - 4 июня
Хіба ревуть воли, як ясла повні?" — назва алегорична. Вона пов'язана з первісним художнім задумом — проаналізувати причини протесту селян проти суспільних умов. Саме так — як протест — оцінив П. Мирний вчинки Василя Гнидки, а потім і свого героя Чіпки Вареника. Ще в документальному нарисі автор зауважив, що його персонаж — скалічена дитина свого віку, свого суспільства. Але, не зумівши знайти свого місця у "непроглядному мороці" неправди, він знаходить утіху в злочинах. Тобто головна причина злодійств реального Гнидки і вигаданого Чіпки криється у несправедливому суспільному устрої, який вже може не викликати протесту пригнічених і ображених.
Для славы мертвых нет.
Анна Ахматова
Війни — це породження зла. Людського зла. Поєднання слів "людина" і "війна" суперечить усім людським законам добра. Але війни — це не тільки минуле людства, це, на жаль, його сьогодення.
Ллється кров у Чечні і Косово, у Сьєрра-Леоне й Ольстері, у Палестині й Ізраїлі... І скрізь гинуть чиїсь батьки, чоловіки, брати, сини... Іде по усьому світові нова війна, ім'я якої — тероризм. У ній узагалі немає ніяких правил. Воюють не солдати проти солдатів, а злочинці проти всіх, не виключаючи дітей і жінок, хворих і старих.
Коли мова йде про захист Батьківщини, про порятунок свого народу, у цій війні людина бере участь за велінням серця. У бій готові йти ті, хто у своєму житті не брав у руки зброї, ті, про кого говорять, що вони і мухи не скривдять. Усі, хто здатен тримати зброю, стають на захист батьківщини. Я розповім вам про цю проблему — людина і війна — на прикладі свого прадіда по батьківській лінії. Його не пам'ятає моя бабуся, його молодша дочка. Але ми знаємо багато чого про його довоєнне життя і дещо про його військові дороги. І майже нічого про те, як він загинув. Крім звичайних слів: "Помер смертю хоробрих".
Він був людиною дуже мирної професії — економістом. Працював перед війною в інституті, що нині — політехнічний університет. У перший день війни він сам пішов у військкомат, не чекаючи повістки про призов, та вона і не прийшла б, тому що його посада і професія не підлягали призову. Які ж високі були в нього громадянська позиція і людська совість! Вже у вересні родина одержала від нього перший лист. Я бачив стопку цих пожовтілих від часу листів, що бабуся дбайливо зберігає. На них немає звичних поштових марок. На них тільки штампи "Польова пошта №..." і "Переглянуто військовою цензурою". Останній лист дуже тривожний. Видно, людина на війні відчуває, коли не повернеться з бою. "Маруся! Бережи дітей! Перемога буде за нами!" — це останні слова, що написані чітким, дуже красивим почерком на сірому жорсткому папері. Маруся, його дружина, моя прабаба, зберегла синів. Завдяки цьому народився і живе мій батько, а через 43 роки після загибелі прадіда з'явився на світ і я.
Объяснение:
вроде так прости если не ...