ответ:Уважаемый, Филипп Филиппович!
Не судите меня строго, я далёк от мира медицины и жизненного опыта мне не достаёт, но всё же я решил обратиться к вам и высказать своё отношение к вашему эксперименту по превращению дворового пса в человека разумного. Лично для меня , ваш поступок не кажется правильным и нужным для человечества и медицины. Да, люди испокон веков ставили безумные опыты, демонстрируя всему свету невиданные чудеса. Но так чтобы из собаки в человека...Это нонсенс! Зачем? К чему всё это? Вы образованный человек и я хочу верить, что вами руководили только благие помыслы, а не записать себя в великие новаторы.Но даже благие помысли не дают право на подобный эксперимент. Да, люди по природе своей эгоисты, как правило мы думаем прежде всего о себе, но как же человечность, Филипп Филиппович? Как же милосердие ? Их то никто не отменял! Пускай вы относились к Шарику, а в последствии к Шарикову со всем свойственным людям вашего круга, уважением. Но природа - матушка, против неё , как говорится "не попрёшь". Вы взяли на себя миссию творца! А это, как минимум , не по христиански! У вас свои , непонятные мне, представления о нравственности. Вы любите порядок и считаете, что все должны жить по каким-то установленным правилам. Но идеальных людей не бывает! Каким был бы этот мир, если бы его населяли люди - роботы? Люди, помешанные на порядках и строго следовавшие им. Это была бы скука! Филипп Филиппович , я искренне рад, что ваш опыт по превращению пса в " нового, выдрессированного человека" провалился! Не берите на себя роль вершителя судеб, не надо
У паэме Я.Купалы «Курган» паказаны вобраз гусляра. Гэта стары чалавек, падуладны князю. Пра талент гусляра ведалі па ўсім свеце. Гусляр быў любімым і прызнаным у народзе. Ён быў чалавекам з вельмі чуйнай душою, здольны глыбей адчуваць, бачыць, усведамляць жыццё і з захапленнем расказваць пра гэта ў сваёй музыцы. У песнях гусляра апявалася цяжкае сялянскае жыццё і ў той жа час адчувалася спадзяванне на шчасце і лепшую долю. Сіла ўздзеяння мастацтва гусляра была настолькі вялікая, што ёй захапляліся не толькі людзі, але нават і ўсё жывое, прырода.
Гусляр — прыгонны чалавек, уласнасць князя, аднак ён мае сваю годнасць, погляды на жыццё, мужнасць. Апрануты гусляр, як звычайны селянін, носіць світку, здаецца, нічым не выдзяляецца сярод іншых, але ў яго «задумных вачах незвычайны агонь». Гэты агонь у вачах не прыніжанага, забітага чалавека, а мудрага старца, які за сваё жыццё пабачыў і зведаў многа. Ён мае свой погляд на свет і людзей, на грамадскія праблемы, выражае ідэалы «цемры сярмяжнай». У сваіх песнях гусляр нёс людзям праўду пра іх жыццё, таму «песня-дума за сэрца хапала». Слухаючы гусляра, сялянам здавалася, што кожны ў рэшце рэшт знойдзе сваё шчасце і «папараць-кветку».
На вяселлі княжацкай дачкі гусляр вырашыў сказаць праўду пра князя і яго багацце. Гусляр ведаў на што ідзе. Ён адмовіўся ад «поўных гуслі дукатаў».
Скурганіў бы душу чырванцом тваім я,
Гуслям, княжа, не пішуць законаў:
Небу справу здае сэрца, думка мая,
Сонцу, зорам, арлам толькі роўна.
Задума князя купіць гусляра за грошы, зрабіць яго сваім песняром і зламаць духоўна не спраўдзілася. Гусляр не здрадзіў сабе і свайму народу. Ён застаўся сапраўдным мастаком, вольным і незалежным духоўна. Гусляр загінуў, але перамог князя ў гэтым паядынку. Памяць пра яго жыве ў народзе. Людзі не забываюць свайго мастака, яго песні. Курган — гэта не магіла старца-гусляра, а помнік чыстаму сумленню, годнасці і таленту.