Ярило (Ярила, Яровит, Яромир) – славянский бог неистовой страсти, неудержимой силы, бог весны и расцвета всех жизненных сил человека. Ярило считался младшим из солярных богов (после Дажьбога и Хорса), входил в пантеон Ясуней и в поколение «боги-внуки» (по другой версии «боги-сыновья»). Был незаконнорожденным сыном Додолы и Велеса.
В системе религиозных верований наших предков Ярило бог стал воплощением весеннего солнца, только что покинувшего неласковые объятия зимы (Мары). Поэтому отличительными чертами характера этого бога были неистовость, искренность, чистота. Он олицетворял собой возрожденное солнце, полное живительной энергии, необходимой всем земным существам. Безусловно, утверждение о том, Ярило - бог солнца также является абсолютно верным. Просто в отличие от Хорса (зимнее солнце) и Дажьбога (летнее солнце) Ярило был воплощением солнца весеннего. Стрелы Ярилы при этом обращались солнечными лучами и в соответствии с некоторой сакральной символикой этого бога могли расцениваться как стрелы любви.
Но наиболее устойчивая ассоциация Ярилы – это весна. Во всей ее красе и великолепии. И как мы видим, совсем не зря культуры, сажаемые под весну, славяне называли «яровыми». А «ярицей» именовалось засеянное пшеничное поле.
Володимир володимирович маяковський народився 7 (19) липня 1893 в селі багдаді, грузія, у родині лісничого. у маяковського було 2 сестри, а 2 його брата померли ще будучи дітьми. юний володимир вільно володів українською, російською, грузинською. 1902 року володимир вступає до кутаїської гімназії. після смерті батька 1906 року маяковський з сімєю переїздить до москви. там він вступає до школи № 91 революція маяковського не залишила осторонь. через неможливість оплатити навчання, він був виключений з гімназії. того ж 1908 року вступає до рсдрп, його тричі заарештовують та маяковський уникає покарання через неповнолітність. перші вірші маяковський написав саме під час ув’язнення у бутирській в’язниці 1909 року. у 1911 р. він вступає до московського училища мистецтва, де знайомиться із членами російського футуристичного руху. стає лідером групи «гілея». перший опублікований вірш «ніч» маяковського увійшов до футуристичної збірки «ляпас суспільному смаку» 1912 року. 1913 р. поет звертається до драматургії і створює трагедію «володимир маяковський», сам ставить її та виконує головну роль. 1914 р. через активну політичну діяльність маяковського та бурлюка виключили із московського училища мистецтв. у 1915 році була закінчена знаменита поема маяковського «облако в штанах». подальша поезія маяковського, крім антивоєнних тематик, містить також сатиричні. власне, впродовж 1915–1917 рр. маяковський працював креслярем у петроградському військовому автомобільному училищі. на початку революції він був у смольному. там він став свідком жовтневої революції. повернувшись до москви, він працює у російському телеграфному агенстві (роста), створює тексти та власне графіку для агітпроп плакатів. 1919 р. вийшла поема «150 000 000» — гімн світової революції: у 1923 році створив творче об’єднання леф (лівий фронт мистецтв) і журнал «леф», в якому був редактором. у цьому журналі друкувалися пастернак, осип брик, б. арватов, н. чужинець , третьяков, та ін . у 1922 -1924 роки маяковський відвідує німеччину, францію, латвію. у 1925 році здійснив подорож до сша, мексику, гавану. в америці у поета познайомився із еллі джонз, яка пізніше народить йому доньку. повернувшись з-за кордону, подорожує по срср, пише вірші, виступає з доповідями. вірші маяковського друкувалися в багатьох газетах, журналах, виданнях. у 1928 році вийшла відома п’єса маяковського — «клоп» , в 1929 році — «баня». у 1929 р. маяковський організував групу «реф», але вже у лютому 1930 вийшов із неї, вступив до рапп. на початку 1930 року поет багато хворів. далі маяковського чекала низка невдач: його виставка «20 років роботи» не принесла успіху, а прем’єра п’єси «клоп» і спектакль «баня» провалилися. поступово маяковський потрапив у літературну, а далі й ідеологічну ізоляцію. його п’єси були зняті з постановок, йому було відмовлено у в’їздних візах до парижа
Все хотят любви, долгой и бесконечной.Это мы можем получить в повесте о Петре и Февронии Муромских.Речь идёт о дочке крестианина и о царе.както-рах царь заболел и ему посаветовавали приехать к целительнице.Приехав царь отправился в место где Феврония "исцеляет"людей.Она его вылечила, но при одном условии выдешь за меня замуж.Он конечно сказал "да"но так и не сдержал своё слово просто отправил ей подарки.Но на следующий год он опять заболел и приехал к Февронии он дал ей клятву, что выдет за него ечли она его вылечет.Она его вылечела и он дав клятву вышел за неё.Но боряне не долюбливали Февронию и сказали, чтобы она уходила и князь с Февронией ушёл из города.но через некоторое время когда Петр и Феврония жили далеко у себя в доме приехал гонец и умалял их вернуться и править городом.Они соглвсились.Через несколько лет они умерли в один и тотже дееь,прям как в сказке Современному читателю эта повесть будет интересна тем,что если ты предан своей второй половинке то и будь ей предан
Ярило (Ярила, Яровит, Яромир) – славянский бог неистовой страсти, неудержимой силы, бог весны и расцвета всех жизненных сил человека. Ярило считался младшим из солярных богов (после Дажьбога и Хорса), входил в пантеон Ясуней и в поколение «боги-внуки» (по другой версии «боги-сыновья»). Был незаконнорожденным сыном Додолы и Велеса.
В системе религиозных верований наших предков Ярило бог стал воплощением весеннего солнца, только что покинувшего неласковые объятия зимы (Мары). Поэтому отличительными чертами характера этого бога были неистовость, искренность, чистота. Он олицетворял собой возрожденное солнце, полное живительной энергии, необходимой всем земным существам. Безусловно, утверждение о том, Ярило - бог солнца также является абсолютно верным. Просто в отличие от Хорса (зимнее солнце) и Дажьбога (летнее солнце) Ярило был воплощением солнца весеннего. Стрелы Ярилы при этом обращались солнечными лучами и в соответствии с некоторой сакральной символикой этого бога могли расцениваться как стрелы любви.
Но наиболее устойчивая ассоциация Ярилы – это весна. Во всей ее красе и великолепии. И как мы видим, совсем не зря культуры, сажаемые под весну, славяне называли «яровыми». А «ярицей» именовалось засеянное пшеничное поле.