М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
анечкалис
анечкалис
18.01.2023 13:04 •  Литература

Сочинение татьяна и герасим из рассказа "муму"

👇
Ответ:
aknurrakhmanber
aknurrakhmanber
18.01.2023
Татьяне женили, а не Герасима, хотя тот тоже был холост. 
Татьяну заставили превратиться пьяной, потому что Герасим пьяных не любил
4,6(86 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
lpozzz
lpozzz
18.01.2023
     Любов - провідна тема східної поезії (за творами Омара Хайяма та Гянджеві Нізамі)      Там, на просторах Передньої Азії, утворювалися могутні держави.      Влада тільки таких країн могла захистити життя та волю народу і окремої людини від чужоземних загарбників. Та даючи захист, держава сама ставала господарем життя. Наслідок цього - соціальна нерівність. Повинно було статися диво, аби непорушна межа між людьми різних в суспільства була подолана.      Таким звичайним дивом було кохання, яке не знає меж і кордонів (я кажу саме про кохання, а не про шлюб). Історії та легенди про таке безмежне кохання створював простий люд, а вже потім вони переходили до поетів і вкладалися в рядки віршів, які живуть уже не одне сторіччя.      У XІІ столітті жив у місті Гянджа відомий на весь тогочасний Схід азербайджанський поет Абу Мухамед Ільяс ібн Юсуф Нізамі. Автор багатьох касид, газелей і рубаї, він увічнив своє ім'я шедевром "Хамсе", який складався з поем "Скарбниця таємниць", "Хосров і Ширин", "Лейла і Меджнун", "Сім красунь" та "Іскандер-наме". Десятки творів-відповідей і наслідувань поширили у різні країни гуманні уявлення Нізамі про природну рівність і велич людини та її почуттів. Якщо перша поема мала філософський характер, то три наступні розповіли про любов, яка долає будь-які перешкоди і створює новий світ, нехай і ціною життя героїв. Недарма остання поема змальовує ідеальну державу й ідеальне суспільство. Основою життя і даром бога Нізамі вважав кохання, яке підносить людину, надає їй богатирських сил і надихає на шляхетні вчинки.      Це ставлення до людських почуттів стало традиційним у східній літературі.      На мою думку, Омар Хайям більш "радикальний" у своєму ставленні до світу, але й він віддає першість коханню:      Моя ти мрія і душа - ти втілена урода,      В тебе, красуне, як і я, закохана природа.      Заради свята жінкам всім потрібні хна й сурьма,      А ти собой прикрасиш все, як небеса - молодик.      Таке от звертання до жінки поета, який, здається, не вклонявся нікому, навіть Аллаху. Ось прозовий переклад такого звертання: "Небо полюбляє негідників, бо саме для них палаци, млини і бані в той час, як бідний трудівник жебрає у борг шмат черствого хліба". З не меншим глузуванням пише Омар Хайям до царів: "Якби навіть ти покорив усі царства, ти не станеш чимось більшим, ніж людина, прах якої вміститься на трьох аршинах землі".      Але жінка, до того ж кохана...      "Як я сповнений кохання, яке чудове миле обличчя, як багато я сказав би їй, але занімів мій язик. Хіба це не дивина, о Аллаху, я помираю від спраги, а саме тут переді мною струмує живе джерело", - приблизно так можна перекласти один із рубаї Омара Хайяма.      Можна було кепкувати зі знатності й святості, прославляти вино й знання, але ніхто не смів підняти голос проти єдиного почуття, якого нема в жодної тварини, - проти кохання. Відрізнивши ним себе від інших живих істот, людина навіки засвідчила: тільки закоханий має право на звання людини.
4,4(98 оценок)
Ответ:
Facegga
Facegga
18.01.2023
1)Верно изначально рассказ впервые опубликован в журнале «Русская мысль» в 1887 году (№ 4) под названием погибавшего» . Впоследствии название было изменено автором. Главное слово в этом названии – «человек» , не солдат, не караульный, а человек. Даже стоя на часах, солдат Постников оставался человеком! В этом рассказе описывается его внутренная борьба, его желание бедняге под укором службы! Ведь солдат Постников нарушил Устав, отлучился ненадолго с караульного поста, чтобы утопающего, вернулся после этого на свой пост, но был наказан за нарушение присяги жизнь другому человеку, он губил себя, но по-другому поступить не мог. И он знал, что понесЁт наказание, но не смог не утопающему, ОН ОСТАЛСЯ ЧЕЛОВЕКОМ!
4,8(95 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ