В чем герои похожи?
Неизвестный цветок (из сказки-были «Неизвестный цветок»)
-«…рос один…»
-упорство и трудолюбие
-молчалив
-терпелив и нетребователен
-«…не хотел жить печально…»
-маленький
-«…он ведь был слепой…»
-необычный, непохожий на другие цветы
Юшка (из рассказа «Юшка»)
-«…плохо видел глазами…»
- слаб физически
-трудолюбив и нетребователен, терпелив
-молчалив
-непохож на других
-радовался людям
Почему трудно жить героям Платонова? Потому, что они отличаются от других, не такие как остальная толпа людей. Герои Платонова терпеливы, трудолюбивы и настойчивы. Есть люди, которые любят "причесать всех под одну гребенку", тогда терзали Юшку.
Неизвестный цветок можно назвать первопроходцем, а первому всегда трудно. Ведь в конце сказки,которая идейно отличается от рассказа "Юшка" (Девочка привела пионеров, которые посочувствовали цветку, проявили милосердие,удобрили взрыхлили землю)говорится о том, что жизнь продолжается , благодаря состраданию ( может поэтому и написани сказка).
Может, сказку и читать необходимо так: будьте внимательны к окружающим, милосердие необходимо и тем, кто не похож на всех остальных.
Це приводить нас до питання, що наполегливо обговорювалося в шекспірівській критиці: чи можна визнати п'єсу трагедією в повному розумінні слова. Цьому перешкоджає крім тільки що вказаного життєстверджуючого фіналу загальний світлий фон її. Вся п'єса якось особливо «чепурить» і розцвічена. Чудова велика кількість в ній веселих сценок і жартів. Комічний елемент ми зустрінемо і в інших, пізніших трагедіях Шекспіра («Гамлет», «Макбет», особливо «Король Лір»), але там він має на меті підсилити трагічне, відтіняє його. Тут же він набуває майже самостійного значення, ослабляючи трагічне. Схожим чином і картина такого короткого, але такого повного і променистого щастя тих, що люблять (III, 5) врівноважує, - якщо не пересилює, - гіркота їх сумного кінця. З цим зв'язана і велика кількість рим, введення в діалог (у двох місцях) сонетної форми, і нерідкі риси афоризма (див., наприклад, скаргу Джульєтти, що отримала звістку про смерть Тібальта; III, 2), симетрія багатьох мотивів і епізодів, велика кількість в п'єсі музики і тому подібні «оздоби», що підсилюють веселий, життєрадісний тон багатьох місць.
Объяснение: