загрузок служил не было и я не поняла как думаешь что я Сол баягы и в этом случае мы будем в каком формате нужно сделать в каком виде нужно ли что-то из этого письма все и не го и вот уже почти месяц не го и вот наконец не го в этом случае я бы хотела узнать есть не го и тоже самое но не было ни души поздравляю с блесками Чупа не го числа к тари в этом году не было и я Сол не го числа к тарих не было и я Сол не поняла
Объяснение:
ш года и тоже в каком городе который как я понимаю у её на карту клиента на получение контактных её у нас все в этом месяце 4
Компьютер- устройство выполнять заданную, четко определенную последовательность операций
Акварель- живописная техника, использующая специальные акварельные краски, при растворении в воде образующие прозрачную взвесь тонкого пигмента, и позволяющая за счёт этого создавать эффект лёгкости, воздушности и тонких цветовых переходов.
Свитер- предмет вязаной одежды для верхней части тела без застёжек, с длинными рукавами и характерным высоким двух- или трёхслойным воротником, облегающим шею.
Яичница- людо европейской кухни, приготовляемое на сковороде из разбитых яиц.
Сканер- это устройство ввода, которое, анализируя какой-либо объект
Сповнене народного гумору й дотепності зображення пекла та його мешканців у третій частині поеми. У пекло автор відправив дуже знайомих українським селянам персонажів, що отруюють мирне сімейне життя — злих свекрух та мачух, лайливих зовиць, невісток. Далі стоять "п'явки людські", що теж відомі народові не з міфології, а з повсякденного життя: начальники, десяцькі, соцькі, судді, стряпчі. Не обминає Котляревській тих, що прикидаються святими, волоцюг, п'яниць, невірних дружин.
А в самому жахливому місці розміщено народних катів: то пани, що з людьми поводяться гірше, ніж із тваринами, попи, що обдурюють народ, шахраї-купці, сутяги.
Дія поеми розгортається далі, разом з Енеєм ми бачимо нарешті праведників. Але й рай там не попівський, а козацький:
Для них все празники були;
Люльки курили, полягавши,
Або горілочку пили...
Потрапивши нарешті до берегів Тібру, Еней і його товариші освоюють цю землю. Чимало подій та боїв ще трапляється, доки не втручаються боги. Бійка на землі переходить у бійку на небі — і там богині поводяться, як лайливі сусідки, що б'ються за якийсь мотлох:
Венера лайки не стерпіла,
Юнону стала кобенить...
Закінчується "Енеїда" перемогою Енея та здійсненням пророцтва. Але ми неохоче залишаємо героя, що замість далекого троянця постав перед нами в образі веселого, відважного парубка, вигодуваного Січчю.
Котляревський зробив свою поему дійсно народною. І це не тільки тому, що герої одягаються та їдять як українці, а й тому, що в їх характерах він відобразив найважливіші риси українського народу: сміливість, завзятість, почуття гумору, уміння посміятися над деякими своїми вадами, життєрадісність.