М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Как ведут себя жилин и костылин во время первого побега? охарактеризовать героев, сравнить их

👇
Ответ:
Юлдуз1122
Юлдуз1122
24.09.2020
Костылин не жилину он считает что они не выберутся но жилин пытается и у него это получается и костылину жилин тоже
жилин- добрый ,умный ,ласковый ,храбрый, бравый ,смелый, одним словом настоящий герой
Костылин- ленивый ,нытик  глупый нетерпеливый.
4,8(97 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
sokolovasvetla1
sokolovasvetla1
24.09.2020
Акт 3,сцена 1.
 

Быть или не быть, вот в чем вопрос.

Достойно ль смиряться под ударами судьбы, 

Иль надо оказать сопротивленье 

И в смертной схватке с целым морем бед 

Покончить с ними? Умереть. Забыться.

И знать, что этим обрываешь цепь 

Сердечных мук и тысячи лишений, 

Присущих телу. Это ли не цель  Желанная?

Скончаться. Сном забыться. 

Уснуть... и видеть сны? Вот и ответ. 

Какие сны в том смертном сне приснятся, 

Когда покров земного чувства снят? 

Вот в чем разгадка. Вот что удлиняет 

Несчастьям нашим жизнь на столько лет. 

А то кто снес бы униженья века, 

Неправду угнетателей, вельмож 

Заносчивость, отринутое чувство, 

Нескорый суд и более всего 

Насмешки недостойных над достойным, 

Когда так просто сводит все концы

Удар кинжала! Кто бы согласился, 

Кряхтя, под ношей жизненной плестись, 

Когда бы неизвестность после смерти, 

Боязнь страны, откуда ни один 

Не возвращался, не склоняла воли 

Мириться лучше со знакомым злом, 

Чем бегством к незнакомому стремиться! 

Так всех нас в трусов превращает мысль, 

И вянет, как цветок, решимость наша 

В бесплодье умственного тупика, 

Так погибают замыслы с размахом, 

В начале обещавшие успех, 

От долгих отлагательств.

Но довольно!  Офелия! О радость! Помяни 

Мои грехи в своих молитвах, нимф
4,5(43 оценок)
Ответ:
ddaaww
ddaaww
24.09.2020

Творчість Шарля Бодлера займає особливе місце у французькій поезії. Історія прижиттєвої і посмертної слави Бодлера найменше відповідає звичайному уявленню про долю класиків, хоча давно вже ніхто не сумнівається в тому, що Бодлер – класик, одна з “надвечних” вершин французької та європейської поезії.

Рідко чия творчість так упереджено сприймалась і так однобічно тлумачиться за життя поета і навіть в його подальшому поетичному безсмерті. Буржуазні сучасники сприйняли цього поета як якесь породження пекла, як монстра, котрий смакує найогидніше, що є в житті, як людину, одержимого болючою манією викриття і самовикриття, що ображає всі святині, всі моральні норми.

Цей вердикт був оформлений навіть юридично – в 1857 р. книзі Бодлера “Квіти зла” був винесений судовий вирок, який звинувачував поета в “злочинній образі суспільної моралі”, в аморальності, в “грубому і ображаючому сором’язливість реалізмі”. До речі, незадовго до цього паризький суд виніс аналогічний судовий вирок “Мадам Боварі” – раннього роману Флобера.

Через якесь десятиліття після того, як помер напівзлиденний, обмовлений молвою поет, у Франції і Європі запанував символізм. Декаданс став одночасно хворобою покоління і модою, і ім’я Бодлера було високо піднято на щит, стало одним з прапорів символізму. Але і нове століття по-своєму, може бути, частіше і мимоволі, спотворювало особистість і творчість Бодлера, відверто пристосовуючи їх до своїх смаків.

У поезії Бодлера ретельно відшукувалися всі можливості тлумачити його як предтечу символізму, як поета неясних, темних смислів і іносказань.

Дуже цікаво простежити, як, наприклад, в перекладах російських символістів, навіть в самих ретельних, мимоволі обволікались містичним туманом кристально ясні і чіткі думки і образи Бодлера, як цей справді класичний карбований стиль розпливався, як би сіпався містичним серпанком і позбавлявся своєї конкретності. Але й не тільки це – символістська традиція залишила нам односторонній образ Бодлера як співака виключно болючих, темних станів душі, як всесвітнього мізантропа, співака занепаду і смерті. Тепер це вже не засуджувалося; навпаки, це вважалося тепер його головною перевагою.

Объяснение:

4,5(62 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ