Надо составить рассказ из этого 1 пруд стеклянный. 2. летом я бросал камешки вдоль воды. 3.интересно как будет прыгать камешек? 4.лягушки на дне. 5.гуси на льду. 6.хорошо вокруг.
Смотрю,передо мной стеклянный пруд. Помню как ещё летом я бросал камушки вдоль воды и думал как будет прыгать камешек? Видел как сидели лягушки на дне. А теперь плавают гуси на льду. Как же здесь хорошо вокруг!
Если ты имеешь ввиду "Петербургские повести", то вот: •Новый шаг в развитии русского реализма •В этот цикл входят повести: " Невский проспект","Нос","Портрет", "Коляска", " Шинель". •Над циклом Гоголь работал между 1835 и 1842 годами •Объединены повести по общему месту действия - Петербург. Петербург, однако, не только место событий, но и своеобразный герой указанных повестей, в которых Гоголь рисует жизнь в её различных проявлениях. •До этого обычно писатели рассказывали о богатой жизни людей. Но в эти повести посвящены жизни бедных людей.
Здавалося б, що в сучасному прагматичному світі найголовнішим мірилом статусу людини в суспільстві має бути її мораль, доброчесність, ввічливість, адже саме так було споконвіку. Проте яку картину ми маємо змогу гати насправді? Коли ми роззирнемося навколо незашореним поглядом, то помітимо, що все це давно в минулому: зараз практично усім керують гроші. Про яку моральність можна говорити, якщо прикра тенденція сьогодення за до засобів масової інформації щоденно демонструє нам невтішну картину: невигадані історії реальних людей, які здатні зрадити усі свої моральні ідеали задля кількох банківських рахунків… Як часто зустрічаємо інформацію, що в одному провінційному містечку обікрали дітей-сиріт та поїхали жити на Багами?Або що один юнак у Харкові обшукав беззахисних бабусь , розповідаючи немічним стареньким , що він їхній онук? Де ж духовні цінності цих людей? Невже вони не розуміють, що їх засмокче грузька трясовина пихи, марнославства, марнотратства?!Невже вони не розуміють, що заробивши ці криваві гроші, будуть приречені на вічні муки і не знайдуть спокою ні за життя ні після смерті?! Яскравим прикладом цього одвічного протистояння моральних та матеріальних цінностей є твір Івана Карпенка-Карого « Мартин Боруля», де порушено постійну людську проблему – підміну особистих духовних цінностей (порядність, вірність, відданість, працелюбство) класовою приналежністю та матеріальними статками. У творі показано дещо гротескну картину того, як одна родина намагається зламати себе, свої моральні принципи, зрадити вірі та звичаям своїх предків для того, аби увійти до вищого суспільного кола. Хіба це не приклад заміщення моральних цінностей матеріальним? Хіба можна «ламати» себе?! Намагатися забути все, зішляхтитися задля того, щоб вас називали «високоповажним паном»?! Хіба це не абсурд?! Та які ж статки та титули замінять вам, Мартине Геннадійовичу Боруле, щастя доньки, яку ви прагнули віддати за нелюба чи зламану долю сина, яку ви вирішили за нього?!