М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
ilaida1
ilaida1
11.12.2020 10:43 •  Литература

с одним по литре. выбирите одного из героев сказки (о мертвой царевне и семи богатырях) и расскажите о его внешности, чертах характера, поступках. имя героя внешность черты характера поступки (20 )

👇
Ответ:
Eliseevka12
Eliseevka12
11.12.2020
Я не знаю спроси у друзей может они знают
4,4(63 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Софи1138
Софи1138
11.12.2020

«Ғылым таппай мақтанба,

Орын таппай баптанба...» -дегендегі орын тап деп отырғаны - алған білімді, үйренген ғылымды жұмсайтын орын. Бұдан Абай:

«Бес нәрседен қашық бол,

Бес нәрсеге асық бол...» -деп адамдық, адамгершілік жайын қозғайды. Алайда ойының негізгі желісін үзбейді. Бұл тұста ерекше бір көңіл бөлерлік жай - Абай ғалым болу мен адам болу мәселесін бір-бірімен сабақтастыра айтады, бүл екеуінің тамыры, түбі бір деп санайды. Ғалым болудың басты шарты - не нәрсені болсын ақыл таразысына салып өлшеу, ақыл сенген нәрсеге ғана сену және көзің анық жеткен шындықты тура айтудан тайынбау екендігін нақтылап, мейлінше дәлелді етіп, шегелеп айтады. Осы өлеңдегі Абайдың надандықпен айтылған сөзге ерме дей отырып, «ақсақал айтты, бай айтты...», егер қисық көрінсе кімнің сөзі болса да, тіпті жақын адам айтса да, ақылмен жеңуді үлгі етуі әсіресе, сол өткен ғасырдағы қазақ өмірінің жағдайында бірден-бір батыл айтылған пікір болғаны анық. Үлкен адамға, лауазымы жоғары адамға қарсы келіп, өз ойын көлденең тарту сыпайыгершілікке келмейді дегенді желеу қылып, шындықты тура айтуды қалайда шектеу, қолдамау ол заман ғана емес, бүгінгі заманда да аз кездеспейтінін ескерсек, Абайдың осы пікірінің мәні зор дейміз. Ендеше:

«Ақымақ көп, ақылды аз,

Деме көптің сөзі - пұл...» - дегенді көпке топырақ шашқандық емес пе деп көлгірсімей, ашық айтылған, жастарды артық сенгіштіктен сақтандыратын ащы өмір шындығы деп бағалауымыз орынды.

«Сөзіне қарап кісіні ал,

Кісіге қарап сөз алма...» -

деген нақыл түрінде келетін түйін жоғарғы пікірлерге орайлас, жалғас. Сырттай қарағанда мұның өзі бір түрлі, тосын естілуі мүмкін, өйткені кісіні сөзіне қарай бағалама, ісіне қарай бағала дейтін үйреншікті пікірге қарама-қарсы келетін секілді. Ал, байыппен қарасақ, мұнда терең мағына жатыр. Кісіні сөзіне қарай, яғни, ақылына, ойына қарай бағала, кісіге қарап, оның мансабына, дәулетіне қарап ақылға сыймайтын, қисынға келмейтін сөзіне иланып алданып қалма, «надандықпен кім айтса, ондай түпсіз сөзге ерме...» деген даналық пікірді аңғартады. Абай надандыққа, қандай да болсын теріс, кертартпа ықпалға қарсы тура алатын оқыған, біліммен қаруланған адамды құрметтеу керек деп санайды. Ең алдымен білімді, ғалым адам мақтан тұтуға лайықты. Ақылды, парасатты адамның идеал бейнесін ұсына отырып, Абай оған жақсылықты жамандықтан ажырата білмейтін, ағыммен ілесіп жүре беруге бейімделген надан, қараңғы адамды қарсы қойды. Топас, кертартпа адамның осы жағымсыз типі ақынның шығармашылық жолына өте тән және ағарту ісін, өнер-білімді жақтаушы Абайдың алдыңғы қатарлы көзқарасын білдіреді. Өлең 6-8 буынды аралас ұйқас үлгісінде жазылған. Алғаш 1909 ж. С.-Петербургте жарық көрген «Қазақ ақыны Ибраһим Құнанбайұғылының өлеңі» атты жинақта жарияланды. Басылымдарында бірқатар текстол. өзгерістер кездеседі. 1909 жылғы жинақта 38-жол «Шыныменен өлсеңіз» делінсе, басылымдарда бүл жол Мүрсейіт қолжазбалары бойынша «Шын сөзбенен өлсеңіз» болып берілген. Мүрсейіт қолжазбаларында, 1909 жылғы жинақта 40-жол «Кәпір болдың демес қой» деп берілсе, басылымдарда бұл жол «Күпір болдың демес қой» ретінде алынған. Мүрсейіт қолжазбаларында, 1939, 1945, 1954 жылғы жинақтарда 42- жол «Көп көзіне көріне айтпа» болса, қалған басылымдарға бүл жол 1909 жылғы жинаққа сәйкес «Көп орында көріне айтпа» делінген. «Сізге ғылым кім берер, жанбай жатып сөнсеңіз» деген 26, 27-жолдар 1909 жылғы басылымға кірмей қалған. 1909, 1939, 1945, 1954 жылғы жинақтарда 75-жол «Сөзін оқып және ойла» болып алынса, қалған басылымдарда бүл жол Мүрсейіт қолжазбаларына сәйкес «Сөзін оқы және ойла» деп берілген. Туынды ағылшын, араб, азербайжан, қарақалпақ, қырғыз, орыс, өзбек, тәжік, түрікмен, ұйғыр т. б. тілдеріне аударылған.

Объяснение:

4,5(42 оценок)
Ответ:
starushka94
starushka94
11.12.2020
1. Какие  неприятности  случились  у  Чичикова в начале 11 главы?
В). первая – проснулся поздно, вторая – бричка была еще не заложена.
2. Сколько времени Чичиков жил  в городе  NN?
Б). три недели; 
3. Кого Селифан предложил продать Чичикову, так как он «просто не приведи бог, только помеха»?
В) чубарого коня;  
4. Что Чичиков возил с собой в дороге «для внушения надлежащего страха кому следует»?
В). саблю; 
5.  Почему бричка Чичикова при повороте в одну из улиц должна была остановиться, едва отъехав от гостиницы?
В).  По улице проходила погребальная процессия.
6. Почему никто из  сопровож процессию  не заметил экипажа, в котором сидел Чичиков?
Б). они думали, каков-то будет новый генерал-губернатор.
7. Какую примету вспомнил Чичиков, когда погребальная процессия миновала улицу?
А). Говорят, значит счастие, если встретить покойника;
8. С кем сравнивает автор поэмы добродетельного человека?
Б). с лошадью; 
9.  Как  Гоголь характеризует в начале 11 главы Чичикова, взятого им в герои поэмы?
А). подлец;  
10. Что воскликнула родственница, бывшая при рождении Чичикова?
Б). Родился ни в мать, ни в отца, а в проезжего молодца,
11. Зачем, взявши сына, отец Чичикова выехал с ним на тележке в город?
А).  Определить сына в городское училище.
12. Какой самый главный совет, данный отцом,  запомнил Чичиков на всю жизнь?
В). Не дури и не повесничай, а больше всего угождай учителям и начальникам,
13. Что сделали  бывшие одноклассники Чичикова, когда узнали, что учитель, любитель тишины и похвального поведения, который нещадно наказывал провинившихся  учащихся, был выгнан из училища и влачил жалкое существование?
В). Собрали тут же для него деньги, продав даже многое нужное.
14. Кому принадлежат слова, обращенные к Чичикову? «Эх, Павлуша! Вот как переменяется человек! Ведь какой был благонравный, ничего буйного, шелк! Надул, сильно надул…».
Г). учитель.
15. Как Чичиков сумел  заполучить первое повышение по службе?
А). Намекает начальнику, что не прочь жениться на его некрасивой дочери.
16. Почему  Чичикову  пришлось покинуть службу в комиссии для построения какого-то казенного строения?
Б). Чичиков не понравился новому начальнику.
17. Кому принадлежат слова: «Ну, что ж! Зацепил – поволок, сорвалось – не спрашивай. Плачем горю не пособить, нужно дело делать»?
А). Чичикову; 
18. Какая служба «давно составляла тайный предмет его помышлений»?
 Б). на таможне;  
19. В чем у Чичикова, по выражение товарищей по службе на таможне, «просто было собачье чутье»?
  Б). в обысках;  
20. Почему всем становится известен  сговор Чичикова с контрабандистами?
В). Чичиков ссорится с товарищем, который участвовал  в его сговоре с контрабандистами, и бывший приятель послал на него тайный донос.
4,5(25 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ